Schijnbaar nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Zou Bart nu écht, écht niet inzien dat het gedrag van Huub voor een groot deel veroorzaakt wordt door het getrreiter van hemzelf en zijn trawanten?
En dat daar een filmpje van op het plasmascherm komt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Streams op MUTE nu.... En ik hoop dat lesley nu met een ander ligt te wippen.
Mijne ookquote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Gigageil het volgende:
Huub, laat ze lekker de pleures krijgen joh......Mijn steun heb je![]()
Dan kun je wel nagaan wat voor gast die Bart is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Zou Bart nu écht, écht niet inzien dat het gedrag van Huub voor een groot deel veroorzaakt wordt door het getrreiter van hemzelf en zijn trawanten?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Goed hequote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Is er 1 moment geweest dat je hebt gedacht de eer aan jezelf te houden?
Huub: "Nee"
IK wil dat NUUUU DGK redactie in grijpt want dit is avond nr 2 al dat huub het lulletje isquote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael: "Is er 1 moment geweest dat je hebt gedacht de eer aan jezelf te houden?
Huub: "Nee"
Dat mormel heeft totaal geen mensenkennis. Niet normaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:33 schreef bunnyma het volgende:
Hoe durft Natasia "normen en waarden"te zeggen?
AJB ? please ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen we die bosaap aub ff de nek omdraaien ?![]()
ze weet zeker dat dit uitgezonden wordtquote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Natasia praat rustig, maar kookt van binnen.
Kom maar op met die poll!quote:
Als jij erin komt, chat ik niet meer met je, als je niet meteen een ontslagronde voor natasia aanvraagt !quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoveel kilo's is ze ook niet kwijt... Ze heeft er meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |