Stuur jij hem op ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...
daar ben ik voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.
Dan ben ik reuze benieuwd hoe het ratje zich gaat gedragen.
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef bosb het volgende:
Huub speelt het spel weer niet slim, hij laat zich door de groep in een hoekje drijven. Hij moet hier gewoon boven staan, en nooooit dit soort domme discussies voeren. Hij zet hier zichzelf neer als pispaaltje
die kreeg ik ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Oh, hij wil het toch niet, hij wilde kijken wat Huub wel en niet wilde.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael wil dat Huub zijn moeder gaat opbellen, om excuses aan te bieden.![]()
Wel bij mij in ieder geval.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?
Ok, wie woont er in de buurt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Redactie heeft hier ook schuld aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Is dit casting; de redactie of de doel van het spel wat deze mensen zo naar beneden trekt ??
Zo voorspelbaarquote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
En ja... nu wordt Sylvia aangevallen.
Hij wordt nu concreet, het gooien van glazen van Nathanael, en het schelden van Brian, tegen Nena.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia mag geen suggestieve uitspraken doen, vinden ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |