Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wil dat NUUUU DGK redactie in grijpt want dit is avond nr 2 al dat huub het lulletje is
Dat doen ze alleen maar als Nena Brian aftrekt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het kan laten om de streams aan te zetten. Maar als ik het goed begrijp moet de red. nu echt een keer filmpjes er in gooien van het alsmaar bashen en " vergaderen" , ik snap gewoon niet dat ze dit niet doen en hoe ver het moet komen met iemand
Laat Stijn of wie dan ook in godesnaam zeggen dat dit kleinzielige gejengel van die kleuters op moet houden. Het is nu mooi geweest.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ze gewoon wéér de kans gegeven alles nogmaals over Huub uit te storten. Dit gaat wat mij betreft zo niet werken.
Je kunt wel zien dat ze in hun eigen wereldje levenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt of Huub nog brieven van familie heeft gekregen. Ze denken echt dat de buitenwereld ook Huub's acties afkeurt. Ze zijn echt te idioot voor woorden.
Sylvia blijft Huub steunen... dus die jongen gaat niet weg. Als Sylvia Huub niet steunt is ze zelf ook weg, dus dan zou ze weg stapelgek zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef bitwizard het volgende:
[..]
De agressie bij deze mensen zit gewoon te diep, dat was al duidelijk voor de actie van Huub, maar dit versterkt het nog maar eens. Ik denk dat Huub nu rustig wacht op het wegstemmen en zonder problemen het huis verlaat.
Het idiote is nog dat hij daar een reden voor heeft ook want zowel zijn moeder in het telefoongesprek vanmiddag als zijn vrienden in de brieven gaven aan dat Huub slecht bezig was.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Bart vraagt of Huub nog brieven van familie heeft gekregen. Ze denken echt dat de buitenwereld ook Huub's acties afkeurt. Ze zijn echt te idioot voor woorden.
Nasty is haar allerbeste bijnaam ooit!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
Geen ego zo groot als die van jou, nasty
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Brian wanneer sla jij weer op hol.
Vuile rat.
EENSCHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het idiote is nog dat hij daar een reden voor heeft ook want zowel zijn moeder in het telefoongesprek vanmiddag als zijn vrienden in de brieven gaven aan dat Huub slecht bezig was.
Als je toch gaat afhakken doe dan ook meteen even de kop van Nathanael, Bart en Brianquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo Natasia heeft één zin juist: "je hebt het heel heel zwaar gehad..."; "Je bent met zo'n grote arrogantie binnengekomen.." ja en Nathanaël en Natasia zijn heel bescheiden typjes.![]()
Nou ik denk dat ik maar weer ga afhakken, ik walg van deze mensen.![]()
![]()
Toedoeloe![]()
Ja kom op.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef snetje het volgende:
REDAKTIEEEEEEE !!!!! nathanel houdt zich niet aan de afspraak !!!!! hij mocht huub niet meer met psychopatische spelletjes neerhalen !! sterker nog bart en brian maken zich er nu ook schuldig !!!! SANCTIE !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur jij hem op ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat er een polletje uitlekt...
daar ben ik voorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Laat nu een taxi stoppen en Tamara binnenstappen.
Dan ben ik reuze benieuwd hoe het ratje zich gaat gedragen.
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef bosb het volgende:
Huub speelt het spel weer niet slim, hij laat zich door de groep in een hoekje drijven. Hij moet hier gewoon boven staan, en nooooit dit soort domme discussies voeren. Hij zet hier zichzelf neer als pispaaltje
die kreeg ik ook!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Oh, hij wil het toch niet, hij wilde kijken wat Huub wel en niet wilde.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael wil dat Huub zijn moeder gaat opbellen, om excuses aan te bieden.![]()
Wel bij mij in ieder geval.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant MOET dit toch respect afdwingen. Dat kan toch niet anders?
Ok, wie woont er in de buurt ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de schutting in een tennisbal.
Redactie heeft hier ook schuld aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef Black_king het volgende:
Is dit casting; de redactie of de doel van het spel wat deze mensen zo naar beneden trekt ??
Zo voorspelbaarquote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
En ja... nu wordt Sylvia aangevallen.
Hij wordt nu concreet, het gooien van glazen van Nathanael, en het schelden van Brian, tegen Nena.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia mag geen suggestieve uitspraken doen, vinden ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |