Ik ben beneuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Ik had net een telefoongesprek, dat ik mail zou kriijgen voor gesprek morgen.
Het is al 23:00 uur.
Ik ga slapen.
In mijn omgeving keek er al niemand.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn er al een hoop gestopt met kijken.
Ze konden het niet meer aanzien.
Het zou geen pestshow worden.
Die hele familie zal wel zo verrot zijn als maar kan.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Nataasia, je bent een laag vals onderkruipsel. Je kinderen zijn beter af zo. Of is je zus nóg erger?
Dat had hij pas echt goed gedaan als hij .nl had aangesproken op normen en waarden versus weglopen in een gesprek......quote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub legt de vinger even weer perfect op de zere plek.
Zien we het toch nog goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub blaast stoom af, buiten.
Hij zegt dat Nathanael onzeker is vanwege de band Sylvia - Huub, en daarom wat naar gaat doet en andere mensen meetrekt. (in dit geval Natasia).
Sterke analyse, hadden wij hier ook al gemaakt.
Huub maakte haar net even snel duidelijk dat ze samen onverslaanbaar zijn (zoiets).quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Missy_1974 het volgende:
syl zal huub erin houden want dat is de enige back up die ze heeft
iddquote:Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub legt de vinger even weer perfect op de zere plek.
En nu maar hopen dat de unanieme stemming gehandhaafd blijft!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Gert het volgende:
Sylvia tegen Huub: "Je weet toch hoe die drie heren denken. Als ik jou eruit stem dan saven ze echt mijn ass niet hoor."
Laat dat heel duidelijk zijn en blijven.
Ik heb meer het gevoel dat Bart goed in zijn rol bleef (was dat laag 1) en dat .nl, zoals hij daarvoor heeft aangegeven normen en waarden en spel niet meer kan scheiden en dat dat hem allemaal een beetje teveel werd. Volgens mij zit hij niet zo lekker in zijn vel.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd
Ik heb nu ook sterk het gevoel dat Bart aan het veranderen is...
Niemand luisterde en natasia gaat zoals het haar siert asociaal door Sylvia heen lullen, Sylvia zegt 'dan hou ik m'n mond maar'. Bart zegt 'ik luister hoor' en Bart stoord zich duidelijk aan het gedrag van de rest en vooral Natasia.
Bart had het gister hierover met de Psych, dat hij vooral daar problemen mee heeft.
Dat is vast tegen beter weten in, want als ze dat nu nog denken zijn ze echt gek. Of ze denken dat Sylvia wel vatbaar zal zijn voor omkooppraktijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Binnen leeft de ilusie nog steeds dat ze Huub eruit kunnen stemmen.
Wat is je bron?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef dieenebart het volgende:
gevonden van 6 oktober:
Concurrentie genoeg voor de Hoofdprijs, maar de Hoofdprijs voor Concurrentie gaat deze week naar (pauken, tromgeroffel…): Natasia!!!
‘Huh? Die zit toch in de Gouden Kooi?’ hoor ik u denken. Klopt, Natasia is een moderne moraalhoer, iemand die uit principiële overwegingen in principe geen dingen doet die tegen haar principes ingaan, tenzij daar heel veel geld mee te verdienen is. Natasia zit in een villa in Eemnes, zichzelf te verdedigen tegen een stuk of tien andere moraalhoeren die allemaal maar één mantra hebben:
Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg. Je ziel verkopen is niet erg.
Deze mensen moeten met elkaar strijden om een villa en miljoenen. Degene die het meest moreel verwerpelijke gedrag vertoont, wordt daar rijkelijk voor beloond.
In de Gouden Kooi doet men niet aan goedmaken, maar aan afmaken.
En dat trekt kijkers, meer dan Big Brother
wisten we toen al, toch
Tuurlijk.... anders is het programma zo afgelopen.... en als dat niet erg is, dan is het wel voor het programma een ramp als Huub eruit vliegt. Je hoeft alleen maar de laatste 10 topics door te lezen om te weten waarom.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de unanieme stemming gehandhaafd blijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |