Dat denk ik zeker. Huub is goed in poker, en zat vanmiddag ook te studeren in dat Poker-boek wat ie gekregen had.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat!Maar Huub heeft de theorieboeken goed bestudeert dus ik zie hem nog wel wat cp's verdienen vanavond!
Iets wat Brian, Natasia of Nena zouden doen, maar Nel houdt zijn handjes schoon ...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mischien hebben ze ze wel gestolen en dan gaan ze met z'n allen zeggen dat Huub ze zelf verbogen heeft om ze als dief te laten blijken...Iets door Nathanaël bedacht, niet door Brian, te sluwe plan voor hem.![]()
Oh, dát zou ik leuk vinden!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Darklight het volgende:
hopelijk laten ze de poll zien, zou wel tof zij als Huub bovenaan staat
Ze krijgen toch om de zoveel tijd een populariteitspoll te zien? Wie het populairste is?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is toch geen poll geweest? Of bedoel je onze poll?
Tuurlijkquote:
Dan moet er wel een oproep zijn om te smssen... en die is er niet geweest volgens mij.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze krijgen toch om de zoveel tijd een populariteitspoll te zien? Wie het populairste is?
Ach verzinnen ze er gewoon toch eenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een oproep zijn om te smssen... en die is er niet geweest volgens mij.
Huub is de enige die het spel goed kent, denk ik!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Het valt eigenlijk erg mee dat ze dit zitten te doen met Huub trouwens. Had ik niet verwacht.
NL wilde eerst niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Het valt eigenlijk erg mee dat ze dit zitten te doen met Huub trouwens. Had ik niet verwacht.
En NL laat zijn oren hangen naar Ilona???quote:Op maandag 8 januari 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL wilde eerst niet.
Maar Ilona wilde het wel.
Je hebt niet opgelet, hij mocht meedoen, zodat hij er achter zou komen dat hij 40 CP"s kwijt isquote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Alles is nu goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
En NL laat zijn oren hangen naar Ilona???
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:01 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet, hij mocht meedoen, zodat hij er achter zou komen dat hij 40 CP"s kwijt is
Niets, want ze nemen het niet zo nauw met de tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef ruby het volgende:
Wat gaat er om 22.00 uur op de bank gebeuren?
24 uur van Bart en Brian zijn voorbij, dus zij moeten officieel meedelen dat zij blijvenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef ruby het volgende:
Denk Bart zijn beslissing.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:02 schreef ruby het volgende:
Dat laatste is zeker Lesley vermomd als smiley?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
24 uur van Bart en Brian zijn voorbij, dus zij moeten officieel meedelen dat zij blijven![]()
En gisteren de hele middag en avond...Zou lullig zijn geweest als hij niet mocht meespelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:53 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker. Huub is goed in poker, en zat vanmiddag ook te studeren in dat Poker-boek wat ie gekregen had.![]()
Aan de andere kant trekken de bewoners zich niet zoveel aan van als iets lullig is.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En gisteren de hele middag en avond...Zou lullig zijn geweest als hij niet mocht meespelen.
Als dat echt zo is, dan moeten er sancties volgen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef MCR4480 het volgende:
Wat een kindjes om dan 40 contactpunten te jatten, en dan klagen dat huub een kindje is![]()
Gejat????????? Syl is ook CP kwijtquote:Op maandag 8 januari 2007 22:03 schreef ruby het volgende:
[..]
![]()
En waardoor is hij 40 cp's kwijtgeraakt?
Ook dát is allemaal spel. Haar het idee geven dat hij haar serieus neemt.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
En NL laat zijn oren hangen naar Ilona???
Lesley is lekker de bloemetjes buiten aan het zetten met haar vriendinnen en op jacht naar een beter vriendje.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker Lesley vermomd als smiley?
En daarvan komen 22.00 (nu iets later) dus wat beelden van op het plasmascherm.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Lesley is lekker de bloemetjes buiten aan het zetten met haar vriendinnen en op jacht naar een beter vriendje.![]()
Echt???quote:Op maandag 8 januari 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Gejat????????? Syl is ook CP kwijt
Ik vertrek ook zo richting A'dam!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Lesley is lekker de bloemetjes buiten aan het zetten met haar vriendinnen en op jacht naar een beter vriendje.![]()
Om vervolgens 's nachts stiekem in een hoekje te zitten oefenen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël begint te snappen dat Huub veel te leuk is voor deze kaartspel...
Het zou me niet verbazen als hij later zou zeggen dat hij eigenlijk poker niks vindt.
Geweldig.....Lesley zoenend met een andere vent.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef ruby het volgende:
[..]
En daarvan komen 22.00 (nu iets later) dus wat beelden van op het plasmascherm.
Inderdaad!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Om vervolgens 's nachts stiekem in een hoekje te zitten oefenen.
Of alle info van internet haalt.
Heeft hij toch nog een leuke avond.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze hangen aan Huub's lippen.... Wat een verschil met gisteren.
Jij bent ook slecht !quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geweldig.....Lesley zoenend met een andere vent.![]()
Heeft ze daar nog wat over gezegd? Ik hoorde haar alleen zeggen (in de slaapkamer) dat ze nog eens goed moest nadenken.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Gejat????????? Syl is ook CP kwijt
Exact! Iedereen heeft plezier dankzij Huub! Dat kan NL echt niet handelen!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël begint te snappen dat Huub veel te leuk is voor deze kaartspel...
Het zou me niet verbazen als hij later zou zeggen dat hij eigenlijk poker niks vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |