Maar zijn al zijn punten nou gejat of niet? Zo ja, dan kan hij toch niet eens meespelen nu?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat!Maar Huub heeft de theorieboeken goed bestudeert dus ik zie hem nog wel wat cp's verdienen vanavond!
Hij miste er straks 40.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zijn al zijn punten nou gejat of niet? Zo ja, dan kan hij toch niet eens meespelen nu?
Ik snap het in ieder geval niet meer. En als de co idd zijn gejat, moeten ze dat maar een reden maken om iemand eruit te zetten.
ja dan moeten ze laten weten of ze blijven of niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Om 22:00 hebben ze een meeting.....
Er is toch geen poll geweest? Of bedoel je onze poll?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Darklight het volgende:
hopelijk laten ze de poll zien, zou wel tof zij als Huub bovenaan staat
Mischien hebben ze ze wel gestolen en dan gaan ze met z'n allen zeggen dat Huub ze zelf verbogen heeft om ze als dief te laten blijken...Iets door Nathanaël bedacht, niet door Brian, te sluwe plan voor hem.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zijn al zijn punten nou gejat of niet? Zo ja, dan kan hij toch niet eens meespelen nu?
Ik snap het in ieder geval niet meer. En als de co idd zijn gejat, moeten ze dat maar een reden maken om iemand eruit te zetten.
gaat vast om de beslissing van bartquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Darklight het volgende:
Dat denk ik zeker. Huub is goed in poker, en zat vanmiddag ook te studeren in dat Poker-boek wat ie gekregen had.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat!Maar Huub heeft de theorieboeken goed bestudeert dus ik zie hem nog wel wat cp's verdienen vanavond!
Iets wat Brian, Natasia of Nena zouden doen, maar Nel houdt zijn handjes schoon ...quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mischien hebben ze ze wel gestolen en dan gaan ze met z'n allen zeggen dat Huub ze zelf verbogen heeft om ze als dief te laten blijken...Iets door Nathanaël bedacht, niet door Brian, te sluwe plan voor hem.![]()
Oh, dát zou ik leuk vinden!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Darklight het volgende:
Ze krijgen toch om de zoveel tijd een populariteitspoll te zien? Wie het populairste is?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is toch geen poll geweest? Of bedoel je onze poll?
Tuurlijkquote:
Dan moet er wel een oproep zijn om te smssen... en die is er niet geweest volgens mij.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze krijgen toch om de zoveel tijd een populariteitspoll te zien? Wie het populairste is?
Ach verzinnen ze er gewoon toch eenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een oproep zijn om te smssen... en die is er niet geweest volgens mij.
Huub is de enige die het spel goed kent, denk ik!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Het valt eigenlijk erg mee dat ze dit zitten te doen met Huub trouwens. Had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |