quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Ik typ alquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef NJ het volgende:
Dat is trouwens wel het nadeel van een MEDje in de avond.
Normaal gesproken had er nu allang een sollicitatie binnen geweest.
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum mij wel intressant leekquote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef seekfaM het volgende:
S-F, volgens mij, laat je overduidelijk de indruk achter dat je het heel graag wilt worden, je moet niet zueren in de op, dat wij zo grettig zijn enzo. je bent zelf grettig je opend zelfs een topic
Okequote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum wel zag zitten..Ik zal dat ook nooit ontkennen
![]()
Dit verwoord het iets beterquote:
Maar ook de meeste baggerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zelfs zonder Chowi heeft ONZ nog de meeste mods.![]()
waaromquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
ik wil ook mod worden!!
Die vind dat veel te ingewikkeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Adelante het volgende:
Laten we Stuart vragen!!!
Het machts gevoel!quote:
Discipline voor wat?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb altijd zo'n dubbel gevoelAan de ene kant weet ik dat ik het kan en er toch wel supervaak kom, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik er wel discipline genoeg voor heb
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Shirley het volgende:
Chowi mod? Ik heb dat mens amper zien modden man!
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?
Doe eens niet zo stom.
ik stem voorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef cerror het volgende:
Ik zou wel willen maar ik blijk niet zo geschikt.
Dat zegt niet dat ze haar werk als mod niet goed deed..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?
Doe eens niet zo stom.
hoiquote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.
Lijkt wel makkelijk, maar er gaat veel tijd in zitten hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Discipline voor wat?
Kuttopics sluiten? Das zo gefixt lijkt me.
True. Remlof en Joog zijn wel het meest actief.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
1. Noem mij zinnige dingen. Minstens 3!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
![]()
Men,
1. Jawel je kan toch solliciteren... in het begin datje nog wel tijd heb enzo. en dan loop je tegen andere dingen op die gewoon meer tijd kosten, en je kiest er voor om daar voor te kiezen, dan heb je mijn begrip, want ze heeft zeer zeker zinnige dingen gedaan!
2. Of, jij bent te weinig op Fok! geweest de laatste tijd.
Of, je moet een bril kopen.. ze is inderdaad minder online geweest de laatste tijd, maar zeer zeker wel....
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod makenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
1. Noem mij zinnige dingen. Minstens 3!
2. Onzin, ik ben er zowat iedere dag.
En nee, bril heb ik niet nodig, maar ik weet wat ik zie, en dat Chowi beduidend minder mod dat de rest is zeker. Dus daarom maar beter dan dat ze vertrekt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod maken
Oh, heb je hem weer met z'n ''flamen''quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod maken
precies en daarom mot ik je hier nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, heb je hem weer met z'n ''flamen''
Een leuk en goed ONZ moet draaien zonder geflame en gebash. Maar gewoon leuke, humorvolle topics. Als ik hier mod zou zijn, zou ik 80% sluiten wegens bagger.
quote:
Even een spoedcursus "stoppen met vloeken? Staphorst is om de hoek..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef cerror het volgende:
Ik zou wel willen maar ik blijk niet zo geschikt.
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies en daarom mot ik je hier niet
ga maar op de frontpage spelen
Jij blijft duidelijk hangen in het verleden. Ga toch wegquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.dus ik blijf waar ik ben.
Maar zo leuk als vroeger wordt het hier toch nooit meer.
De essentie van ONZ.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles leukerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.dus ik blijf waar ik ben.
Ali-Bquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even een spoedcursus "stoppen met vloeken? Staphorst is om de hoek..
Veel te oud voor ONZ dusquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken muts.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik hier wat leuks heb toegevoegd, zal je mij ook nooit horen zeggen. Ik doel meer op de algemene ONZ user. Die zijn kwalitatief sterk gedaald de laatste 2 jaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles leuker
voeg zelf dan eens iets leuks toe om het hier weer als vroeger te maken
ownee dat heb je nooit gedaan
Dus nu beweer je eigenlijk dat jij al kut wel zélfs toen het hier nog leuk was![]()
hoef je ook niet te ontkennen want jou hele account ruikt er naquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum mij wel intressant leekIk zal dat ook nooit ontkennen
![]()
Zolang je zelf niks leuks toevoegd mag je ook niet zeiken mutsquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik hier wat leuks heb toegevoegd, zal je mij ook nooit horen zeggen. Ik doel meer op de algemene ONZ user. Die zijn kwalitatief sterk gedaald de laatste 2 jaar.
Wat heeft die d'r mee te maken? Ik bedoel meer dat ze in Staphorst zo streng zijn en dat 'ie daar wel even kan leren wat minder grof in de mond te zijn af en toequote:
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.quote:
We zijn idd niet zo heel aardigquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wrijf het haar nog maar in dat ze al aan het aftakelen is, dat is gemeen![]()
Vind je zelf ook dat er teveel FP-mods zijn?quote:
Ja, ze moeten modden op de FP! Niet hier hangen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je zelf ook dat er teveel FP-mods zijn?![]()
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bentquote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.
Hoi kloonquote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Allemaal van die lui die het nét níet zijn.
Doei?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef seekfaM het volgende:
Maar ik vind dit gesprek een beetje een slechte toon krijgen..
Wat is datquote:
* SpankTheMonkey pakt wat popcorn uit het bakkie van MaJoquote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bent?
![]()
Mja, jij bent van euh. 00-00-0000quote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
Doordat Shirley zich te oud voelt voor ONZ dacht ik dat het om iemand in de 40 ging. Blijk ik ouder te zijn![]()
Wat zou ik moeten missen dan? Leg mij dat eens uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bent?
![]()
ja, je bent veel te oudquote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.
tietenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten missen dan? Leg mij dat eens uit.
Die was er al hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Neebang dat het uit de handloopt en dat er een F_A op bezoek komt
Laat me raden Remlof wil een meisjes modquote:
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, jij bent van euh. 00-00-0000(nog gefeliciteerd met je 2007e verjaardag
)
oudquote:Op maandag 8 januari 2007 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietIk kom uit 1982
En dat kan jij zo bepalen vanachter je computertje? Knapquote:
Misschien eerst 't jaar dan de maand en dan de dag. (1985-03-17)quote:Op maandag 8 januari 2007 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietIk kom uit 1982
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oudquote:
ow okee dan heb ik vast scheef gekeken, vond het al zo raar dat je hoofd er recht uit zagquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dat kan jij zo bepalen vanachter je computertje? Knap
Ze zitten er toch echt.
Ja, die hebben wel inspraak.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Hebben de huidige mods ook wat te zeggen over wie het wordt?
Nee, ik heb er helemaal niks tegen hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef seekfaM het volgende:
Maar Shirley, iets tegen mensen die nieuw hier zijn
Je kan niet zeggen dat ik hier slecht ben geintegreed...
precies jij bent geen huiliequote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oud
ja, sorry TwyLightquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Hebben de huidige mods ook wat te zeggen over wie het wordt?
Mja, maar kwa innerlijk nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb er helemaal niks tegen hoor.
Het is geluktquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Misschien eerst 't jaar dan de maand en dan de dag. (1985-03-17)
Dat lijkt mij overdreven ik heb ruimschoots laten zien dat niet alleen maar inlik en dergelijkequote:Op maandag 8 januari 2007 00:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hoef je ook niet te ontkennen want jou hele account ruikt er na
Ik vind het ook niet oud, maar blijkbaar vind de gemiddelde ONZ user 23/24 dus wel oud. Want zij praten mij dat complex aan!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oud![]()
Ok word maar wakker als we er uit zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef hierissiedan het volgende:
ik ga naar bed, als jullie mij als mod hebben uitgekozen dan hoor ik het wel!
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is geluktEn ik ben niet eens blond
![]()
teh horrorquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou Dribbel_'s vader kunnen zijn
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet oud, maar blijkbaar vind de gemiddelde ONZ user 23/24 dus wel oud. Want zij praten mij dat complex aan!
bel dan maar als jullie de formaliteiten willen afhandelen!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ok word maar wakker als we er uit zijn
Helemaal niks. Ik verveel me alleen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken hier?
13 februari - Wolfmotherquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZ
Ik ga tukken, kun jij ook gaan doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik verveel me alleen.
Als jij van spanning je adem vanaf nu inhoudt totdat we bellenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
bel dan maar als jullie de formaliteiten willen afhandelen!
Yup, oude concerten in je lijst laten staan is voor patsersquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
13 februari - Wolfmother
komt dat nog ?
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed beginquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef hierissiedan het volgende:
IK MOET HIER NODIG MOD WORDEN OM WEER DE HARMONIE TE HERSTELLEN OP ONZ!!!
Dan moet ik maar eens kaartjes regelenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup, oude concerten in je lijst laten staan is voor patsers
chocoquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed begin.
Is al een tijdje uitverkochtquote:Op maandag 8 januari 2007 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens kaartjes regelen![]()
Ga je ook?quote:
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZ
Het is maar wat je leuk vindtquote:
ik verslikte me in een haribo kikkertjequote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.
Neejoh, LOLBOY en ik hebben een speciale band, tenminste ik ben dan zo naďef om dat te gelovenquote:
Heb pas 2x orginele concertkaartjes gekochtquote:
Hey Shir, nofi hoor maar waarom ben je alleen in ONZ bij een rel of vervanging van de wacht? (in fysieke vorm aanwezig welteverstaan).quote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.
Niet goed genoeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik verslikte me in een haribo kikkertje![]()
Sorry, zit in zoveel topics dat ik niet meer precies weet wie/wat/waar. Maar tof hequote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen: OK Go
(ja dus)
Kusje trustequote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.![]()
Maar ik zal jullie met rust laten, laat de champagne maar knallen, ik ben naar bed.
Oeh vertel?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb pas 2x orginele concertkaartjes gekochten voor de rest alles gezien wat ik wou zien en nooit problemen gehad om aan kaartjes te komen en altijd minder betaald dan de neiuwprijs
dus dat vind ik leuk![]()
Ik ben vaker in ONZ, maar post alleen bij rellen en vervanging van wacht omdat het me nog steeds aan het hart gaat. Denk niet dat ik zit te geilen op een modfunctie hier, want daar zit ik echt niet op te wachten. Ik kwam hier alleen om te melden dat ik het goed vind dat Chowi vertrekt als mod, en hoop dat er een goeie user voor terugkomt die wel regelmatig aanwezig is en een nuttige bijdrage heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey Shir, nofi hoor maar waarom ben je alleen in ONZ bij een rel of vervanging van de wacht? (in fysieke vorm aanwezig welteverstaan).
Dat boeit me nietquote:
ik sla het er gewoon in!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed begin.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef seekfaM het volgende:
Ik begin moe teworden.
Men opmerkingen beginnen nog minder scherp te worden.
Ik lees meestal ook maar de helftquote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry, zit in zoveel topics dat ik niet meer precies weet wie/wat/waar. Maar tof he
1 na laatste of laatste dag 2e hands kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat boeit me nietHoe je aan die kaartjes komt bedoel ik
neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel_ mod worden ?
neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel_ mod worden ?
Kijk. Daar hebben we tenminste wat aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben vaker in ONZ, maar post alleen bij rellen en vervanging van wacht omdat het me nog steeds aan het hart gaat. Denk niet dat ik zit te geilen op een modfunctie hier, want daar zit ik echt niet op te wachten. Ik kwam hier alleen om te melden dat ik het goed vind dat Chowi vertrekt als mod, en hoop dat er een goeie user voor terugkomt die wel regelmatig aanwezig is en een nuttige bijdrage heeft.
De mods kunnen wel een huisdier gebruiken dunkt mijquote:
Dat wil ik ook altijd proberen maar ik durf het nooit. Stél dat het niet lukt dan baal je behoorlijk. Is het weleens niet gelukt? ik zie trouwens dat we naar veel dezelfde concerten zijn geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 na laatste of laatste dag 2e hands kopen
mensen die kaartjes overhebben hebben dan de keus
of ik verkoop ze niet en ik ben m'n geld kwijt
of ik verkoop ze voor minder geld en maar veel minder verlies
succes gegarandeerd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
staat ook niet "concerten" staat "live gezien"quote:Op maandag 8 januari 2007 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd proberen maar ik durf het nooit. Stél dat het niet lukt dan baal je behoorlijk. Is het weleens niet gelukt? ik zie trouwens dat we naar veel dezelfde concerten zijn geweestAlleen lowlands zou ik zelf niet bij concerten zetten, vind het toch anders...
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Dribbel_, zal ik je eens een geheimpje vertellen...weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of een zoon kan waarderen dat zijn pa dit:quote:
over zijn vriendinnetje zegt.quote::
Op zaterdag 15 juli 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
* remlof springt boven op fraubitch, rukt haar alle kleren van het lijf, duwt zijn extreem opgezwollen schwanz in haar mond, wacht totdat hij het bijna niet meer houdt, duwt haar hoofd weg terwijl hij effe denkt aan de vuilnis die hij nog buiten moet zetten terwijl hij zijn vingers laat doen waar ze het beste in zijn tussen haar benen totdat het zo slipperig wordt dat hij weet dat hij haar niet langer kan laten wachten en daarop zijn lid subtiel in haar magische grot laat verdwijnen en hem weer terugtrekt en er weer instoot en...
ow sorry![]()
Oke, dat je niet denkt dat ik je haat omdat je een Ibanez hebt.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een zoon kan waarderen dat zijn pa dit:
[..]
over zijn vriendinnetje zegt.
Ik ben écht niet blond hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
staat ook niet "concerten" staat "live gezien"![]()
mja ik beslis het ook altijd niet lang van te voren, als ik iets écht wil zien koop ik wel kaartjes
maar je kan ze áltijd 2e hands voor de nieuwprijs kopen
Dus je komt sowieso wel aan kaartjes
Mja concert van wolfmother begin dit jaar, diezelfde avond was het concert van Franz Ferdinand dus ik denk ik regel daar wel kaartjes voor, dat lukte dus alleen voor de dag erna, en toen hoorde ik toevalling voor het eerst van wolfmother en ben ik die avond ook naar dat concert gegaan
beviel goed![]()
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef MmadviewW het volgende:
krijgen jullie naast jullie eeuwige roem en eer natuurlijknou ook nog een zakcentje?
![]()
Mja 2e hands werkt beter joh, probeer het gewoon een keerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben écht niet blond hoor![]()
Ik ga ook eens zo'n lijstje samenstellen, vergeet nu snel wat ik gezien heb (zoveel concerten
)
Bij mij lukt het altijd om voor uitverkochte concerten via ticketmaster toch nog kaarten te krijgen. Gewoon een kwestie van regelmatig blijven proberen, succes gegarandeerd
MaJo = MoJo?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het zeker een keer proberen jaEerst bij een concert wat ik wel leuk vind maar niet echt per se heen hoef, en dan kijk ik wel.
Nu ga ik slapies doen![]()
wat een kutgrapquote:Op maandag 8 januari 2007 01:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
MaJo = MoJo?
Dan heb je vast wel wat concerten gehad?
Neequote:
Ja, maar jij bent iri. Met je online - offline - online - offline - online.quote:
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:29 schreef LordVoldemort het volgende:
Nu maar hopen dat ze na Pizzakoppo geleerd hebben dat een baggeraar als mod nemen toch niet altijd goed uit hoeft te pakken.
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Interne sollicitaties zijn OK
Schot in de roos met die uber baggeraar.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
Dankjequote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
Hierbij zeg ik jullie toe, dat ik vanaf volgende week geen modje zal zijn op fok, ik ga en mijn vriend willen meer tijd voorelkaar. Wil jullie bedanken voor het uitschelden van alles wat men mij maar toe kan wensen,![]()
en jij alleen op de FP?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar baggerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar bagger![]()
"Een dag gefokt, is een dag niet geleefd" "quote:Op maandag 8 januari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt baggeraars die weten waar en waar niet te baggeren, baggeraars die overal baggeren en baggeraars die denken dat ze niet baggeren.
Vooral die laatste 2 zijn zeer incompetent voor de mod functie.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?
Nee neequote:Op maandag 8 januari 2007 01:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf? die hoorde volgensmij niet in dit topic
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was (quote:
Ow, dan had je die moeten quoten, da's alweer een paar pagina's terugquote:Op maandag 8 januari 2007 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was () maar ik had denk ik nog een oude tab openstaan
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is heel vaak)
jij dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
Neuj, en bovendien ben ik daar net zo incompetent voor als jij.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
Alexxxxx?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb al zo'n gevoel wie het gaat worden. (iemand intern)
Ik vind dat zelf erg meevallen maarja als jij ( en vast nog wel iemand ) dat vindquote:Op maandag 8 januari 2007 01:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, en bovendien ben ik daar net zo incompetent voor als jij.
Je moet trouwens weten dat ik je een leuke user vond totdat je transformeerde tot een users waar er hier meer van rondlopen die zichzelf inslijmen bij mensen met een functie, en daar houd ik niet van.
helemaal niet op de manier hoe jij het doet ().
Nee, en ik ga het niet zeggen ook. Als het daadwerkelijk gebeurt zal ik wel zeggen of ik gelijk had.quote:
ik vind dat ook wel meevallen, ik vond je alleen een beetje braaf totdat ik je notes bekeekquote:Op maandag 8 januari 2007 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf erg meevallen maarja als jij ( en vast nog wel iemand ) dat vind![]()
Dronken mensen vertellen altijd de waarheid. Toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is vaak)
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dat ook wel meevallen, ik vond je alleen een beetje braaf totdat ik je notes bekeek
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:00 schreef TwyLight het volgende:
Misschien lijkt het ook wel meer omdat ik mij er aan erger en het dan extra opvalt, maar ik blijf erbij dat het toch echt van hem afdruipt dat die graag in het "clubje".
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Dronken mensen vertellen altijd de waarheid. Toch?
Ben je crew geweest??quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenJe hoeft ook niet eens met iedereen op te kunnen schieten, zolang je maar samen kan werken als het moet.
Het is sowieso vrij overrated volgens mij, mensen geilen nogal op die kleurtjes maar er hangt een hoop werk aan vast
Achter de schermen loopt ook niet alles vlekkeloos altijd, en als daar open boek wordt gespeeld dan krijg je zo'n dikke modholocaust en zit iedereen nog tot de volgende kerstmis te zeiken.
Je moet je er gewoon voor aanmelden als je het aan denkt te kunnen.Compenserende emo.gif voor eventuele reacties
NJ waag het eens
Ow en btw, het is best gezellig achter de schermen, incl 3 SC-topicsquote:
De topics worden wel intressanter als je genoeg op hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?
Ja "willen" ik wil, jij wil.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef remlof het volgende:
wil?
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?
Hmm, dat is toch eigenlijk een beetje begrijpbaar, als je zo'n (best) grote organistatie heb,quote:
Ja nee ik geloof ook wel dat het gezellig isquote:Op maandag 8 januari 2007 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow en btw, het is best gezellig achter de schermen, incl 3 SC-topics
Ow dat moest een edit zijn
welnee, dan jaag je ze allemaal weg, inclusief de 5% die wel leuke topics opentquote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.
Als wij de alcohol leveren, dan komt het dus goedquote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.
Mwa, kwa chaos valt 't eigenlijk best mee, als je goed kijkt is alles best goed geregelt. Je kan het wel vergelijken met een groot bedrijf. Ik vind het zelf eigenlijk best interessant hoe alles werkt hier.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch eigenlijk een beetje begrijpbaar, als je zo'n (best) grote organistatie heb,
En sommige mensen spreekt die gaos juist aan. *noemt geen namen*
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenJe hoeft ook niet eens met iedereen op te kunnen schieten, zolang je maar samen kan werken als het moet.
Het is sowieso vrij overrated volgens mij, mensen geilen nogal op die kleurtjes maar er hangt een hoop werk aan vast
Achter de schermen loopt ook niet alles vlekkeloos altijd, en als daar open boek wordt gespeeld dan krijg je zo'n dikke modholocaust en zit iedereen nog tot de volgende kerstmis te zeiken.
Je moet je er gewoon voor aanmelden als je het aan denkt te kunnen.Compenserende emo.gif voor eventuele reacties
NJ waag het eens
Lees anders de huisregels eens ?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.
De vriendjes politiek hier in ONZ overheerst nogal en daar erger ik mij aan
Ik weet dat mijzelf nu weer in het negatief werk en Ik weet best dat mijn topics nu sneller gesloten gaan worden en mijn berichten sneller geedit, maar so be it. het is nu eenmaal veel sterker in ONZ dan in andere subfora.
Niet vaak genoeg?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.
Ik weet dat mijzelf nu weer in het negatief werk en Ik weet best dat mijn topics nu sneller gesloten gaan worden en mijn berichten sneller geedit, maar so be it. het is nu eenmaal veel sterker in ONZ dan in andere subfora.
De lui die leuke topics openen ken ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
welnee, dan jaag je ze allemaal weg, inclusief de 5% die wel leuke topics opent
ONZ is dan ook het subforum met verreweg de meeste posts en topics TwyLight... En je mening geven zal echt niet tegen je gebruikt worden hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En wat is goede bagger precies?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:21 schreef Maisnon het volgende:
Als je niet in ONZ mag baggeren, waar dan wel? Bagger moet gewoon kunnen, zolang het maar goede bagger is
Lijkt mij duidelijk... En als iemand constant kuttopics opent dan mag je minder dan iemand die af en toe een ontiegelijk slecht topic opent... lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk. Maar stelselmatig users voortrekken gebeurd echt niet in ONZ....quote:4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Dat weet ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:18 schreef remlof het volgende:
ONZ is dan ook het subforum met verreweg de meeste posts en topics TwyLight... En je mening geven zal echt niet tegen je gebruikt worden hoor
Er is een verschil tussen een topic zoals: Hoi en dit [Bagger] Creatief met Turk.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk... En als iemand constant kuttopics opent dan mag je minder dan iemand die af en toe een ontiegelijk slecht topic opent... lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk. Maar stelselmatig users voortrekken gebeurd echt niet in ONZ....
Nja yvonne maar die heeft tieten![]()
Daar moet verandering in komenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een topic zoals: Hoi en dit [Bagger] Creatief met Turk.
Maisnon heeft daar een punt.
Maar wat hedendaagsch op onz bord komt is geen kwaliteitsbagger. Het is gewoon "Hoi" "Poep" "EINZ!" bagger.
Is dat een belofte?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen![]()
En dat begint bij jezelf dus ook bij mij !![]()
Uiteraard, anders zou ik het ook niet zeggen.quote:
Nja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Goeie bagger was moeilijk te vinden
Maar gelukkig was Dirktator er nog
De rest van de topics sterft toch wel vanzelf als het niks is, en anders worden bagger SC's toch wel gesloten..
Goede bagger
Natte wind waar iedereen gewoon mee gaat doen het gewoon leuk wordt
Slechte bagger
Hee alles goed?
Hoi.
tubgirlNu lijk ik wel meteen zo'n serieusert (geen serie usert)
Ach die komt maar 1 keer per maand... als dat met de bagger nou ook zo wasquote:Op maandag 8 januari 2007 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Misschien een rode vloed
Dan zou het wel saai worden hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach die komt maar 1 keer per maand... als dat met de bagger nou ook zou was![]()
Mee eens.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een goeie lemming trouwens
Dan doel ik ook op de slechte bagger als hoi piemel loller!!11 topicsquote:
Als jij je er nou ook aan gaat houden wat we nu bespreken dan gaat het langzaam de goede kant opquote:
Als het maar in jouw voordeel isquote:Op maandag 8 januari 2007 02:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan doel ik ook op de slechte bagger als hoi piemel loller!!11 topics![]()
Hmm je kan niet zeggen dan ik echt baggertopics maakquote:Op maandag 8 januari 2007 02:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij je er nou ook aan gaat houden wat we nu bespreken dan gaat het langzaam de goede kant op![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 02:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm je kan niet zeggen dan ik echt baggertopics maak
En haal ik topics ook niet naar benenden
Maar ja ik hou me er ook aan
Wat ik in ONZ graag wil is een topic kunnen openen waarin mee wordt gedaan zonder dat er: Kuttopic, ROFLEINZ, Doe maikuuul en andere offtopic shit word gepost zodat er niets meer van overblijft.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een goeie lemming trouwens
Nja, maar dat is jammergenoeg meer iets wat met de mentaliteit van de users heeft te maken. Users komen en users gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat ik in ONZ graag wil is een topic kunnen openen waarin mee wordt gedaan zonder dat er: Kuttopic, ROFLEINZ, Doe maikuuul en andere offtopic shit word gepost zodat er niets meer van overblijft.
Mods kunnen niet overal zijn.
Voorbeeld?
Een nieuwe kijk op superhelden
Dude. Had jij niet een enorm aandeel in het gebagger?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat is het probleem met ONZ.
Dat soort topics kunnen nergens anders heen dan naar ONZ, maar die is zo verbaggert dat het topic daar ook niet op zijn plaats is.
Tsja, dan zou er een ultiem baggerforum moeten komen zodat wat er tussen inhangt in ONZ kan blijven ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 02:50 schreef TwyLight het volgende:
Dat is het probleem met ONZ.
Dat soort topics kunnen nergens anders heen dan naar ONZ, maar die is zo verbaggert dat het topic daar ook niet op zijn plaats is.
Niks mis mee met discussiequote:Op maandag 8 januari 2007 02:52 schreef seekfaM het volgende:
Komt er een Deeltje 2 discussie in ONZ?
Users denken liever niet meer na.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, maar dat is jammergenoeg meer iets wat met de mentaliteit van de users heeft te maken. Users komen en users gaan, de ene keer zul je een periode kuttopics hebben, dan weer dingen die jij weer leuk vindt. Ik denk niet dat je daar als mod zo veel invloed op hebt. Je kunt moeilijk alles gaan sluiten en bannen toch? Dan is er voor iedereen ook niks meer aan. Gewoon een beetje flexibel blijven
Bepaalde topics zouden gewoon NIET geopend moeten worden... Topics waarvan je weet dat ze niet leuk zijn en dat ook niet zullen wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:51 schreef seekfaM het volgende:
Wat je wel ziet, is mensen die grenzen proberen te verleggen, wanneer je niet in gaat op zo'n topic als mod, dan is de grens verlegt, wanneer een grens verlegd is, kan je deze eenmaal verlegt niet terug leggen, Dus, ja soms worden ''baggertopic'' gesloten.
Jazeker, maar ik kan best zonder.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude. Had jij niet een enorm aandeel in het gebagger?
Zo'n misleidend TT topic is prachtigquote:Op maandag 8 januari 2007 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Users denken liever niet meer na.
Ze willen humor op een bord en ASAP.
Geen subtiele woordgrappen waar ze 5 seconden bij moeten nadenken (zoals flyingfox's plaatsnamentopic).
Nee. Ze willen het hoofd van Maikuuul (de limbodyslect ja) op de romp van een vatsige breezerhoer.
Of een stuk poep gepaint in de mond van één of andere onzekere 14 jarige.
Ik moet toegeven, je doet aardig je best.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik kan best zonder.
En ik bagger alleen in topics die toch al geen cent waard zijn. waar er véél van zijn in ONZ.
In een topic zoals dat topic, die ik overigens nog niet gezien had zie je mij niet baggeren.
Juist, zo ben ik al met een topic bezig *voorbijrijding enz, dingen maken verhaal verzinnen* en die topic gaat binnenkort komenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bepaalde topics zouden gewoon NIET geopend moeten worden... Topics waarvan je weet dat ze niet leuk zijn en dat ook niet zullen worden
En dat begint weer bij (j/m)ezelf![]()
Die gebruiken ze toch nietquote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Users baggeren teveel in topics die in potentie gezamenlijk best grappig kunnen worden gemaakt. Die users moet je gewoon sneller bannen, het probleem is echter dat teveel van het 'ons kent ons' groepje mee baggert en daarvoor vrijstelling krijgt. Gevolg, newbies merken dat op, willen graag bij het 'ons kent ons' groepje horen, en gaan dus ook baggeren omdat dat 'cool' is.
Kortom, bagger users sneller bannen wil je de kwaliteit in topics met hoge fun potentie beter waarborgen. Niet dat er wat mis is met baggeren, maar maak daar aparte topics voor waarin het toegestaan is. Onder bagger versta ik van die msn chat achtige topics, waar ik zelf overigens ook weleens aan mee doe.
Ik wil geen mod worden, en zeker niet nu en zeker niet in ONZ.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je doet aardig je best.
Maar ook pas nu net.
Tuurlijk weet ik dat je graag mod wil worden.
Maar zeur niet hier, typ het in een mail en stuur het op. (zie dit trouwens niet als een goedkeuring van mijn part voor uws als mod)
Topics kunnen ook best in een paar seconden gemaakt worden als het doel maar duidelijk is. Een korte leuke woordgrap kan best in 1 topic neergezet worden als het maar ontopic blijft. Er is niets mis met 200 reacties over die grap als het maar over die grap blijft gaan en niet over de tieten van bla bla blaquote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Juist, zo ben ik al met een topic bezig *voorbijrijding enz, dingen maken verhaal verzinnen* en die topic gaat binnenkort komeneerst nadenken dan maken
Maar , ik wil niet veel zeggen, ik post nu 2 maanden ( over 3 dagen precies ), en naar mijn idee, en reactie's die ik krijg, ben ik redelijk goed 'ingeburgerd' dus goed gaan kan het wel...quote:Op maandag 8 januari 2007 02:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Users baggeren teveel in topics die in potentie gezamenlijk best grappig kunnen worden gemaakt. Die users moet je gewoon sneller bannen, het probleem is echter dat teveel van het 'ons kent ons' groepje mee baggert en daarvoor vrijstelling krijgt. Gevolg, newbies merken dat op, willen graag bij het 'ons kent ons' groepje horen, en gaan dus ook baggeren omdat dat 'cool' is.
Kortom, bagger users sneller bannen wil je de kwaliteit in topics met hoge fun potentie beter waarborgen. Niet dat er wat mis is met baggeren, maar maak daar aparte topics voor waarin het toegestaan is. Onder bagger versta ik van die msn chat achtige topics, waar ik zelf overigens ook weleens aan mee doe.
NB reeks zat ook niet onderin, daarin was baggeren toegestaan. Dat zou in samenwerking met strakkere moderatie goed samengaan. Nu ging het mis omdat er veel andere bagger topics uit voortvloeide, dus een bron van extra forum vervuiling. Zit je er bovenop en sta je alleen bagger in de NB reeks toe, ben je op de goede weg.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die gebruiken ze toch niet, ik denk ook niet dat de gemiddelde user naar beneden scrollt voor dat soort topics. Ik weet niet of ze daar neerzetten zo'n goeie ontwikkeling is, in ieder geval niet voor de ontwikkeling van ONZ
Heeeel soms moet ik glimlachen ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik vindt Maikuuul ook af en toe prachtig.. hij maakt dan wel om onnuttige redenen topics, maar de topics die hij maakt hebben altijd van die geweldige OP's, waar sommige users nog wat van kunnen leren eigenlijk
Uhu, of het moet impulsief zijn, of het moet bedacht zijn, niet open'en op te open'enquote:Op maandag 8 januari 2007 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topics kunnen ook best in een paar seconden gemaakt worden als het doel maar duidelijk is. Een korte leuke woordgrap kan best in 1 topic neergezet worden als het maar ontopic blijft. Er is niets mis met 200 reacties over die grap als het maar over die grap blijft gaan en niet over de tieten van bla bla bla
NB had zijn tijd ook wel gehad... het was niet leuk meer om er te posten naar mijn gevoel dan.quote:Op maandag 8 januari 2007 03:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NB reeks zat ook niet onderin, daarin was baggeren toegestaan. Dat zou in samenwerking met strakkere moderatie goed samengaan. Nu ging het mis omdat er veel andere bagger topics uit voortvloeide, dus een bron van extra forum vervuiling. Zit je er bovenop en sta je alleen bagger in de NB reeks toe, ben je op de goede weg.
quote:Op maandag 8 januari 2007 03:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Uhu, of het moet impulsief zijn, of het moet bedacht zijn, niet open'en op te open'en
Wij zitten op 1 lijn
Fiets fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |