Ja vroeger was alles leukerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.dus ik blijf waar ik ben.
Maar zo leuk als vroeger wordt het hier toch nooit meer.
Ali-Bquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Even een spoedcursus "stoppen met vloeken? Staphorst is om de hoek..
Veel te oud voor ONZ dusquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.dus ik blijf waar ik ben.
Je moet niet zo zeiken muts.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik hier wat leuks heb toegevoegd, zal je mij ook nooit horen zeggen. Ik doel meer op de algemene ONZ user. Die zijn kwalitatief sterk gedaald de laatste 2 jaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vroeger was alles leuker
voeg zelf dan eens iets leuks toe om het hier weer als vroeger te maken
ownee dat heb je nooit gedaan
Dus nu beweer je eigenlijk dat jij al kut wel zélfs toen het hier nog leuk was![]()
hoef je ook niet te ontkennen want jou hele account ruikt er naquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum mij wel intressant leekIk zal dat ook nooit ontkennen
![]()
Zolang je zelf niks leuks toevoegd mag je ook niet zeiken mutsquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik hier wat leuks heb toegevoegd, zal je mij ook nooit horen zeggen. Ik doel meer op de algemene ONZ user. Die zijn kwalitatief sterk gedaald de laatste 2 jaar.
Wat heeft die d'r mee te maken? Ik bedoel meer dat ze in Staphorst zo streng zijn en dat 'ie daar wel even kan leren wat minder grof in de mond te zijn af en toequote:
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.quote:
We zijn idd niet zo heel aardigquote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja wrijf het haar nog maar in dat ze al aan het aftakelen is, dat is gemeen![]()
Vind je zelf ook dat er teveel FP-mods zijn?quote:
Ja, ze moeten modden op de FP! Niet hier hangen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je zelf ook dat er teveel FP-mods zijn?![]()
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bentquote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.
Hoi kloonquote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Allemaal van die lui die het nét níet zijn.
Doei?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef seekfaM het volgende:
Maar ik vind dit gesprek een beetje een slechte toon krijgen..
Wat is datquote:
* SpankTheMonkey pakt wat popcorn uit het bakkie van MaJoquote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bent?
![]()
Mja, jij bent van euh. 00-00-0000quote:Op maandag 8 januari 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
Doordat Shirley zich te oud voelt voor ONZ dacht ik dat het om iemand in de 40 ging. Blijk ik ouder te zijn![]()
Wat zou ik moeten missen dan? Leg mij dat eens uit.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Compenseer je je eigen gemis met het feit dat je hier te oud voor bent?
![]()
ja, je bent veel te oudquote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, wie weet word ik inderdaad te oud voor ONZ. Zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd hier nu 17 is. Bier en tieten is wat de jeugd beweegt heden ten dage.
tietenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten missen dan? Leg mij dat eens uit.
Die was er al hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Neebang dat het uit de handloopt en dat er een F_A op bezoek komt
Laat me raden Remlof wil een meisjes modquote:
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, jij bent van euh. 00-00-0000(nog gefeliciteerd met je 2007e verjaardag
)
oudquote:Op maandag 8 januari 2007 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietIk kom uit 1982
En dat kan jij zo bepalen vanachter je computertje? Knapquote:
Misschien eerst 't jaar dan de maand en dan de dag. (1985-03-17)quote:Op maandag 8 januari 2007 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd mijn geboortedatum erin te zetten maar het lukt nietIk kom uit 1982
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |