quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Ik typ alquote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef NJ het volgende:
Dat is trouwens wel het nadeel van een MEDje in de avond.
Normaal gesproken had er nu allang een sollicitatie binnen geweest.
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum mij wel intressant leekquote:Op maandag 8 januari 2007 00:15 schreef seekfaM het volgende:
S-F, volgens mij, laat je overduidelijk de indruk achter dat je het heel graag wilt worden, je moet niet zueren in de op, dat wij zo grettig zijn enzo. je bent zelf grettig je opend zelfs een topic
Okequote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, ik zei in 1 van mijn eerste topics al dat ik een positie binnen de crew van dit forum wel zag zitten..Ik zal dat ook nooit ontkennen
![]()
Dit verwoord het iets beterquote:
Maar ook de meeste baggerquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zelfs zonder Chowi heeft ONZ nog de meeste mods.![]()
waaromquote:Op maandag 8 januari 2007 00:29 schreef hierissiedan het volgende:
ik wil ook mod worden!!
Die vind dat veel te ingewikkeld.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:27 schreef Adelante het volgende:
Laten we Stuart vragen!!!
Het machts gevoel!quote:
Discipline voor wat?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb altijd zo'n dubbel gevoelAan de ene kant weet ik dat ik het kan en er toch wel supervaak kom, maar aan de andere kant vraag ik me af of ik er wel discipline genoeg voor heb
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef Shirley het volgende:
Chowi mod? Ik heb dat mens amper zien modden man!
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?
Doe eens niet zo stom.
ik stem voorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef cerror het volgende:
Ik zou wel willen maar ik blijk niet zo geschikt.
Dat zegt niet dat ze haar werk als mod niet goed deed..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omdat ze het erg druk heeft misschien? en dat is ook de rede waarom ze er mee stopt?
Doe eens niet zo stom.
hoiquote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.
Lijkt wel makkelijk, maar er gaat veel tijd in zitten hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 00:32 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Discipline voor wat?
Kuttopics sluiten? Das zo gefixt lijkt me.
True. Remlof en Joog zijn wel het meest actief.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan moet je in de 1e plaats al niet solliciteren. En klaar, ze is al maanden mod, maar als ik aan ONZ mods denk, zie ik toch eerder Remlof en Jogy.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
1. Noem mij zinnige dingen. Minstens 3!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
![]()
Men,
1. Jawel je kan toch solliciteren... in het begin datje nog wel tijd heb enzo. en dan loop je tegen andere dingen op die gewoon meer tijd kosten, en je kiest er voor om daar voor te kiezen, dan heb je mijn begrip, want ze heeft zeer zeker zinnige dingen gedaan!
2. Of, jij bent te weinig op Fok! geweest de laatste tijd.
Of, je moet een bril kopen.. ze is inderdaad minder online geweest de laatste tijd, maar zeer zeker wel....
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod makenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
1. Noem mij zinnige dingen. Minstens 3!
2. Onzin, ik ben er zowat iedere dag.
En nee, bril heb ik niet nodig, maar ik weet wat ik zie, en dat Chowi beduidend minder mod dat de rest is zeker. Dus daarom maar beter dan dat ze vertrekt.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod maken
Oh, heb je hem weer met z'n ''flamen''quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je kan niet flamen dus dat zou je geen leuke mod maken
precies en daarom mot ik je hier nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, heb je hem weer met z'n ''flamen''
Een leuk en goed ONZ moet draaien zonder geflame en gebash. Maar gewoon leuke, humorvolle topics. Als ik hier mod zou zijn, zou ik 80% sluiten wegens bagger.
quote:
Even een spoedcursus "stoppen met vloeken? Staphorst is om de hoek..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:25 schreef cerror het volgende:
Ik zou wel willen maar ik blijk niet zo geschikt.
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies en daarom mot ik je hier niet
ga maar op de frontpage spelen
Jij blijft duidelijk hangen in het verleden. Ga toch wegquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, ik kwam hier al toen jij nog geeneens op internet mocht.dus ik blijf waar ik ben.
Maar zo leuk als vroeger wordt het hier toch nooit meer.
De essentie van ONZ.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar zo leuk als vroeger wordt het hier toch nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |