Ik heb het album ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef PsyCha het volgende:
Ik moet album nog aanschaffen![]()
En hun humor ja die is leuk! Ik hou van droge humor.
Je bedoelt hun eerste album. Misschien is dit album heel andersquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Album reken ik tot dé miskoop van mij in 2002![]()
Veels te popachtig (voor mij dan) en veels te slick plaatje. Er stond nog niet een vraag op de cover "We hebben ons precies gehouden aan het grote-ook-jouw-bandje-kan-een-hype-worden-boek Dus wanneer begint dat nuquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt hun eerste album. Misschien is dit album heel andersWat vond je er slecht aan dan? Ik zal eens nummers van hun eerste album gaan beluisteren, in 4 jaar kan er immers veel veranderen.
Ik ga hem aanschaffenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:35 schreef OMG het volgende:
Oh No is best een leuk album. Op het laatste nummer na, want dat nummer vind ik ronduit vervelend.
Zie dat het van hun eerste cd is, en klinkt inderdaad lekker. En die clips zijn briljantquote:Op woensdag 13 september 2006 00:45 schreef bigshadow het volgende:
Muzikaal vind ik het maar net aan, maar de clips zijn vaak erg goed. Wel vind ik het nummer "Get over it" een toppertje
Ik heb een paar weken geleden een geïmporteerde versie gekocht toen ik die plots tegenkwam. Ik weet niet of hij hier al uit is, ik zag wel dat je hem bij bol.com kon bestellen.quote:
Ik koop dit soort cd's meestal bij amazon.com maar als bol hem heeft voor een redelijke prijs zal ik hem daar bestellenquote:Op woensdag 13 september 2006 07:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een geïmporteerde versie gekocht toen ik die plots tegenkwam. Ik weet niet of hij hier al uit is, ik zag wel dat je hem bij bol.com kon bestellen.
Bij cdwow is ie maar 11,99.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik koop dit soort cd's meestal bij amazon.com maar als bol hem heeft voor een redelijke prijs zal ik hem daar bestellen
Via Ebay toch? Nog nooit eerder gedaan (cdwow that is, ebay wel) maar na jouw goede verhalen wil ik het wel eebns proberenquote:
Nee, music_wow was via ebay. CDwow is een heuse webwinkel, waar ik tot dusver nog nooit problemen mee gehad heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Via Ebay toch? Nog nooit eerder gedaan (cdwow that is, ebay wel) maar na jouw goede verhalen wil ik het wel eebns proberen
Ah ok, ik haal cdwow en musicwow door elkaarquote:Op woensdag 13 september 2006 15:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nee, music_wow was via ebay. CDwow is een heuse webwinkel, waar ik tot dusver nog nooit problemen mee gehad heb.
http://www.cdwow.nl/
Je kunt gewoon betalen via automatische incasso of internetbankieren (iDEAL), in het geval je geen creditcard hebt. Je moet alleen rekenen op een levertijd van een week, maar dat is eigenlijk ook het enige nadeel van cdwow. Oh, en dat ze soms een wat beperkt assortiment hebben, maar ook dat is de laatste maanden steeds beter geworden. De meeste nieuwe CDs zijn daar 11,99-12,99, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |