Sorry, zit in zoveel topics dat ik niet meer precies weet wie/wat/waar. Maar tof hequote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen: OK Go
(ja dus)
Kusje trustequote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet goed genoeg.![]()
Maar ik zal jullie met rust laten, laat de champagne maar knallen, ik ben naar bed.
Oeh vertel?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb pas 2x orginele concertkaartjes gekochten voor de rest alles gezien wat ik wou zien en nooit problemen gehad om aan kaartjes te komen en altijd minder betaald dan de neiuwprijs
dus dat vind ik leuk![]()
Ik ben vaker in ONZ, maar post alleen bij rellen en vervanging van wacht omdat het me nog steeds aan het hart gaat. Denk niet dat ik zit te geilen op een modfunctie hier, want daar zit ik echt niet op te wachten. Ik kwam hier alleen om te melden dat ik het goed vind dat Chowi vertrekt als mod, en hoop dat er een goeie user voor terugkomt die wel regelmatig aanwezig is en een nuttige bijdrage heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey Shir, nofi hoor maar waarom ben je alleen in ONZ bij een rel of vervanging van de wacht? (in fysieke vorm aanwezig welteverstaan).
Dat boeit me nietquote:
ik sla het er gewoon in!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed begin.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:10 schreef seekfaM het volgende:
Ik begin moe teworden.
Men opmerkingen beginnen nog minder scherp te worden.
Ik lees meestal ook maar de helftquote:Op maandag 8 januari 2007 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry, zit in zoveel topics dat ik niet meer precies weet wie/wat/waar. Maar tof he
1 na laatste of laatste dag 2e hands kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat boeit me nietHoe je aan die kaartjes komt bedoel ik
neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel_ mod worden ?
neuhquote:Op maandag 8 januari 2007 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dribbel_ mod worden ?
Kijk. Daar hebben we tenminste wat aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben vaker in ONZ, maar post alleen bij rellen en vervanging van wacht omdat het me nog steeds aan het hart gaat. Denk niet dat ik zit te geilen op een modfunctie hier, want daar zit ik echt niet op te wachten. Ik kwam hier alleen om te melden dat ik het goed vind dat Chowi vertrekt als mod, en hoop dat er een goeie user voor terugkomt die wel regelmatig aanwezig is en een nuttige bijdrage heeft.
De mods kunnen wel een huisdier gebruiken dunkt mijquote:
Dat wil ik ook altijd proberen maar ik durf het nooit. Stél dat het niet lukt dan baal je behoorlijk. Is het weleens niet gelukt? ik zie trouwens dat we naar veel dezelfde concerten zijn geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 na laatste of laatste dag 2e hands kopen
mensen die kaartjes overhebben hebben dan de keus
of ik verkoop ze niet en ik ben m'n geld kwijt
of ik verkoop ze voor minder geld en maar veel minder verlies
succes gegarandeerd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
staat ook niet "concerten" staat "live gezien"quote:Op maandag 8 januari 2007 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd proberen maar ik durf het nooit. Stél dat het niet lukt dan baal je behoorlijk. Is het weleens niet gelukt? ik zie trouwens dat we naar veel dezelfde concerten zijn geweestAlleen lowlands zou ik zelf niet bij concerten zetten, vind het toch anders...
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Dribbel_, zal ik je eens een geheimpje vertellen...weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of een zoon kan waarderen dat zijn pa dit:quote:
over zijn vriendinnetje zegt.quote::
Op zaterdag 15 juli 2006 04:06 schreef remlof het volgende:
* remlof springt boven op fraubitch, rukt haar alle kleren van het lijf, duwt zijn extreem opgezwollen schwanz in haar mond, wacht totdat hij het bijna niet meer houdt, duwt haar hoofd weg terwijl hij effe denkt aan de vuilnis die hij nog buiten moet zetten terwijl hij zijn vingers laat doen waar ze het beste in zijn tussen haar benen totdat het zo slipperig wordt dat hij weet dat hij haar niet langer kan laten wachten en daarop zijn lid subtiel in haar magische grot laat verdwijnen en hem weer terugtrekt en er weer instoot en...
ow sorry![]()
Oke, dat je niet denkt dat ik je haat omdat je een Ibanez hebt.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een zoon kan waarderen dat zijn pa dit:
[..]
over zijn vriendinnetje zegt.
Ik ben écht niet blond hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
staat ook niet "concerten" staat "live gezien"![]()
mja ik beslis het ook altijd niet lang van te voren, als ik iets écht wil zien koop ik wel kaartjes
maar je kan ze áltijd 2e hands voor de nieuwprijs kopen
Dus je komt sowieso wel aan kaartjes
Mja concert van wolfmother begin dit jaar, diezelfde avond was het concert van Franz Ferdinand dus ik denk ik regel daar wel kaartjes voor, dat lukte dus alleen voor de dag erna, en toen hoorde ik toevalling voor het eerst van wolfmother en ben ik die avond ook naar dat concert gegaan
beviel goed![]()
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef MmadviewW het volgende:
krijgen jullie naast jullie eeuwige roem en eer natuurlijknou ook nog een zakcentje?
![]()
Mja 2e hands werkt beter joh, probeer het gewoon een keerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben écht niet blond hoor![]()
Ik ga ook eens zo'n lijstje samenstellen, vergeet nu snel wat ik gezien heb (zoveel concerten
)
Bij mij lukt het altijd om voor uitverkochte concerten via ticketmaster toch nog kaarten te krijgen. Gewoon een kwestie van regelmatig blijven proberen, succes gegarandeerd
MaJo = MoJo?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het zeker een keer proberen jaEerst bij een concert wat ik wel leuk vind maar niet echt per se heen hoef, en dan kijk ik wel.
Nu ga ik slapies doen![]()
wat een kutgrapquote:Op maandag 8 januari 2007 01:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
MaJo = MoJo?
Dan heb je vast wel wat concerten gehad?
Neequote:
Ja, maar jij bent iri. Met je online - offline - online - offline - online.quote:
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:29 schreef LordVoldemort het volgende:
Nu maar hopen dat ze na Pizzakoppo geleerd hebben dat een baggeraar als mod nemen toch niet altijd goed uit hoeft te pakken.
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Interne sollicitaties zijn OK
Schot in de roos met die uber baggeraar.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |