ow okee dan heb ik vast scheef gekeken, vond het al zo raar dat je hoofd er recht uit zagquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dat kan jij zo bepalen vanachter je computertje? Knap
Ze zitten er toch echt.
Ja, die hebben wel inspraak.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Hebben de huidige mods ook wat te zeggen over wie het wordt?
Nee, ik heb er helemaal niks tegen hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef seekfaM het volgende:
Maar Shirley, iets tegen mensen die nieuw hier zijn
Je kan niet zeggen dat ik hier slecht ben geintegreed...
precies jij bent geen huiliequote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oud
ja, sorry TwyLightquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Hebben de huidige mods ook wat te zeggen over wie het wordt?
Mja, maar kwa innerlijk nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb er helemaal niks tegen hoor.
Het is geluktquote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Misschien eerst 't jaar dan de maand en dan de dag. (1985-03-17)
Dat lijkt mij overdreven ik heb ruimschoots laten zien dat niet alleen maar inlik en dergelijkequote:Op maandag 8 januari 2007 00:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hoef je ook niet te ontkennen want jou hele account ruikt er na
Ik vind het ook niet oud, maar blijkbaar vind de gemiddelde ONZ user 23/24 dus wel oud. Want zij praten mij dat complex aan!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe oud je je voelt. Ik bagger ook lekker mee in ONZ, vind 23/24 nou echt niet oud![]()
Ok word maar wakker als we er uit zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef hierissiedan het volgende:
ik ga naar bed, als jullie mij als mod hebben uitgekozen dan hoor ik het wel!
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is geluktEn ik ben niet eens blond
![]()
teh horrorquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou Dribbel_'s vader kunnen zijn
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet oud, maar blijkbaar vind de gemiddelde ONZ user 23/24 dus wel oud. Want zij praten mij dat complex aan!
bel dan maar als jullie de formaliteiten willen afhandelen!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ok word maar wakker als we er uit zijn
Helemaal niks. Ik verveel me alleen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken hier?
13 februari - Wolfmotherquote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZ
Ik ga tukken, kun jij ook gaan doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik verveel me alleen.
Als jij van spanning je adem vanaf nu inhoudt totdat we bellenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
bel dan maar als jullie de formaliteiten willen afhandelen!
Yup, oude concerten in je lijst laten staan is voor patsersquote:Op maandag 8 januari 2007 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
13 februari - Wolfmother
komt dat nog ?
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed beginquote:Op maandag 8 januari 2007 00:55 schreef hierissiedan het volgende:
IK MOET HIER NODIG MOD WORDEN OM WEER DE HARMONIE TE HERSTELLEN OP ONZ!!!
Dan moet ik maar eens kaartjes regelenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup, oude concerten in je lijst laten staan is voor patsers
chocoquote:Op maandag 8 januari 2007 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt dat je bij veel users op een soort van negeerstand staat, dat is alvast géén goed begin.
Is al een tijdje uitverkochtquote:Op maandag 8 januari 2007 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens kaartjes regelen![]()
Ga je ook?quote:
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je trekt het je ook gelijk aan. Lekker boeiend als ze je oud noemen. Dat kun je met je 23 jaar toch onmogelijk serieus nemen? Het heet hier niet voor niets ONZ
Het is maar wat je leuk vindtquote:
ik verslikte me in een haribo kikkertjequote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.
Neejoh, LOLBOY en ik hebben een speciale band, tenminste ik ben dan zo naïef om dat te gelovenquote:
Heb pas 2x orginele concertkaartjes gekochtquote:
Hey Shir, nofi hoor maar waarom ben je alleen in ONZ bij een rel of vervanging van de wacht? (in fysieke vorm aanwezig welteverstaan).quote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik neem helemaal niks serieus en trek me ook niks aan. Ik hap graag terug, dat levert vaak leuke reacties op.
Niet goed genoeg.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik verslikte me in een haribo kikkertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |