Oke, dat je niet denkt dat ik je haat omdat je een Ibanez hebt.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een zoon kan waarderen dat zijn pa dit:
[..]
over zijn vriendinnetje zegt.
Ik ben écht niet blond hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
staat ook niet "concerten" staat "live gezien"![]()
mja ik beslis het ook altijd niet lang van te voren, als ik iets écht wil zien koop ik wel kaartjes
maar je kan ze áltijd 2e hands voor de nieuwprijs kopen
Dus je komt sowieso wel aan kaartjes
Mja concert van wolfmother begin dit jaar, diezelfde avond was het concert van Franz Ferdinand dus ik denk ik regel daar wel kaartjes voor, dat lukte dus alleen voor de dag erna, en toen hoorde ik toevalling voor het eerst van wolfmother en ben ik die avond ook naar dat concert gegaan
beviel goed![]()
Nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:20 schreef MmadviewW het volgende:
krijgen jullie naast jullie eeuwige roem en eer natuurlijknou ook nog een zakcentje?
![]()
Mja 2e hands werkt beter joh, probeer het gewoon een keerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben écht niet blond hoor![]()
Ik ga ook eens zo'n lijstje samenstellen, vergeet nu snel wat ik gezien heb (zoveel concerten
)
Bij mij lukt het altijd om voor uitverkochte concerten via ticketmaster toch nog kaarten te krijgen. Gewoon een kwestie van regelmatig blijven proberen, succes gegarandeerd
MaJo = MoJo?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het zeker een keer proberen jaEerst bij een concert wat ik wel leuk vind maar niet echt per se heen hoef, en dan kijk ik wel.
Nu ga ik slapies doen![]()
wat een kutgrapquote:Op maandag 8 januari 2007 01:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
MaJo = MoJo?
Dan heb je vast wel wat concerten gehad?
Neequote:
Ja, maar jij bent iri. Met je online - offline - online - offline - online.quote:
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:29 schreef LordVoldemort het volgende:
Nu maar hopen dat ze na Pizzakoppo geleerd hebben dat een baggeraar als mod nemen toch niet altijd goed uit hoeft te pakken.
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Interne sollicitaties zijn OK
Schot in de roos met die uber baggeraar.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |