Dankjequote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
Hierbij zeg ik jullie toe, dat ik vanaf volgende week geen modje zal zijn op fok, ik ga en mijn vriend willen meer tijd voorelkaar. Wil jullie bedanken voor het uitschelden van alles wat men mij maar toe kan wensen,![]()
en jij alleen op de FP?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, jij blijft alleen op PTA, dat is jou stekkie.
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)quote:Op maandag 8 januari 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Agh, met remlof hebben ze wel een goede keuze gemaakt dus.
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar baggerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Remlof is een goede inderdaad, maar ik bedoel meer dat ik hoop dat ze niet hun toevlucht zoeken tot baggeraars als KopieerMachine (die volgens mij wel graag wil) of Surveillance-Fiets (waar het vanaf straalt)
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij eens wat meer in ONZ zou komen en posten dan zou je gezien hebben dat ik niet alleen maar bagger![]()
"Een dag gefokt, is een dag niet geleefd" "quote:Op maandag 8 januari 2007 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt baggeraars die weten waar en waar niet te baggeren, baggeraars die overal baggeren en baggeraars die denken dat ze niet baggeren.
Vooral die laatste 2 zijn zeer incompetent voor de mod functie.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bedoelt je bekende mod-quote posts e.a.?
Nee neequote:Op maandag 8 januari 2007 01:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf? die hoorde volgensmij niet in dit topic
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was (quote:
Ow, dan had je die moeten quoten, da's alweer een paar pagina's terugquote:Op maandag 8 januari 2007 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een reactie op een post waar je zei dat iedereen dood was () maar ik had denk ik nog een oude tab openstaan
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is vaakquote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind cerror ook wel een goede kandidaat, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem ook irl ken.
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is heel vaak)
jij dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
Neuj, en bovendien ben ik daar net zo incompetent voor als jij.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TwyLight wil jij geen mod worden ?
Alexxxxx?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb al zo'n gevoel wie het gaat worden. (iemand intern)
Ik vind dat zelf erg meevallen maarja als jij ( en vast nog wel iemand ) dat vindquote:Op maandag 8 januari 2007 01:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, en bovendien ben ik daar net zo incompetent voor als jij.
Je moet trouwens weten dat ik je een leuke user vond totdat je transformeerde tot een users waar er hier meer van rondlopen die zichzelf inslijmen bij mensen met een functie, en daar houd ik niet van.
helemaal niet op de manier hoe jij het doet ().
Nee, en ik ga het niet zeggen ook. Als het daadwerkelijk gebeurt zal ik wel zeggen of ik gelijk had.quote:
ik vind dat ook wel meevallen, ik vond je alleen een beetje braaf totdat ik je notes bekeekquote:Op maandag 8 januari 2007 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf erg meevallen maarja als jij ( en vast nog wel iemand ) dat vind![]()
Dronken mensen vertellen altijd de waarheid. Toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:42 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Als cerror eens zou laten zien dat hij ook wat minder kan kankeren zou hij een erg toffe mod zijn denk ik. Hij doet over het algemeen wel leuk mee, jammer van het gechagrijn als 'ie dronken is (en dat is vaak)
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind dat ook wel meevallen, ik vond je alleen een beetje braaf totdat ik je notes bekeek
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:00 schreef TwyLight het volgende:
Misschien lijkt het ook wel meer omdat ik mij er aan erger en het dan extra opvalt, maar ik blijf erbij dat het toch echt van hem afdruipt dat die graag in het "clubje".
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Dronken mensen vertellen altijd de waarheid. Toch?
Ben je crew geweest??quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenJe hoeft ook niet eens met iedereen op te kunnen schieten, zolang je maar samen kan werken als het moet.
Het is sowieso vrij overrated volgens mij, mensen geilen nogal op die kleurtjes maar er hangt een hoop werk aan vast
Achter de schermen loopt ook niet alles vlekkeloos altijd, en als daar open boek wordt gespeeld dan krijg je zo'n dikke modholocaust en zit iedereen nog tot de volgende kerstmis te zeiken.
Je moet je er gewoon voor aanmelden als je het aan denkt te kunnen.Compenserende emo.gif voor eventuele reacties
NJ waag het eens
Ow en btw, het is best gezellig achter de schermen, incl 3 SC-topicsquote:
De topics worden wel intressanter als je genoeg op hebtquote:Op maandag 8 januari 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?
Ja "willen" ik wil, jij wil.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef remlof het volgende:
wil?
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben toch ook niet zo bot als jij als ik dronken ben?
Hmm, dat is toch eigenlijk een beetje begrijpbaar, als je zo'n (best) grote organistatie heb,quote:
Ja nee ik geloof ook wel dat het gezellig isquote:Op maandag 8 januari 2007 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow en btw, het is best gezellig achter de schermen, incl 3 SC-topics
Ow dat moest een edit zijn
welnee, dan jaag je ze allemaal weg, inclusief de 5% die wel leuke topics opentquote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.
Als wij de alcohol leveren, dan komt het dus goedquote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat niet, maar ONZ heeft een SS-er nodig. Geen schaapsherderinnetje.
Mwa, kwa chaos valt 't eigenlijk best mee, als je goed kijkt is alles best goed geregelt. Je kan het wel vergelijken met een groot bedrijf. Ik vind het zelf eigenlijk best interessant hoe alles werkt hier.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch eigenlijk een beetje begrijpbaar, als je zo'n (best) grote organistatie heb,
En sommige mensen spreekt die gaos juist aan. *noemt geen namen*
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn zat "clubjes" te vinden, is het niet onder de mods dan wel onder de users. Ik denk niet dat je het daarvoor moet doenJe hoeft ook niet eens met iedereen op te kunnen schieten, zolang je maar samen kan werken als het moet.
Het is sowieso vrij overrated volgens mij, mensen geilen nogal op die kleurtjes maar er hangt een hoop werk aan vast
Achter de schermen loopt ook niet alles vlekkeloos altijd, en als daar open boek wordt gespeeld dan krijg je zo'n dikke modholocaust en zit iedereen nog tot de volgende kerstmis te zeiken.
Je moet je er gewoon voor aanmelden als je het aan denkt te kunnen.Compenserende emo.gif voor eventuele reacties
NJ waag het eens
Lees anders de huisregels eens ?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.
De vriendjes politiek hier in ONZ overheerst nogal en daar erger ik mij aan
Ik weet dat mijzelf nu weer in het negatief werk en Ik weet best dat mijn topics nu sneller gesloten gaan worden en mijn berichten sneller geedit, maar so be it. het is nu eenmaal veel sterker in ONZ dan in andere subfora.
Niet vaak genoeg?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet vaak genoeg in ONZ komt om te snappen wat ik er precies mee bedoel.
De vriendjes politiek hier in ONZ overheerst nogal en daar erger ik mij aan
Ik weet dat mijzelf nu weer in het negatief werk en Ik weet best dat mijn topics nu sneller gesloten gaan worden en mijn berichten sneller geedit, maar so be it. het is nu eenmaal veel sterker in ONZ dan in andere subfora.
De lui die leuke topics openen ken ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
welnee, dan jaag je ze allemaal weg, inclusief de 5% die wel leuke topics opent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |