quote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef veldmuis het volgende:
Jullie hebben gemeet?
Héél subtiel Fieldmouse!quote:
ssst. we zijn net begonnen met 15 gek!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:51 schreef Ritchie het volgende:
Op naar de 16!
quote:
Aan welke kant? Hij is nogal langquote:Op zondag 7 januari 2007 18:03 schreef Frazz het volgende:
Ik kwam net nog langs de oranjeboomstraat
Waar de nummering begint, en dat is aan de kant van de dr struykenstraat!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef Asics het volgende:
ah dan was het de voorkant.
hoewel . . . . tis maar net hoe je het bekijkt he.
Iedere dag verbaas ik me weer over hoeveel jij weet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar de nummering begint, en dat is aan de kant van de dr struykenstraat!
De kant daar bij de talmastraat is nummer 380 ofzo?
Van die lekker nuttige dingen ook, he?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedere dag verbaas ik me weer over hoeveel jij weet.
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Van die lekker nuttige dingen ook, he?.
Ja dat 380 is ook ongeveer hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja
Ik weet serieus niet tot welk huisnummer mijn straat loopt
Dat ga ik van de week eerst nakijken!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dat 380 is ook ongeveer hoor!
Jouw straat gaat tot 105 trouwens.
Ik kan niet vanavond. Snorry!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Frazz het volgende:
Is er nu nog een meet vanavond?
Doe geen moeite, ik heb geen ideequote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ga ik van de week eerst nakijken!
Toch kijk ik het naquote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik heb geen idee.
Argh. Dat zou best pijnlijk kunnen zijn. Het ziet er in ieder geval pijnlijk uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef veldmuis het volgende:
http://mainstay.nl/actueel/ac07012007.htm![]()
De nummering begint al bij de Haagweg/Dijklaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:28 schreef veldmuis het volgende:
Waar de nummering begint, en dat is aan de kant van de dr struykenstraat!
De kant daar bij de talmastraat is nummer 380 ofzo?
Goeie sliding!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef veldmuis het volgende:
http://mainstay.nl/actueel/ac07012007.htm![]()
Jij ook al niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet vanavond. Snorry!
Volgende keer beter
Verder toch? *als-ie in de buurt is kijken gaat*quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
De nummering begint al bij de Haagweg/Dijklaan.
Ter hoogte van de dr. Struyckenstraat ben je bijna bij de 200. Aan het eind zit je rond de 350.
Voor jou een vraag...quote:
Jot!!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef _Supreme het volgende:
Zullen we altijd ons breda topic behouden? <3
mocht danny ooit stad&streek opheffen dan plaats ik een forum online speciaal voor de die-hard Breda-adoratie-topic-reeks-fokkers.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:34 schreef _Supreme het volgende:
Zullen we altijd ons breda topic behouden? <3
Roddeltopicquote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Frazz het volgende:
Ik had het eigenlijk over Kuukske en JDude.
Ik las het al in [een ander topic] ja!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef _Supreme het volgende:
Er is zaterdag bij mij in Breda liefde opgebloeit...
![]()
![]()
Daar zou ik mijn waarde stadgenoten niet van betichten!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef Frazz het volgende:
Ja, he prive meets zonder dat wij het horen, je denkt toch niet dat we achterlijk zijn he
Ik kan niet voor iedereen spreken he, er zullen best een paar idioten tussen zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn waarde stadgenoten niet van betichten!
Ik hoorde het ja via via.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef _Supreme het volgende:
Er is zaterdag bij mij in Breda liefde opgebloeit...
![]()
![]()
Nu wordt ik nieuwschierig.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat nou, stiekem meelezen in [het andere topic]
![]()
Zo "hell yeah" vind ik dat niet!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef Kuukske het volgende:
Hell yeah ben weer thuis ja.
Nee ja nouja ik ook niet maarja, hell is het welquote:
*wijst naar JDude.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat nou, stiekem meelezen in [het andere topic]
![]()
Ben druk aan het zoeken jaquote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef Frazz het volgende:
Get a room
En ik had het gelezen in een bepaalde SC.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef Kuukske het volgende:
*wijst naar JDude.
Ik hoorde het vandaag van hem![]()
Heb ik al!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef Frazz het volgende:
Get a room
Da bedoel ik niequote:
Not really.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Da bedoel ik nie
En hiernaast komt binnenkort iets vrij, hou je van schimmel, regen, muizen en tocht?
Ohja grappig.. Gaat allemaal over NAC enzo..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:44 schreef Thieske het volgende:
Zeg Bredanaars, jullie kennen vast de breda site van de combilozen al?
Zo niet, hij is een bezoekje waard...
Breda site combilozen!
Staat ze daar vooraan bij het podium met d;r armen omhoog??quote:
Daar heeft Stofje toch ook aan meegeschreven? Ik heb het al eens (bijna) allemaal gelezen... erg vermakelijk geschreven allemaalquote:Op maandag 8 januari 2007 01:44 schreef Thieske het volgende:
Zeg Bredanaars, jullie kennen vast de breda site van de combilozen al?
Zo niet, hij is een bezoekje waard...
Breda site combilozen!
Eerst lezen, dan pas huilen!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja grappig.. Gaat allemaal over NAC enzo..
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heeft Stofje toch ook aan meegeschreven? Ik heb het al eens (bijna) allemaal gelezen... erg vermakelijk geschreven allemaal.
Hm. Da's toch geen Breda Barst?quote:
Neen! Ik had het hartje (quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat ze daar vooraan bij het podium met d;r armen omhoog??
Aha! We hebben een naam!quote:
Oke oke het is indd wel leuk jaquote:
Heel goed Quukske!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oke oke het is indd wel leuk ja
Ik neem mijn sarcastische eerdere woorden terug![]()
quote:
Laten we er maar geen welles/nietus discussie van maken...quote:
Alt-0153™quote:
Nou een wafel of een glacekoek ofzo. Lekker. Koppie thee dr bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Laten we er maar geen welles/nietus discussie van maken...![]()
Ben je geil of wil je een Kuukske?
Ice Thea, morgen vroeg, als ik een droge mond heb. Door een niet nader te noemen oorzaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou een wafel of een glacekoek ofzo. Lekker. Koppie thee dr bij.
Thee is water met een smaakje. Meer bier is geen optie, ik moet morgenavond weer richting breda om te werken....quote:Op maandag 8 januari 2007 02:03 schreef JDude het volgende:
Water. Het best tegen de kater. Of gewoon méér bier.
Drink water!quote:Op maandag 8 januari 2007 02:06 schreef _Supreme het volgende:
Nu jullie zo over drinken praten, ik heb dorst!
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:16 schreef Kuukske het volgende:
Tenzij je gaat kotsen van chocomel natuurlijk. Zoals bij sommigen het geval is.
quote:Op maandag 8 januari 2007 02:15 schreef _Supreme het volgende:
Neen! Ik heb de hele dag gewerkt in een cafe en waaaarommmm moeten er 10093043 duitsers binnenkomen die allemaal warme chocolademelk met slagroom willen?
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 02:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
En tering ja, het hoort koud te zijn. Deze week tot 13 graden!!!!
Jahwel hoor. Ook part time Breda-ers tellen mee.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:32 schreef _Supreme het volgende:
Ik zit in Roermond, en ik moet mijn Breda-tas nog inpakken, morgen is het weer zo ver.
Ik mag niet eens meepraten in dit topic geloof ik
Breda is gastvrij! Iedereen mag meepraten.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:32 schreef _Supreme het volgende:
Ik zit in Roermond, en ik moet mijn Breda-tas nog inpakken, morgen is het weer zo ver.
Ik mag niet eens meepraten in dit topic geloof ik
Joah ook de mijnequote:
Ik woon tegenwoordig ten noorden van de rivierenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joah ook de mijneben er ook niet weg te branden
![]()
En je hebt er spijt van?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig ten noorden van de rivieren
Qua mensen wel, Breda is veelquote:
Dan doe je vast iets met werk in Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 02:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Qua mensen wel, Breda is veelgezelliger
... maar in mijn beroep is er nooit werk voor me in Breda
Bijna, het bedrijf zit in Naarden, maar veel klanten in Amsterdam inderdaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan doe je vast iets met werk in Amsterdam ofzo?
Late reactie: maar iddquote:
Ja truste slaapkoppen!quote:Op maandag 8 januari 2007 03:07 schreef JDude het volgende:
Laat ik dan ook nog maar even laat reageren:
Dag slaperts enzo!![]()
Iedereen ligt in comaquote:
8:10 op je vrije dag?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen ligt in comaHoe is het met de Starbucks missie?
SSsstquote:
Die muis heeft een punt!quote:
Helemaal nietquote:
Zolang je maar niet omvalt!quote:
Ik heb nog weekendquote:Op maandag 8 januari 2007 09:36 schreef Ritchie het volgende:
zo..ist al weer bijna weekend?
Volgens mij kan dat nog steeds op diezelfde plaats hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Na vale jaren wekelijks flink gestapt te hebben in ons aller binnenstad ga ik er vrijdag na lange tijd weer eens op uit. Deze keer laat ik me weer eens comfortable naar huis rijden door een van de taxi's die onze mooie stad rijk is.
Vroegah war er een taxi standplaats daar bij de Spinola/ de Vietnamese loempia boer. Nu de haven open wordt gegraven is die vast verdwenen of verhuisd.
De vraag: waar kan je snel een taxi scoren vanaf de Havermarkt?
Da's mooi.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nog steeds op diezelfde plaats hoor.
Aan een van de zijden van de betonnen waterbak... volgens mij is er net een nieuwe taxi-unit aan de overkant gebouwd!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Na vale jaren wekelijks flink gestapt te hebben in ons aller binnenstad ga ik er vrijdag na lange tijd weer eens op uit. Deze keer laat ik me weer eens comfortable naar huis rijden door een van de taxi's die onze mooie stad rijk is.
Vroegah war er een taxi standplaats daar bij de Spinola/ de Vietnamese loempia boer. Nu de haven open wordt gegraven is die vast verdwenen of verhuisd.
De vraag: waar kan je snel een taxi scoren vanaf de Havermarkt?
ik heb morgen belangrijk tentamen, maar nu weer soggendequote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is te merken dat iedereen weer aan school/werk bezig is enzo
aan het werk jongenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik heb morgen belangrijk tentamen, maar nu weer soggende
Dat valt nog vies tegen. Er staat bijna nergens Starbucks op. En om nou een gebruikte beker mee te nemen lijkt me ook geen goed plan. Maar ik houdt mijn oren en ogen open.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen ligt in comaHoe is het met de Starbucks missie?
Daar is het inderdaad ook goed koffie drinken.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef JDude het volgende:
De Douwe Egberts koffietoko is ook prima te doen!
Probeer een schone mok van de counter te jatten?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat valt nog vies tegen. Er staat bijna nergens Starbucks op. En om nou een gebruikte beker mee te nemen lijkt me ook geen goed plan. Maar ik houdt mijn oren en ogen open.
Uiteraard.quote:
Hey officer! She's the root of all that's evil, but we can call her Cookie!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Probeer een schone mok van de counter te jatten?![]()
Just kidding, geen dingen doen waar je voor in de VS moet blijven. Ik denk niet dat ze daar weten wat een Kuukske is
Lol. Dan wordt ie opgepakt voor het teveel luisteren naar Bloodhound Gang ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Hey officer! She's the root of all that's evil, but we can call her Cookie!
Ik ben nog even hier. Dus als er iets is met Starbucks erop wat gratis is verdwijnt het in mijn tas.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Probeer een schone mok van de counter te jatten?![]()
Just kidding, geen dingen doen waar je voor in de VS moet blijven. Ik denk niet dat ze daar weten wat een Kuukske is
Zo ver was ik ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Ehm iets met theater enzo in Breda?
Bij shownieuws (don't ask) zeiden ze dat er over een paar jaar palmbomen in Zandvoort staan!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef Kuukske het volgende:
Ja het regende inderdaad een beetje zo rond half 7. Vrij naar
Ik wil sneeuw. Zoveel sneeuw dat iedereen een dag sneeuwvrij krijgt.
Shownieuws? ..quote:Op maandag 8 januari 2007 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij shownieuws (don't ask) zeiden ze dat er over een paar jaar palmbomen in Zandvoort staan!
Daar bouwen ze de treintjes voor de HSL.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
In Italië ligt er ook een!
Da doe ik dus echt nie.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
No way hozee. Dan verhuis ik naar Breda in Spanje.
Ik ook niet hoor, maar als ik moet kiezen tussen de Noordzee en de Middellandse zee, kies ik toch voor de laatstequote:
Ik lees mn nieuws op internet tegenwoordigquote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Lezen jullie de krant? En de CORRECTIEs?
Ok, rephrase: Waarom heeft een goede schrijver spellingscontrole nodig?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:13 schreef JDude het volgende:
Nee, de spellingscontrole is zonder op te letten toegepast waardoor onbekende woorden als Boerke en 'de Vetstraat' zijn vervangen, denk ik.
Tegenvraag: heeft BN/De Stem goede schrijvers?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ok, rephrase: Waarom heeft een goede schrijver spellingscontrole nodig?
Ik denk niet dat goede schrijvers voor Het Stadsblad werkenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef Helsie het volgende:
Ok, rephrase: Waarom heeft een goede schrijver spellingscontrole nodig?
Oh. BN dan. Ik vond het echt zo'n artikel voor het lokale sufferdje.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:20 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat goede schrijvers voor Het Stadsblad werken.
Die eretitel kan zowel naar stadsblad als bn de stem...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh. BN dan. Ik vond het echt zo'n artikel voor het lokale sufferdje.
Dat Kuukske met een Q moet ja, maar niet dat topic!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef bassieVL het volgende:
Die was al een keer langs gekomen toch.
Jawel, dat linkje postte ik laatst.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:49 schreef veldmuis het volgende:
Dat Kuukske met een Q moet ja, maar niet dat topic!
Volgens mij zit je het stiekem 24/7 te F5'en.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:50 schreef veldmuis het volgende:
Ow, okay, dan had ik het niet gezien. Ik lees dit topic niet zo goed.
Had ik er maar tijd voorquote:Op maandag 8 januari 2007 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zit je het stiekem 24/7 te F5'en.
Ik kop nog liever een trein!quote:
Uut d'n duum!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef veldmuis het volgende:
Dat SMS nummer bedacht je zomaar even?
Doet het altijd goed in R&P!quote:
Gelukkig zijn er vrouwen die het dan kunnen opruimen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef bassieVL het volgende:
Kijk uit of HJ Smits komt nog in dit topic.
As far as I know hebben we er pas 1 hier. Die regelmatig post danquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef veldmuis het volgende:
Gelukkig zijn er vrouwen die het dan kunnen opruimen.
Ik wist niet dat dat een zij was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:14 schreef veldmuis het volgende:
En dinges uit ergens dat durp die op die school in breda zit met dat irritante icoontje wat niet meer irritant is van kiwi?
Maarja, dat jij er maar aan eentje denkt
De roddels vallen nog mee toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:24 schreef Kuukske het volgende:
Trusten jongens!
en niet zoveel over me roddelen. Het is Kuukske met een K!
Slapen jij, jij moet morgen werkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:24 schreef Kuukske het volgende:
Trusten jongens!
Om het maar op z'n Tilburgs te houden: Hallee!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:25 schreef JDude het volgende:
Truste, Fieldmouse! Ik ben ook zo weg geloof ik.
en de tm?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:24 schreef Kuukske het volgende:
Trusten jongens!
In Breda?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Held![]()
Daar organiseren we meteen een giga meeting omheen![]()
Ja!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:23 schreef webspider het volgende:
[..]
In Breda?
Ik kan geen betere reden bedenken om weer eens een keer in de wagen te stappen.
En meteen even langs mn opa&oma te wippen
nah tentamen enzoquote:
Jep. Jaja, fokken op het werk is niet toegestaan.quote:
Zijn die 10 zinnen de opgave? Dáár zit al een fout inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:25 schreef veldmuis het volgende:
http://tvenco.nl/content/thema.php?Pagina_id=12036&thema_id=6
Tof!
quote:Ook BN/De Stem zal de komende decennia feeëriek opleven als een door nietsontziende paparazzi geïllustreerde tabloid vol smeuïge reallifestory’s over goocheme politici in buitenissige acuzzi’s.
Ik denk het wel! Heb de zinnen nog niet goed gelezen dus de fout nog niet gezienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn die 10 zinnen de opgave? Dáár zit al een fout in.
Hey, jij hier?quote:
Een grote trip dus?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Dope joh die kleurtjes.
Een NAC-supporter met de initialen M van D.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:44 schreef DutchieBre het volgende:
Zo, ik heb me ook weer eens geregistreerdNu mogen jullie raden wie ik was
Hoi Kiwi
Die informatie haal ik ook maar uit zijn/haar profiel hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:58 schreef Ritchie het volgende:
ooooooh die...
Die herinner ik me nog wel uit ouwe Breda-topics ja!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:00 schreef DutchieBre het volgende:
haha .. erg scherp.. Ik was Henk_Telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |