Roddeltopicquote:Op maandag 8 januari 2007 01:06 schreef Frazz het volgende:
Ik had het eigenlijk over Kuukske en JDude.
Ik las het al in [een ander topic] ja!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef _Supreme het volgende:
Er is zaterdag bij mij in Breda liefde opgebloeit...
![]()
![]()
Daar zou ik mijn waarde stadgenoten niet van betichten!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:13 schreef Frazz het volgende:
Ja, he prive meets zonder dat wij het horen, je denkt toch niet dat we achterlijk zijn he
Ik kan niet voor iedereen spreken he, er zullen best een paar idioten tussen zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 01:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn waarde stadgenoten niet van betichten!
Ik hoorde het ja via via.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:05 schreef _Supreme het volgende:
Er is zaterdag bij mij in Breda liefde opgebloeit...
![]()
![]()
Nu wordt ik nieuwschierig.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat nou, stiekem meelezen in [het andere topic]
![]()
Zo "hell yeah" vind ik dat niet!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:33 schreef Kuukske het volgende:
Hell yeah ben weer thuis ja.
Nee ja nouja ik ook niet maarja, hell is het welquote:
*wijst naar JDude.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:34 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat nou, stiekem meelezen in [het andere topic]
![]()
Ben druk aan het zoeken jaquote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef Frazz het volgende:
Get a room
En ik had het gelezen in een bepaalde SC.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:37 schreef Kuukske het volgende:
*wijst naar JDude.
Ik hoorde het vandaag van hem![]()
Da bedoel ik niequote:
Not really.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:39 schreef Frazz het volgende:
[..]
Da bedoel ik nie
En hiernaast komt binnenkort iets vrij, hou je van schimmel, regen, muizen en tocht?
Ohja grappig.. Gaat allemaal over NAC enzo..quote:Op maandag 8 januari 2007 01:44 schreef Thieske het volgende:
Zeg Bredanaars, jullie kennen vast de breda site van de combilozen al?
Zo niet, hij is een bezoekje waard...
Breda site combilozen!
Staat ze daar vooraan bij het podium met d;r armen omhoog??quote:
Daar heeft Stofje toch ook aan meegeschreven? Ik heb het al eens (bijna) allemaal gelezen... erg vermakelijk geschreven allemaalquote:Op maandag 8 januari 2007 01:44 schreef Thieske het volgende:
Zeg Bredanaars, jullie kennen vast de breda site van de combilozen al?
Zo niet, hij is een bezoekje waard...
Breda site combilozen!
Eerst lezen, dan pas huilen!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja grappig.. Gaat allemaal over NAC enzo..
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heeft Stofje toch ook aan meegeschreven? Ik heb het al eens (bijna) allemaal gelezen... erg vermakelijk geschreven allemaal.
Neen! Ik had het hartje (quote:Op maandag 8 januari 2007 01:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat ze daar vooraan bij het podium met d;r armen omhoog??
Oke oke het is indd wel leuk jaquote:
Heel goed Quukske!quote:Op maandag 8 januari 2007 01:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oke oke het is indd wel leuk ja
Ik neem mijn sarcastische eerdere woorden terug![]()
quote:
Laten we er maar geen welles/nietus discussie van maken...quote:
Nou een wafel of een glacekoek ofzo. Lekker. Koppie thee dr bij.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Laten we er maar geen welles/nietus discussie van maken...![]()
Ben je geil of wil je een Kuukske?
Ice Thea, morgen vroeg, als ik een droge mond heb. Door een niet nader te noemen oorzaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou een wafel of een glacekoek ofzo. Lekker. Koppie thee dr bij.
Thee is water met een smaakje. Meer bier is geen optie, ik moet morgenavond weer richting breda om te werken....quote:Op maandag 8 januari 2007 02:03 schreef JDude het volgende:
Water. Het best tegen de kater. Of gewoon méér bier.
Drink water!quote:Op maandag 8 januari 2007 02:06 schreef _Supreme het volgende:
Nu jullie zo over drinken praten, ik heb dorst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |