Volgens mij kan dat nog steeds op diezelfde plaats hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Na vale jaren wekelijks flink gestapt te hebben in ons aller binnenstad ga ik er vrijdag na lange tijd weer eens op uit. Deze keer laat ik me weer eens comfortable naar huis rijden door een van de taxi's die onze mooie stad rijk is.
Vroegah war er een taxi standplaats daar bij de Spinola/ de Vietnamese loempia boer. Nu de haven open wordt gegraven is die vast verdwenen of verhuisd.
De vraag: waar kan je snel een taxi scoren vanaf de Havermarkt?
Da's mooi.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nog steeds op diezelfde plaats hoor.
Aan een van de zijden van de betonnen waterbak... volgens mij is er net een nieuwe taxi-unit aan de overkant gebouwd!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:37 schreef Dalamar het volgende:
Na vale jaren wekelijks flink gestapt te hebben in ons aller binnenstad ga ik er vrijdag na lange tijd weer eens op uit. Deze keer laat ik me weer eens comfortable naar huis rijden door een van de taxi's die onze mooie stad rijk is.
Vroegah war er een taxi standplaats daar bij de Spinola/ de Vietnamese loempia boer. Nu de haven open wordt gegraven is die vast verdwenen of verhuisd.
De vraag: waar kan je snel een taxi scoren vanaf de Havermarkt?
ik heb morgen belangrijk tentamen, maar nu weer soggendequote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is te merken dat iedereen weer aan school/werk bezig is enzo
aan het werk jongenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik heb morgen belangrijk tentamen, maar nu weer soggende
Dat valt nog vies tegen. Er staat bijna nergens Starbucks op. En om nou een gebruikte beker mee te nemen lijkt me ook geen goed plan. Maar ik houdt mijn oren en ogen open.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen ligt in comaHoe is het met de Starbucks missie?
Daar is het inderdaad ook goed koffie drinken.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:44 schreef JDude het volgende:
De Douwe Egberts koffietoko is ook prima te doen!
Probeer een schone mok van de counter te jatten?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat valt nog vies tegen. Er staat bijna nergens Starbucks op. En om nou een gebruikte beker mee te nemen lijkt me ook geen goed plan. Maar ik houdt mijn oren en ogen open.
Uiteraard.quote:
Hey officer! She's the root of all that's evil, but we can call her Cookie!quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Probeer een schone mok van de counter te jatten?![]()
Just kidding, geen dingen doen waar je voor in de VS moet blijven. Ik denk niet dat ze daar weten wat een Kuukske is
Lol. Dan wordt ie opgepakt voor het teveel luisteren naar Bloodhound Gang ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Hey officer! She's the root of all that's evil, but we can call her Cookie!
Ik ben nog even hier. Dus als er iets is met Starbucks erop wat gratis is verdwijnt het in mijn tas.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Probeer een schone mok van de counter te jatten?![]()
Just kidding, geen dingen doen waar je voor in de VS moet blijven. Ik denk niet dat ze daar weten wat een Kuukske is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |