Ik hoop ook dat ze hem snel kunnen tracerenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef navvy het volgende:
Nu die het breder aanpakt idd denk ik dat ie nog wel tegen de lamp loopt, triest figuur. Zal wel een typisch gevalletje zijn van een moeilijke jeugd.
Is er een meeting topic ?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Sitethief het volgende:
Kan het nieuw meeting topic in de OP gestopt worden?
tofquote:
Eensgelijks.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef Ludger het volgende:
goeiemiddag
quote:
Daar was afgelopen vrijdag geen reet te doen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Canisfire het volgende:
Timeless !!
Ik ben een deventernaar maar ik hou van zwolle![]()
LANDSTEDE!!!
Idem hierquote:
Daar krijg je ook wel een kater van hoor; zeker van dat horecabocht..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idem hier![]()
Heb nu nog koppijn door de kater
En dat terwijl ik alleen maar bier gezopen heb. Alleen wel erg veel![]()
Waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Integrity het volgende:
Ik heb niet zo'n goede indruk achtergelaten, denk ik...
Valt wel mee hoor,quote:
Helleu!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,.
Welkom terug,.
Hoe is het ermee?quote:
Das zeker een goed feestje dan jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef beelz het volgende:
Mogguh
Dat was een wild feest gister
3 flessen whisky erbij, 2 zakjes hash, een aquarium, een kaasfondueset en 30 euro rijker.
Goede score wel
niemand?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Hey, col ik leef weer,quote:Op maandag 8 januari 2007 11:08 schreef Rann het volgende:
Sitethief go go msn ?...je bent weer dood....
Uhu dat doet iequote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
dan ben ik ook niet meer verbaasd over al die stukken staal in zn lichaamquote:
Via de woningzoeker krijg je na inschrijving twee wachtpunten per twee weken en twee punten voor actief reageren op woningen (ook per twee weken). Als je dus standaard elke twee weken reageert zit je op vier punten per twee weken= twee punten per week. Voor een flat zit je momenteel toch wel op 160 punten, dus reken maar uit. (voor studentenflatjes is dit aantal anders)quote:
Ben je al verhuisd ondertussen of woon je nog steeds gezellig tussen de buitenlandsstudenten met wie altijd wel wat 'te beleven' is?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:11 schreef annoylikethewind het volgende:
Integrity!Tijd niet gezien, waar ben je geweest?
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
thank godquote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dus
EN je betaalt er dan ook flink voor..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.
Ja we betalen wel behoorlijk maar goedkoper als de dingen die direct wonen aanbood.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
EN je betaalt er dan ook flink voor..![]()
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaquote:
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaEn wat ik al zei verder is DAN niet heel prettig ofzo het zijn een beetje gladjakkers. En ze hebben mn vriendin ook al eens mooi te pakken gehad. Maarja ik zit nu wel fijn in zwolle
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaarquote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!![]()
Mijn vriendin en ik woonden beide al in Zwolle; in relatief leuke huisjes, best dicht bij elkaar, dus zoveel haast hadden we ook niet en ik had al behoorlijk wat woningzoekerpuntjes destijds. Als ik geen huisje via de Woningzoeker had gekregen hadden we waarschijnlijk ook via DAN gehuurd.
(dit huis zag er toen we erin trokken overigens niet uit; een vieze zooi was hetMaar dan is het extra mooi dat t er nu zo leuk uitziet!
![]()
Waar zit je dan ergens?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaar
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woningquote:
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thank godvond het nl behoorlijk sick die gasten
En ik vond jou al hardcorequote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.
dan fiets ik iedere dag door jouw straatquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woning
Haha je bent niet de enigequote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan fiets ik iedere dag door jouw straat(tja, ik moet nu eenmaal naar school )
ik heb ook bijna iedere ochtend een aanrijding als ik uit dat tunneltje bij de de super kom rijdenquote:
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik vond jou al hardcore....
.
mag ik nou heel flauw "middag"zeggenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.
Ja mits ik tevens heel flauw 'vandaag' mag zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nou heel flauw "middag"zeggen![]()
Je geeft hem 3 maanden tijd zich voor te bereiden,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
* Sylvana wenst dokter veel succesquote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Metsel het volgende:
* Metsel woont ook in Zwolle. Ben nieuw op het Fok! Forum, dus was ff aan het zoeken. Goed topic zeg ik. Woon er mijn hele leven al en heb er tijdens mijn studententijd genoeg foute dingen gedaan. Tegenwoordig woon ik in een appartementje in The Holtenbronx.
Ook werk ik (vrijwillig) mee aan de voorbereidingen voor het bevrijdingsfestival.. Het mooiste evenement van het jaar in Zwolle als je het mij vraagt
Eindelijk iemand die er net zo over denktquote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.
Het succes van het bevrijdingsfestival heeft er voor gezorgd dat we uit de binnenstad moesten. Ik vond het afgelopen wel het mooiste festival in haar bestaan. Het was dit jaar eindelijk een echt festival. Hoewel de drukte ons wel een aantal problemen gaf. Zoals drankvoorziening en toiletvoorzieningen.. Maar dat wordt dit jaar een stuk beter.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.
Ja maar hoe kun je nou een festival houden zover van de supermarkten vandaanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het juist wel gaaf een festival in mn voortuin![]()
Aldi tegenover de Xenos, dat waren nog eens tijden.. ahja vroegah!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dit jaar niet ben geweest toen zat ik in NYquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Metsel het volgende:
[..]
Het succes van het bevrijdingsfestival heeft er voor gezorgd dat we uit de binnenstad moesten. Ik vond het afgelopen wel het mooiste festival in haar bestaan. Het was dit jaar eindelijk een echt festival. Hoewel de drukte ons wel een aantal problemen gaf. Zoals drankvoorziening en toiletvoorzieningen.. Maar dat wordt dit jaar een stuk beter.
Ik zou dan even bellen met de gemeente als ik jou was. We zijn eerst verplicht verplaatst naar de turfmarkt en tegenwoordig zitten we dan in Park de Weezenlanden.. Wel een mooie locatie vind ikquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het om de ruimte gaat doe dan gewoon wat meer pleintjes er zijn er zat in zwolle.
Ook cool,quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dit jaar niet ben geweest toen zat ik in NY
Paar goede metalbands neerzetten.. ghehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Metsel het volgende:
Eventuele verbeteringen kunnen nu nog meegenomen worden.
Nou de locate centrum is gewoon veel mooier, winkels in de buurt, mooie omgeving : pleintjes terrasjes, bedrijvigheid. Wat meer mensen die er zomaar komen, wat minder dagjesgothiks ect. Meer plekjes om je op te houden. (wij moesten van nood altijd maar op het bankje bij de plato gaan zitten) Ohja en je zou je eigen drank mee moeten kunnen nemen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Metsel het volgende:
Sorry, de Super de Boer zit om de hoek, maar dat maakt verder niet uit hoor.
Maar vertel.. waarom vind jij dat we niet nadenken? Eventuele verbeteringen kunnen nu nog meegenomen worden.
Ik ben coordinator logistiek. Ik ben samen met 2 vrienden verantwoordelijk voor de opbouw. Daarnaast blus ik op 5 mei de 'brandjes' die geblust moeten wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Paar goede metalbands neerzetten.. ghehe.
Maarre vraagje he, wat doe jij precies.. organisatie of opbouw?
Ik snap ook wel dat jullie daar niks aan kunnen doen, ik zeg alleen dat ik het toen leuker vond.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik zou dan even bellen met de gemeente als ik jou was. We zijn eerst verplicht verplaatst naar de turfmarkt en tegenwoordig zitten we dan in Park de Weezenlanden.. Wel een mooie locatie vind ik
Nee dat was leuk, met zn allen tijden vast staan in de drukte omdat de straten te smal bleken.. eigen drank meenemen kan nu ook wel, moet je smokkelen hehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou de locate centrum is gewoon veel mooier, winkels in de buurt, mooie omgeving : pleintjes terrasjes, bedrijvigheid. Wat meer mensen die er zomaar komen, wat minder dagjesgothiks ect. Meer plekjes om je op te houden. (wij moesten van nood altijd maar op het bankje bij de plato gaan zitten) Ohja en je zou je eigen drank mee moeten kunnen nemen.
Niet over de bands, jammer.. hehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik ben coordinator logistiek. Ik ben samen met 2 vrienden verantwoordelijk voor de opbouw. Daarnaast blus ik op 5 mei de 'brandjes' die geblust moeten worden
Ik kom zeker langsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Metsel het volgende:
Ok.. dan zal ik je daar niet meer op aanvallen. Maar ik zou zeggen, kom dit jaar eens kijken op de nieuwe locatie. Hoewel het niet in de binnenstad ligt, zijn er wel een aantal plekken waar je lekker kan zitten (met terrasjes). Ik denk dat je er volgend jaar dan toch iets positiever over denkt.
Dat waren nog eens tijden.. Toen ving ik nog mensen die crowdsurfden.. af en toe een schop tegen je kop of ribbenkast. Heb er nog een gekneusde rib aan over gehouden paar jaar terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en toen had ook nog niemand gehoord van een crowdsurf verbod
Precies, in zwolle kunnen ze een voorbeeld nemen aan kabaal aan het gemaal 5mei in wageningen. Die hadden vorig jaar gewoon anathemaquote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Niet over de bands, jammer.. hehe.
Als je nog aanbevelingen hebt, dan kan ik ze wel doorgeven hoor...quote:
In de binnenstad kon je ook lekker lang blijven hangen gewoon een paar keer van voor naar achteren.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef Metsel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.. Toen ving ik nog mensen die crowdsurfden.. af en toe een schop tegen je kop of ribbenkast. Heb er nog een gekneusde rib aan over gehouden paar jaar terug.
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef Metsel het volgende:
[..]
Als je nog aanbevelingen hebt, dan kan ik ze wel doorgeven hoor...
Nou, ik zal het doorgeven aan de grote baas.. Misschien dat ik hem zover kan krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
We zoeken altijd mensen. Binnenkort gaan de inschrijvingen voor vrijwilligers weer open op de site. Daar kun je je inschrijven voor 1 van de onderdelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Sitethief het volgende:
Btw, zoeken jullie nog mensen?
Hun laatste cd atlantic had een 8 in de aardschok dus ze zijn niet de minstequote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Metsel het volgende:
[..]
Nou, ik zal het doorgeven aan de grote baas.. Misschien dat ik hem zover kan krijgen..
Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiserenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
Ik zal het doorgeven aan de baasquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiseren
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
I was lost..hier waren jullie dus gebleven.
[..]
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehe
SIOA; bestaan die nog?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
Owjah boek Slayer en Sick of it all op 5 mei dan kom ik ook wel
Net nieuwe plaat uit zelfsquote:
Yep, manuele therapie. Maar ik train gewoon door natuurlijk...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
lolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Zo, jij bent populair geworden hier zegquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Ik leef nog! En ik heb Zelda :pquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef navvy het volgende:
He oud collega, alles goed? Long time no see!
Ja het was afgelopen jaar erg druk. Drukkker dan we verwacht hadden. Maar we gaan dit jaar proberen om het allemaal beter te regelen. Meer mensen achter de barren is 1 van de mogelijke oplossingen die genoemd worden. Maar eten en drinken is altijd erg belangrijk!! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrijwilligers en ik check het ook regelmatig. Maar wij zijn op 5 mei ook niet zo druk meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
ouwefietsenzaak ? is ie zo oud dan? Ik woon boven het 2dehandse stukje van henk gerritsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefDus....
(winnen we al?)
Bosbeetle, dan woon jij vast a, boven die kledingzaak schuin tegenover Dan zelf, b, boven de ouwe fietsenzaak, of c, zo'n beetje boven de super de boer?
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
Alleen als het marketing traineeships zijn. Ik wil geen sales functie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef navvy het volgende:
Bji de ING beginnen ze in maart weer met traineeships, misschien iets voor jou. Is wel in Amsterdam, dat was t enige wat me tegen hield.
Iedereen is bij de leen bakker de dekbed overtrekken kopen die ik wou.quote:
Ik kijk ook altijd langs ze heen maar ze stonden met 5 man ECI abonnementen te verkeaupen... Daar was geen langskomen aan... Ik wou alleen maar naar de BartSmitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Zojuist op ebay een digitale camera aangeschaft als cadeautje, stomme lui.. gaan ze de laatste 5 minuten de prijs omhoog schroeven met 25 euro.
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Ik vind de gesprekjes met de mensen die me proberen te bekeren altijd mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Hehehe die hare-krishna's met pannenkoekbeslag op hun voorhoofdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef MM-Luna het volgende:
Of van die lui met roze/oranje kleden. Ja ik heb hier voor jou een gratis boekje, nou dankjewel hoor.. en dan kijken ze je aan en vraag jij wat er is.. zeggen ze.. hier moet ik wel een donatie van 5 euro voor ontvangen.
Maar het was toch gratis??
lol, ja die zijn leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf."heb je 2 minuten" en dan zeggen ja en op je horloge kijken en precies na 2 minuten weglopen (want ze zijn nooit binnen 2 min klaar). Het betrappen van een greenpeace gast op nonsense uit een rails waarin de toekomst wordt voorspeld. Zeggen dat je een eenmalige donatie wilt doen voor een goed doel, het moet altijd maandelijks. En dan zeggen jammer dat loop je dan mis. Zo'n verhaaltje voor de zoveelste keer luisteren en zeggen dat het negertje met de dikke buik de vorige keer een andere naam had (was ook zo) Zeggen dat je het verhaal wel wilt horen maar toch niet gaat doneren, sommige gaan dan ook echt nog het verhaal vertellen
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Als je om de paar meter zo'n knurft voor je hebt staan die weer wat staat uit te delen, nee dank je.. soms wil ik gewoon door de stad kunnen lopen zonder constant de beleefde en aangepaste dame te spelen. Ophoeren en niet door mijn nieuwe Suffocation nummertjes bleren met je vragen, ooh zo!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
lol, ja die zijn leuk![]()
Ik loop nooit zomaar door zonder de mensen aan te kijken, dat vind ik lullig. Ik heb zelf 2 keer folders uitgedeeld waar je een gratis wegwerpcamera voor op kon halen (was toen nog wel handig) en heb me doodgeërgerd aan mannen die bijvoorbeeld opeens wél de livera in durven, of mensen die idd opeens niks meer horen vanwege hun mp3speler. Mensen, t is gratis, je hoeft geen detour te volgen, ik wil je niks verkopen!
Oh en heej allemaal![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef annoylikethewind het volgende:
brand in de gevangenis.....
http://www.nu.nl/news/939553/12/Brand_in_gevangenis_Zwolle.html
Zelfs geen rookwolkjesquote:
Was ook mijn eerste reactie "Huh rode lamp? Ik ben toch geen hoer"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:13 schreef annoylikethewind het volgende:
niet voor het raam zetten in ieder geval![]()
Nee geen idee, heeft iets met warmte te maken ofzo
Aanzetten en eronder liggen of met rug naar toe gaan zitten, hmmm warmte.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb een rode lamp... Heeft iemand enig idee wat ik er mee moet doen? Schijnt goed te zijn voor mijn rug ofzo...
Euh.. zover dat het eh comfortabel gaat worden ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef beelz het volgende:
Die lamp is veel te warm
Volgens mij is dat ding warm genoeg om een ei op te bakken... Hoe dicht moet je erop zitten... ik denk dat ik te dicht erop zit
zit er geen boekje bijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef beelz het volgende:
Die lamp is veel te warm
Volgens mij is dat ding warm genoeg om een ei op te bakken... Hoe dicht moet je erop zitten... ik denk dat ik te dicht erop zit
Ik ruik nu naar uitgebakken speklapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Euh.. zover dat het eh comfortabel gaat worden ofzo?
Als je rode pijnlijke plekken krijgt met hier en daar wat blaarvorming, nou.. dan is het niet goed hoor. Dan stukje verder van de lamp gaan zitten. Oja zwart geblakerde plekken en een ranzige lucht is ook niet okee.
het werkt ook niet gelijk, je moet er wel regelmatig voor gaan zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ruik nu naar uitgebakken speklap
Heb trouwens niet echt het gevoel dat dit werkt...
Boekjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zit er geen boekje bij
als het te warm is gewoon wat verder vanaf gaan zitten totdat je het wel volhoudt
dan maar gewoon wat verder vanaf gaan zitten dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
BoekjeIk ben een man... mannen lezen geen gebruiksaanwijzingen
Die lamp.. die is rood toch? En warm? En je ruikt nu naar uitgebakken speklap? Dan werkt het toch prima?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ruik nu naar uitgebakken speklap
Heb trouwens niet echt het gevoel dat dit werkt...
Yepquote:
Yepquote:En warm?
Yepquote:En je ruikt nu naar uitgebakken speklap?
Geen ideequote:Dan werkt het toch prima?
Dan voel ik niet meer warmte... Dit is echt weer zo'n vrouwending volgens mij... Alsof warmte mijn rug kan fixen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan maar gewoon wat verder vanaf gaan zitten dus
bij mij werkt het wel, naja, als ik na het sporten in de infraroodsauna ga ( zelfde principe) heb ik volgende dagen veel minder spierpijn dan wanneer ik niet in sauna ben geweestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan voel ik niet meer warmte... Dit is echt weer zo'n vrouwending volgens mij... Alsof warmte mijn rug kan fixen...
Na het sporten doe ik aan bourgondisch douchen. Sauna ben ik 1 keer geweest en dat doe ik nooit meer.... Ik werd gelokt met de belofte van naakte vrouwen en uiteindelijk bleken het oude wijven te zijn met kuilen in de heupen diep genoeg om poffertjes in te bakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij werkt het wel, naja, als ik na het sporten in de infraroodsauna ga ( zelfde principe) heb ik volgende dagen veel minder spierpijn dan wanneer ik niet in sauna ben geweest
Ik liep gister door de stad zonder aangesproken te worden door ECI straattuig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook keer gehad dat ik werd aangesproken door ECI, gewoon gezegd dak nooit boeken lees en nooit dvd's of cd's koop, dus dat ze niet veel aan me hadden en toen doorgelopen
veel succes met je nieuwe baanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef navvy het volgende:
Ik word nooit aangesprokenIk zal wel een beroerd hoofd hebben als ik in de stad loop, alsof er Spreek me niet aan! op mijn voorhoofd staat geschreven. Morgen aan nieuwe baan beginnen, misschien maar eens op tijd naar bed gaan! Gegroet!
Aah ik spreek je wel aan hoor, als ik je zie. Heb ik het ooit niet gedaan? Succes morgen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef navvy het volgende:
Ik word nooit aangesprokenIk zal wel een beroerd hoofd hebben als ik in de stad loop, alsof er Spreek me niet aan! op mijn voorhoofd staat geschreven. Morgen aan nieuwe baan beginnen, misschien maar eens op tijd naar bed gaan! Gegroet!
slapen jijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef navvy het volgende:
Thx all! Nog steeds niet naar bed! Kick me!
ik niet, ga dossier 2300 kijken, altijd wel interessante onderwerpen, gister ging het over mensen die in hun slaap mensen vermoordenquote:
Niet over mij dus!! Overtuig me nog een keer te gaan slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En vandaag gaat het over mensen die zomaar in slaap vallen
je verslapen op je 1e werkdag is niet handigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Niet over mij dus!! Overtuig me nog een keer te gaan slapen![]()
Ik heb Gotcha aanstaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik niet, ga dossier 2300 kijken, altijd wel interessante onderwerpen, gister ging het over mensen die in hun slaap mensen vermoorden
En vandaag gaat het over mensen die zomaar in slaap vallen
Tis een schande!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het moielijk om te vertellen, maar uhm, ik weet niet hoe te zeggen, uhm ik ga Zwolle verlaten![]()
Qua studiestad dan...
Ik ga stoppen met SPH en na de zomer SPW4 doen
Maar ik kom nog wel regelmatig in Zwolle hoor, aangezien er wel veel mensen wonen die ik ken
Dus zal jullie niet helemaal verlaten
jewel, van Sitethief mag dat, maar de reden mag ie zelf vertellenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis een schande!
Dan mag je hier ook niet meer posten
Je bent gemeen..........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jewel, van Sitethief mag dat, maar de reden mag ie zelf vertellen
Echt,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef FlyingFox het volgende:
Van Kooten en de Bie hebben nog ooit een nummer over Zwolle gemaakt.
Vertel het nou maar gewoonquote:
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,quote:
Pfff ik hoopte op iets schandaligs. Ik word ook hitsig van mijn vriendin daar is niets schandaligs aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,.
hij is mijn vriend alleen nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff ik hoopte op iets schandaligs. Ik word ook hitsig van mijn vriendin daar is niets schandaligs aan.
Dus? Het is ook niet schandalig hitsig te worden van vrouwen die niet je vriendin zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is mijn vriend alleen nieten dat zal ie ook nooit worden
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,.
nee, das waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Dus? Het is ook niet schandalig hitsig te worden van vrouwen die niet je vriendin zijn...
ik dacht dat jij ging slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.
Nu ff niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapenof vind je die
lekker ofzo?
Als je iets bent is het dat toch wel niet hé,quote:
Ouwe charmeur? Moi? wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef Sitethief het volgende:
[..].......
navvy wat doe je me aan,.
Jij? Ouwe charmeur? Celibatair?
Heb ik ooit wat gezegd wat niet waar is dan?quote:
He Beelz, goh jij wakker?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb ik ooit wat gezegd wat niet waar is dan?
Ik hou van de waarheid vertellen.. vooral als ik iemand er mee kan beledigen
Ik ben altijd wakker. Zelfs als ik slaap ben ik wakker.quote:
Ooit word ik er 1!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
burgerlijke mannen die liggen nou allang te slapen
Nou echt wel, in ieder geval niet burgerlijk, ook niet oud trouwens, maar wel een charmeur.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Ouwe charmeur? Moi? wat heb ik verkeerd gedaan?
Mijne lekker welquote:
Moet je kusjes geven. Anders een andere hobby zoeken.quote:
Jij welquote:
Ow, een gevoelige snaar geraakt? Volgende meet is weer in de sally's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou echt wel, in ieder geval niet burgerlijk, ook niet oud trouwens, maar wel een charmeur.
Slaat binnen 10 minuten drie van mijn goede voornemens aan stukken, midden in de Sally,.
Dat kan alleen jij,.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Ow, een gevoelige snaar geraakt? Volgende meet is weer in de sally's?
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je kusjes geven. Anders een andere hobby zoeken.
Nu lijk ik net een stalkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaar
Nouja, was toch alleen maar met Site ana het msnen, dus die moet het dan maar alleen met mn fok-posts doen
Dat is de vraag,quote:
Tijdens het EK voetbal in Portugal ben ik een wedstrijd bij Navvy wezen kijken. We waren al voor de rust bezopen en na de wedstrijd zijn we de stad in gegaan. Navvy had me met de auto bij mij thuis opgehaald want ik had een been in het gips. We gingen de stad in en ik besloot dat ik best achterop de fiets kon. Navvy vond van ook. Dus halverwege ben ik met gips poot van de fiets gelazerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik kan me navvy nog herrinneren na de laatste Zwolle meet, dat was allesbehalve burgerlijk,.
Kan ie best mee leven! Althans ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaar
Nouja, was toch alleen maar met Site ana het msnen, dus die moet het dan maar alleen met mn fok-posts doen
Ik al lang gedaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef Sylvana het volgende:
ja ga es ff in Zwolle Meet Topic posten wanneer jullie kunnen, want tot nu toe hebben nog niet echt veel mensen dat geadan
Dat meen je niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Tijdens het EK voetbal in Portugal ben ik een wedstrijd bij Navvy wezen kijken. We waren al voor de rust bezopen en na de wedstrijd zijn we de stad in gegaan. Navvy had me met de auto bij mij thuis opgehaald want ik had een been in het gips. We gingen de stad in en ik besloot dat ik best achterop de fiets kon. Navvy vond van ook. Dus halverwege ben ik met gips poot van de fiets gelazerdDat was gaaf. Vooral de reactie van Navvy en de anderen die er waren
Geen gelul. 1 van de grappigste dingen ooitquote:
Ik weet nog dat we Venezia hebben gebeld voor pizza. Verder niets meer van de wedstrijd iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef navvy het volgende:
Was relaxte avond Beelz, wedstrijd weet ik echter niks meer van lol
venezia zat aan de overkant hehehe, ik zag m opnemen toen ik belde, en bezorgen ook he!! coole shit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we Venezia hebben gebeld voor pizza. Verder niets meer van de wedstrijd idd
netjes hooor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef navvy het volgende:
Kee, laatste peuk en dan burgerlijk naar bed!!!!!!!
Venezia goede tent... Heb ze een keer gebeld toen we aan de Wythmenerplas lagen of ze daar ook wilden bezorgen. Zeiden van wel dus toen dikke bestelling gedaan. Half uur later was het er en we kregen ook nog gratix fles wijn en gratix baklava erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef navvy het volgende:
[..]
venezia zat aan de overkant hehehe, ik zag m opnemen toen ik belde, en bezorgen ook he!! coole shit.
Amen!!quote:
Ja, je moet het goede voorbeeld geven aan je dochter,quote:
slaap lekkerquote:
Geeft niet je praat toch nooit tegen mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
slaap lekker
Ik geef het maar op met msn, schiet echt niet op zo ( word steeds afgemeld en kan geen berichten versturen)
Mijn schuld,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Geeft niet je praat toch nooit tegen me
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, je moet het goede voorbeeld geven aan je dochter,.
Ofzo,.
tegen mensen praten die niet in je msn staan word vrij lastigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Geeft niet je praat toch nooit tegen me
trustenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!
Slaap lekker, en dat biertje doen we zeer zeker,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!
Ow was dat hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tegen mensen rpaten die niet in je msn staan word vrij lastig
maar ik wil je best toevoegen hoor
als msn het weer doet
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:11 schreef Sylvana het volgende:
ik ga zo ook maar es lekker burgerlijk slapen
ook al heb ik nu 8 maanden vakantiemorgen moet ik er wel een beetje op tijd uit
trusten![]()
nouja, 8 maanden is wel lang hoor, ga je na tijdje wel vervelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..], 8 maanden, ruilen?
Slaap zacht Sylv,.
8 maanden is niet veelquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..], 8 maanden, ruilen?
Slaap zacht Sylv,.
Duitse pr0n is vrij viesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
ow Site, zit nou die videoband te kijken, en hijs Duits
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
ow Site, zit nou die videoband te kijken, en hijs Duits
quote:
Kijk nou, Superbam,quote:
quote:
Heb je vorige week nog gezienquote:
Nee hoor,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef superbam het volgende:
of stoorde ik je net in een uitermate interessante Duitschtalige opvoedkundige film?
![]()
Popfront?quote:
ik was em aant kjiken, en hij was toch best geilquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef superbam het volgende:
of stoorde ik je net in een uitermate interessante Duitschtalige opvoedkundige film?
![]()
Z'n gangetje,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:44 schreef superbam het volgende:
[..]
uiteraard
gaat goed, dank je, en jij?
ik hoor eik alleen maar slechte verhalen over de beruchte tarzan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef Sylvana het volgende:
maar goed, nou kan ik dus niet slapen voordat ik eerst mezelf een handje tarzan geholpen heb
Misschien ben ik zijn kloontje welquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef superbam het volgende:
[..]
maar jij bent Sitethief dan ook niet!![]()
ga je dan eindelijk eens werken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Z'n gangetje,. Stage gelukkig bijna voorbij,
.
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik was em aant kjiken, en hij was toch best geil
maar wel beetje kort, maar 20 minuten
maar goed, nou kan ik dus niet slapen voordat ik eerst mezelf een handje tarzan geholpen heb
ik hebn 2 tarzans ( en nog een stuk of 20 anderequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef superbam het volgende:
[..]
ik hoor eik alleen maar slechte verhalen over de beruchte tarzan...
handje schijnt t beter te doen
maar ja, wie ben ik![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef superbam het volgende:
[..]
ga je dan eindelijk eens werken?![]()
Ik ben het al bijna gewendquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig van
woonplaats Deventer, nee, ik denk t ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik hebn 2 tarzans ( en nog een stuk of 20 andere) en mij hoor je niet klagen
al gaat er niks boven een echte lul natuurlijk
das zijn probleem, ik ben gemeenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig van
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
al gaat er niks boven een echte lul natuurlijk
Don't go there....quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef superbam het volgende:
[..]
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?![]()
nope, al zou ie wel willen, ik wil nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef superbam het volgende:
[..]
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?![]()
Arme jongenquote:
Je weet best dat ik niet wil,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, al zou ie wel willen, ik wil niet
Valt wel mee hoor,quote:
Soory mijn snikkel is bezetquote:
Ja, dat is voor eeuwig verloren, *sniff*quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef superbam het volgende:
gaat hier toch anders dan op dat ouwe eiland....![]()
Waaaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef Sylvana het volgende:
ey site beetje mijn posts al quoten voordat ik ze in het nederlands gepost hebt hezo lijkt het net alsof ik niet kan typen
in die quote van " al zou ie wel willen", in die van jou staat " al zie"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, dat is voor eeuwig verloren, *sniff*
[..]
Waaaar?.
*Woef*quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in die quote van " al zou ie wel willen", in die van jou staat "nou al zie"
ow je hebt het ge-edit, braaf
Hmm nee, maar ze kan behoorlijk dominant en intimiderend doen,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef superbam het volgende:
Is sylvana een beetje type Faat, Sitethief?
Ik kan me een verhaal herrineren,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je zo braaf blijft mag je vannacht misschien zelfs wel in je bed slapen ipv op de grond![]()
en erg dat je dat vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm nee, maar ze kan behoorlijk dominant en intimiderend doen,.
ja, maar das met een dvdquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal herrineren,.
dat valt wel mee toch?quote:als je zo braaf blijft mag je vannacht misschien zelfs wel in je bed slapen ipv op de grond![]()
quote:
Nee, een echt gebeurd verhaal,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar das met een dvdgeen videoband
Vertelquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal herrineren,.
oeh nou maak je me wel niewsgierig welk verhaal jij dan bedoeld, mag je morgen wel ff vertellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Nee, een echt gebeurd verhaal,.
quote:
Lame dudequote:
Als ik een vrouw was zou ik hitsig van je wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef superbam het volgende:
Sorry Sylvana, maar ik heb nix meer in mijn fotoboek..
maar zowel Beelz als Sitethief moeten kunnen bevestigen dat ik een uitermate aantrekkelijke 30-er ben![]()
Ik heb volgens mij nog wel een foto van je,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef superbam het volgende:
Sorry Sylvana, maar ik heb nix meer in mijn fotoboek..
maar zowel Beelz als Sitethief moeten kunnen bevestigen dat ik een uitermate aantrekkelijke 30-er ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |