Nu ff niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapenof vind je die
lekker ofzo?
Als je iets bent is het dat toch wel niet hé,quote:
Ouwe charmeur? Moi? wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:36 schreef Sitethief het volgende:
[..].......
navvy wat doe je me aan,.
Jij? Ouwe charmeur? Celibatair?
Heb ik ooit wat gezegd wat niet waar is dan?quote:
He Beelz, goh jij wakker?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb ik ooit wat gezegd wat niet waar is dan?
Ik hou van de waarheid vertellen.. vooral als ik iemand er mee kan beledigen
Ik ben altijd wakker. Zelfs als ik slaap ben ik wakker.quote:
Ooit word ik er 1!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
burgerlijke mannen die liggen nou allang te slapen
Nou echt wel, in ieder geval niet burgerlijk, ook niet oud trouwens, maar wel een charmeur.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:38 schreef navvy het volgende:
[..]
Ouwe charmeur? Moi? wat heb ik verkeerd gedaan?
Mijne lekker welquote:
Moet je kusjes geven. Anders een andere hobby zoeken.quote:
Jij welquote:
Ow, een gevoelige snaar geraakt? Volgende meet is weer in de sally's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou echt wel, in ieder geval niet burgerlijk, ook niet oud trouwens, maar wel een charmeur.
Slaat binnen 10 minuten drie van mijn goede voornemens aan stukken, midden in de Sally,.
Dat kan alleen jij,.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Ow, een gevoelige snaar geraakt? Volgende meet is weer in de sally's?
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Moet je kusjes geven. Anders een andere hobby zoeken.
Nu lijk ik net een stalkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaar
Nouja, was toch alleen maar met Site ana het msnen, dus die moet het dan maar alleen met mn fok-posts doen
Dat is de vraag,quote:
Tijdens het EK voetbal in Portugal ben ik een wedstrijd bij Navvy wezen kijken. We waren al voor de rust bezopen en na de wedstrijd zijn we de stad in gegaan. Navvy had me met de auto bij mij thuis opgehaald want ik had een been in het gips. We gingen de stad in en ik besloot dat ik best achterop de fiets kon. Navvy vond van ook. Dus halverwege ben ik met gips poot van de fiets gelazerdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik kan me navvy nog herrinneren na de laatste Zwolle meet, dat was allesbehalve burgerlijk,.
Kan ie best mee leven! Althans ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k word de hele tijd afgemeld en nou kan ik niet eens meer wat typen, word niks zichtbaar
Nouja, was toch alleen maar met Site ana het msnen, dus die moet het dan maar alleen met mn fok-posts doen
Ik al lang gedaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:46 schreef Sylvana het volgende:
ja ga es ff in Zwolle Meet Topic posten wanneer jullie kunnen, want tot nu toe hebben nog niet echt veel mensen dat geadan
Dat meen je niet,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Tijdens het EK voetbal in Portugal ben ik een wedstrijd bij Navvy wezen kijken. We waren al voor de rust bezopen en na de wedstrijd zijn we de stad in gegaan. Navvy had me met de auto bij mij thuis opgehaald want ik had een been in het gips. We gingen de stad in en ik besloot dat ik best achterop de fiets kon. Navvy vond van ook. Dus halverwege ben ik met gips poot van de fiets gelazerdDat was gaaf. Vooral de reactie van Navvy en de anderen die er waren
Geen gelul. 1 van de grappigste dingen ooitquote:
Ik weet nog dat we Venezia hebben gebeld voor pizza. Verder niets meer van de wedstrijd iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef navvy het volgende:
Was relaxte avond Beelz, wedstrijd weet ik echter niks meer van lol
venezia zat aan de overkant hehehe, ik zag m opnemen toen ik belde, en bezorgen ook he!! coole shit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we Venezia hebben gebeld voor pizza. Verder niets meer van de wedstrijd idd
netjes hooor!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:50 schreef navvy het volgende:
Kee, laatste peuk en dan burgerlijk naar bed!!!!!!!
Venezia goede tent... Heb ze een keer gebeld toen we aan de Wythmenerplas lagen of ze daar ook wilden bezorgen. Zeiden van wel dus toen dikke bestelling gedaan. Half uur later was het er en we kregen ook nog gratix fles wijn en gratix baklava erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:51 schreef navvy het volgende:
[..]
venezia zat aan de overkant hehehe, ik zag m opnemen toen ik belde, en bezorgen ook he!! coole shit.
Amen!!quote:
Ja, je moet het goede voorbeeld geven aan je dochter,quote:
slaap lekkerquote:
Geeft niet je praat toch nooit tegen mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
slaap lekker
Ik geef het maar op met msn, schiet echt niet op zo ( word steeds afgemeld en kan geen berichten versturen)
Mijn schuld,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Geeft niet je praat toch nooit tegen me
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, je moet het goede voorbeeld geven aan je dochter,.
Ofzo,.
tegen mensen praten die niet in je msn staan word vrij lastigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Geeft niet je praat toch nooit tegen me
trustenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!
Slaap lekker, en dat biertje doen we zeer zeker,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Die wordt over 2 uur wakker dat ze naast me wil liggen. Ik kan ff 2 uur pitten dus ik ga ff plat, moeten maar eens een biertje drinken hier bij mij thuis! Gegroet en toedels!
Ow was dat hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tegen mensen rpaten die niet in je msn staan word vrij lastig
maar ik wil je best toevoegen hoor
als msn het weer doet
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:11 schreef Sylvana het volgende:
ik ga zo ook maar es lekker burgerlijk slapen
ook al heb ik nu 8 maanden vakantiemorgen moet ik er wel een beetje op tijd uit
trusten![]()
nouja, 8 maanden is wel lang hoor, ga je na tijdje wel vervelenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..], 8 maanden, ruilen?
Slaap zacht Sylv,.
8 maanden is niet veelquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..], 8 maanden, ruilen?
Slaap zacht Sylv,.
Duitse pr0n is vrij viesquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
ow Site, zit nou die videoband te kijken, en hijs Duits
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef Sylvana het volgende:
ow Site, zit nou die videoband te kijken, en hijs Duits
quote:
Kijk nou, Superbam,quote:
quote:
Heb je vorige week nog gezienquote:
Nee hoor,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef superbam het volgende:
of stoorde ik je net in een uitermate interessante Duitschtalige opvoedkundige film?
![]()
Popfront?quote:
ik was em aant kjiken, en hij was toch best geilquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef superbam het volgende:
of stoorde ik je net in een uitermate interessante Duitschtalige opvoedkundige film?
![]()
Z'n gangetje,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:44 schreef superbam het volgende:
[..]
uiteraard
gaat goed, dank je, en jij?
ik hoor eik alleen maar slechte verhalen over de beruchte tarzan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef Sylvana het volgende:
maar goed, nou kan ik dus niet slapen voordat ik eerst mezelf een handje tarzan geholpen heb
Misschien ben ik zijn kloontje welquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef superbam het volgende:
[..]
maar jij bent Sitethief dan ook niet!![]()
ga je dan eindelijk eens werken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Z'n gangetje,. Stage gelukkig bijna voorbij,
.
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik was em aant kjiken, en hij was toch best geil
maar wel beetje kort, maar 20 minuten
maar goed, nou kan ik dus niet slapen voordat ik eerst mezelf een handje tarzan geholpen heb
ik hebn 2 tarzans ( en nog een stuk of 20 anderequote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef superbam het volgende:
[..]
ik hoor eik alleen maar slechte verhalen over de beruchte tarzan...
handje schijnt t beter te doen
maar ja, wie ben ik![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef superbam het volgende:
[..]
ga je dan eindelijk eens werken?![]()
Ik ben het al bijna gewendquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig van
woonplaats Deventer, nee, ik denk t ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik hebn 2 tarzans ( en nog een stuk of 20 andere) en mij hoor je niet klagen
al gaat er niks boven een echte lul natuurlijk
das zijn probleem, ik ben gemeenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Gemene opmerking... Site wordt hier hitsig van
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
al gaat er niks boven een echte lul natuurlijk
Don't go there....quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef superbam het volgende:
[..]
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?![]()
nope, al zou ie wel willen, ik wil nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:50 schreef superbam het volgende:
[..]
Site, is dit een verkapte uitnodiging voor jou?![]()
Arme jongenquote:
Je weet best dat ik niet wil,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, al zou ie wel willen, ik wil niet
Valt wel mee hoor,quote:
Soory mijn snikkel is bezetquote:
Ja, dat is voor eeuwig verloren, *sniff*quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef superbam het volgende:
gaat hier toch anders dan op dat ouwe eiland....![]()
Waaaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:54 schreef Sylvana het volgende:
ey site beetje mijn posts al quoten voordat ik ze in het nederlands gepost hebt hezo lijkt het net alsof ik niet kan typen
in die quote van " al zou ie wel willen", in die van jou staat " al zie"quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, dat is voor eeuwig verloren, *sniff*
[..]
Waaaar?.
*Woef*quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in die quote van " al zou ie wel willen", in die van jou staat "nou al zie"
ow je hebt het ge-edit, braaf
Hmm nee, maar ze kan behoorlijk dominant en intimiderend doen,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef superbam het volgende:
Is sylvana een beetje type Faat, Sitethief?
Ik kan me een verhaal herrineren,quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je zo braaf blijft mag je vannacht misschien zelfs wel in je bed slapen ipv op de grond![]()
en erg dat je dat vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm nee, maar ze kan behoorlijk dominant en intimiderend doen,.
ja, maar das met een dvdquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal herrineren,.
dat valt wel mee toch?quote:als je zo braaf blijft mag je vannacht misschien zelfs wel in je bed slapen ipv op de grond![]()
quote:
Nee, een echt gebeurd verhaal,quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar das met een dvdgeen videoband
Vertelquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me een verhaal herrineren,.
oeh nou maak je me wel niewsgierig welk verhaal jij dan bedoeld, mag je morgen wel ff vertellenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Nee, een echt gebeurd verhaal,.
quote:
Lame dudequote:
Als ik een vrouw was zou ik hitsig van je wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef superbam het volgende:
Sorry Sylvana, maar ik heb nix meer in mijn fotoboek..
maar zowel Beelz als Sitethief moeten kunnen bevestigen dat ik een uitermate aantrekkelijke 30-er ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |