Ik hoop ook dat ze hem snel kunnen tracerenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef navvy het volgende:
Nu die het breder aanpakt idd denk ik dat ie nog wel tegen de lamp loopt, triest figuur. Zal wel een typisch gevalletje zijn van een moeilijke jeugd.
Is er een meeting topic ?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Sitethief het volgende:
Kan het nieuw meeting topic in de OP gestopt worden?
tofquote:
Eensgelijks.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef Ludger het volgende:
goeiemiddag
quote:
Daar was afgelopen vrijdag geen reet te doen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Canisfire het volgende:
Timeless !!
Ik ben een deventernaar maar ik hou van zwolle![]()
LANDSTEDE!!!
Idem hierquote:
Daar krijg je ook wel een kater van hoor; zeker van dat horecabocht..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idem hier![]()
Heb nu nog koppijn door de kater
En dat terwijl ik alleen maar bier gezopen heb. Alleen wel erg veel![]()
Waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Integrity het volgende:
Ik heb niet zo'n goede indruk achtergelaten, denk ik...
Valt wel mee hoor,quote:
Helleu!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,.
Welkom terug,.
Hoe is het ermee?quote:
Das zeker een goed feestje dan jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef beelz het volgende:
Mogguh
Dat was een wild feest gister
3 flessen whisky erbij, 2 zakjes hash, een aquarium, een kaasfondueset en 30 euro rijker.
Goede score wel
niemand?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Hey, col ik leef weer,quote:Op maandag 8 januari 2007 11:08 schreef Rann het volgende:
Sitethief go go msn ?...je bent weer dood....
Uhu dat doet iequote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
dan ben ik ook niet meer verbaasd over al die stukken staal in zn lichaamquote:
Via de woningzoeker krijg je na inschrijving twee wachtpunten per twee weken en twee punten voor actief reageren op woningen (ook per twee weken). Als je dus standaard elke twee weken reageert zit je op vier punten per twee weken= twee punten per week. Voor een flat zit je momenteel toch wel op 160 punten, dus reken maar uit. (voor studentenflatjes is dit aantal anders)quote:
Ben je al verhuisd ondertussen of woon je nog steeds gezellig tussen de buitenlandsstudenten met wie altijd wel wat 'te beleven' is?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:11 schreef annoylikethewind het volgende:
Integrity!Tijd niet gezien, waar ben je geweest?
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
thank godquote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dus
EN je betaalt er dan ook flink voor..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.
Ja we betalen wel behoorlijk maar goedkoper als de dingen die direct wonen aanbood.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
EN je betaalt er dan ook flink voor..![]()
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaquote:
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!quote:Op maandag 8 januari 2007 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar als je daar een paar jaar op moet wachten. Haha boeiend ook we zitten hier primaEn wat ik al zei verder is DAN niet heel prettig ofzo het zijn een beetje gladjakkers. En ze hebben mn vriendin ook al eens mooi te pakken gehad. Maarja ik zit nu wel fijn in zwolle
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaarquote:Op maandag 8 januari 2007 13:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt helemaal; ook wat Direct wonen betreft; vergeleke met DW is DAN nog goedkoop!![]()
Mijn vriendin en ik woonden beide al in Zwolle; in relatief leuke huisjes, best dicht bij elkaar, dus zoveel haast hadden we ook niet en ik had al behoorlijk wat woningzoekerpuntjes destijds. Als ik geen huisje via de Woningzoeker had gekregen hadden we waarschijnlijk ook via DAN gehuurd.
(dit huis zag er toen we erin trokken overigens niet uit; een vieze zooi was hetMaar dan is het extra mooi dat t er nu zo leuk uitziet!
![]()
Waar zit je dan ergens?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij hadden het voordeel dat deze appartementjes nog maar 2 jaar oud zijn dus alles zag er pico bello uit. Laminaatje erin .. klaar
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woningquote:
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thank godvond het nl behoorlijk sick die gasten
En ik vond jou al hardcorequote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Die lui doen ook deathmatch. Ik ben ook tegen deathmatch (op di emanier dat zij het deden iig). Mijn specialiteit is hardcore. Daar gebruiken we dus wel wapens bij maar dan gecontrolleerd. Gecontrolleerd geweld is leuk maar die bagger wat je gister zag kun je beter gewoon weer vergeten en een fatsoenlijke wrestlingshow gaan kijken.
dan fiets ik iedere dag door jouw straatquote:Op maandag 8 januari 2007 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
asserdorperstraat hoek/boven appartement/woning
Haha je bent niet de enigequote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan fiets ik iedere dag door jouw straat(tja, ik moet nu eenmaal naar school )
ik heb ook bijna iedere ochtend een aanrijding als ik uit dat tunneltje bij de de super kom rijdenquote:
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik vond jou al hardcore....
.
mag ik nou heel flauw "middag"zeggenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik bén hardcore. Ik ben de toekomst van hardcore. Die pussies die je gister op tv zag kan ik makkelijk hebben.
Ja mits ik tevens heel flauw 'vandaag' mag zeggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nou heel flauw "middag"zeggen![]()
Je geeft hem 3 maanden tijd zich voor te bereiden,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
* Sylvana wenst dokter veel succesquote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef beelz het volgende:
Na 3 maanden uitstellen is het zo ver: beelz gaat naar de dokter toe
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef Metsel het volgende:
* Metsel woont ook in Zwolle. Ben nieuw op het Fok! Forum, dus was ff aan het zoeken. Goed topic zeg ik. Woon er mijn hele leven al en heb er tijdens mijn studententijd genoeg foute dingen gedaan. Tegenwoordig woon ik in een appartementje in The Holtenbronx.
Ook werk ik (vrijwillig) mee aan de voorbereidingen voor het bevrijdingsfestival.. Het mooiste evenement van het jaar in Zwolle als je het mij vraagt
Eindelijk iemand die er net zo over denktquote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.
Het succes van het bevrijdingsfestival heeft er voor gezorgd dat we uit de binnenstad moesten. Ik vond het afgelopen wel het mooiste festival in haar bestaan. Het was dit jaar eindelijk een echt festival. Hoewel de drukte ons wel een aantal problemen gaf. Zoals drankvoorziening en toiletvoorzieningen.. Maar dat wordt dit jaar een stuk beter.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja ik vond 5 mei een stuk leuker toen het nog gewoon op dat pleintje was bij het gemeentehuis, en de aldi nog tegenover de xenos zat. Het zit nu te ver van het centrum naar mijn smaak.
Ja maar hoe kun je nou een festival houden zover van de supermarkten vandaanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het juist wel gaaf een festival in mn voortuin![]()
Aldi tegenover de Xenos, dat waren nog eens tijden.. ahja vroegah!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dit jaar niet ben geweest toen zat ik in NYquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Metsel het volgende:
[..]
Het succes van het bevrijdingsfestival heeft er voor gezorgd dat we uit de binnenstad moesten. Ik vond het afgelopen wel het mooiste festival in haar bestaan. Het was dit jaar eindelijk een echt festival. Hoewel de drukte ons wel een aantal problemen gaf. Zoals drankvoorziening en toiletvoorzieningen.. Maar dat wordt dit jaar een stuk beter.
Ik zou dan even bellen met de gemeente als ik jou was. We zijn eerst verplicht verplaatst naar de turfmarkt en tegenwoordig zitten we dan in Park de Weezenlanden.. Wel een mooie locatie vind ikquote:Op maandag 8 januari 2007 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het om de ruimte gaat doe dan gewoon wat meer pleintjes er zijn er zat in zwolle.
Ook cool,quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dit jaar niet ben geweest toen zat ik in NY
Paar goede metalbands neerzetten.. ghehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Metsel het volgende:
Eventuele verbeteringen kunnen nu nog meegenomen worden.
Nou de locate centrum is gewoon veel mooier, winkels in de buurt, mooie omgeving : pleintjes terrasjes, bedrijvigheid. Wat meer mensen die er zomaar komen, wat minder dagjesgothiks ect. Meer plekjes om je op te houden. (wij moesten van nood altijd maar op het bankje bij de plato gaan zitten) Ohja en je zou je eigen drank mee moeten kunnen nemen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Metsel het volgende:
Sorry, de Super de Boer zit om de hoek, maar dat maakt verder niet uit hoor.
Maar vertel.. waarom vind jij dat we niet nadenken? Eventuele verbeteringen kunnen nu nog meegenomen worden.
Ik ben coordinator logistiek. Ik ben samen met 2 vrienden verantwoordelijk voor de opbouw. Daarnaast blus ik op 5 mei de 'brandjes' die geblust moeten wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Paar goede metalbands neerzetten.. ghehe.
Maarre vraagje he, wat doe jij precies.. organisatie of opbouw?
Ik snap ook wel dat jullie daar niks aan kunnen doen, ik zeg alleen dat ik het toen leuker vond.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:15 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik zou dan even bellen met de gemeente als ik jou was. We zijn eerst verplicht verplaatst naar de turfmarkt en tegenwoordig zitten we dan in Park de Weezenlanden.. Wel een mooie locatie vind ik
Nee dat was leuk, met zn allen tijden vast staan in de drukte omdat de straten te smal bleken.. eigen drank meenemen kan nu ook wel, moet je smokkelen hehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou de locate centrum is gewoon veel mooier, winkels in de buurt, mooie omgeving : pleintjes terrasjes, bedrijvigheid. Wat meer mensen die er zomaar komen, wat minder dagjesgothiks ect. Meer plekjes om je op te houden. (wij moesten van nood altijd maar op het bankje bij de plato gaan zitten) Ohja en je zou je eigen drank mee moeten kunnen nemen.
Niet over de bands, jammer.. hehe.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:18 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik ben coordinator logistiek. Ik ben samen met 2 vrienden verantwoordelijk voor de opbouw. Daarnaast blus ik op 5 mei de 'brandjes' die geblust moeten worden
Ik kom zeker langsquote:Op maandag 8 januari 2007 14:21 schreef Metsel het volgende:
Ok.. dan zal ik je daar niet meer op aanvallen. Maar ik zou zeggen, kom dit jaar eens kijken op de nieuwe locatie. Hoewel het niet in de binnenstad ligt, zijn er wel een aantal plekken waar je lekker kan zitten (met terrasjes). Ik denk dat je er volgend jaar dan toch iets positiever over denkt.
Dat waren nog eens tijden.. Toen ving ik nog mensen die crowdsurfden.. af en toe een schop tegen je kop of ribbenkast. Heb er nog een gekneusde rib aan over gehouden paar jaar terug.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en toen had ook nog niemand gehoord van een crowdsurf verbod
Precies, in zwolle kunnen ze een voorbeeld nemen aan kabaal aan het gemaal 5mei in wageningen. Die hadden vorig jaar gewoon anathemaquote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Niet over de bands, jammer.. hehe.
Als je nog aanbevelingen hebt, dan kan ik ze wel doorgeven hoor...quote:
In de binnenstad kon je ook lekker lang blijven hangen gewoon een paar keer van voor naar achteren.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef Metsel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.. Toen ving ik nog mensen die crowdsurfden.. af en toe een schop tegen je kop of ribbenkast. Heb er nog een gekneusde rib aan over gehouden paar jaar terug.
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef Metsel het volgende:
[..]
Als je nog aanbevelingen hebt, dan kan ik ze wel doorgeven hoor...
Nou, ik zal het doorgeven aan de grote baas.. Misschien dat ik hem zover kan krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
We zoeken altijd mensen. Binnenkort gaan de inschrijvingen voor vrijwilligers weer open op de site. Daar kun je je inschrijven voor 1 van de onderdelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Sitethief het volgende:
Btw, zoeken jullie nog mensen?
Hun laatste cd atlantic had een 8 in de aardschok dus ze zijn niet de minstequote:Op maandag 8 januari 2007 14:26 schreef Metsel het volgende:
[..]
Nou, ik zal het doorgeven aan de grote baas.. Misschien dat ik hem zover kan krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |