Ik hoop ook dat ze hem snel kunnen tracerenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef navvy het volgende:
Nu die het breder aanpakt idd denk ik dat ie nog wel tegen de lamp loopt, triest figuur. Zal wel een typisch gevalletje zijn van een moeilijke jeugd.
Is er een meeting topic ?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:46 schreef Sitethief het volgende:
Kan het nieuw meeting topic in de OP gestopt worden?
tofquote:
Eensgelijks.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef Ludger het volgende:
goeiemiddag
quote:
Daar was afgelopen vrijdag geen reet te doen hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Canisfire het volgende:
Timeless !!
Ik ben een deventernaar maar ik hou van zwolle![]()
LANDSTEDE!!!
Idem hierquote:
Daar krijg je ook wel een kater van hoor; zeker van dat horecabocht..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idem hier![]()
Heb nu nog koppijn door de kater
En dat terwijl ik alleen maar bier gezopen heb. Alleen wel erg veel![]()
Waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Integrity het volgende:
Ik heb niet zo'n goede indruk achtergelaten, denk ik...
Valt wel mee hoor,quote:
Helleu!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,.
Welkom terug,.
Hoe is het ermee?quote:
Das zeker een goed feestje dan jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef beelz het volgende:
Mogguh
Dat was een wild feest gister
3 flessen whisky erbij, 2 zakjes hash, een aquarium, een kaasfondueset en 30 euro rijker.
Goede score wel
niemand?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Hey, col ik leef weer,quote:Op maandag 8 januari 2007 11:08 schreef Rann het volgende:
Sitethief go go msn ?...je bent weer dood....
Uhu dat doet iequote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
dan ben ik ook niet meer verbaasd over al die stukken staal in zn lichaamquote:
Via de woningzoeker krijg je na inschrijving twee wachtpunten per twee weken en twee punten voor actief reageren op woningen (ook per twee weken). Als je dus standaard elke twee weken reageert zit je op vier punten per twee weken= twee punten per week. Voor een flat zit je momenteel toch wel op 160 punten, dus reken maar uit. (voor studentenflatjes is dit aantal anders)quote:
Ben je al verhuisd ondertussen of woon je nog steeds gezellig tussen de buitenlandsstudenten met wie altijd wel wat 'te beleven' is?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:11 schreef annoylikethewind het volgende:
Integrity!Tijd niet gezien, waar ben je geweest?
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
hoelang duurt het ongeveer voor je een huurwoning cq flat kan hebben als je voor het eerst laat inschrijven?
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dusquote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was het topic alweer kwijtmaar jullie waren al in een nieuwe begonnen
![]()
Beelz, er was gister een reportage op ik geloof rtl 4 ( kan ook 5 zijn geweesttwas laat) over mensen die voor hun lol door glasplaten, tafels en prikkeldraad sprongen.. doe jij zoiets? ( en die hadden ook nog eens een trotse moeder die alles filmde
)
thank godquote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Was op SBS6. En nee dat doe ik niet... tenminste niet op die manier. Ik heb wel training gehad en ik ben geen backyarder. Backyarders zijn eikels die de sport een slechte naam geven, ze doen de dingen na van televisie zonder na te denken over de mogelijke gevolgen. Zulke bumps die ze nemen moet je niet nemen op zand, daar is zand veel te hard voor. Alles wat wij doen doen we na jarenlang getraind te hebben en we zijn getraind door andere (Nederlandse) professionals. Whole different ballgame dus
EN je betaalt er dan ook flink voor..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe via dan vastgoed hadden wij dezelfde dag wat, maar verder is dan niet echt heel erg fijn ofzo.
Ja we betalen wel behoorlijk maar goedkoper als de dingen die direct wonen aanbood.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
EN je betaalt er dan ook flink voor..![]()
Bij DAN kon ik een louzy tweekamerappartementje krijgen voor 600E incl.; terwijl ik nu voor een 3 kamerapp. nog geen 400 incl. betaal via de woningzoeker..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |