Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiserenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
Ik zal het doorgeven aan de baasquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiseren
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
I was lost..hier waren jullie dus gebleven.
[..]
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehe
SIOA; bestaan die nog?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
Owjah boek Slayer en Sick of it all op 5 mei dan kom ik ook wel
Net nieuwe plaat uit zelfsquote:
Yep, manuele therapie. Maar ik train gewoon door natuurlijk...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
lolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Zo, jij bent populair geworden hier zegquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Ik leef nog! En ik heb Zelda :pquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef navvy het volgende:
He oud collega, alles goed? Long time no see!
Ja het was afgelopen jaar erg druk. Drukkker dan we verwacht hadden. Maar we gaan dit jaar proberen om het allemaal beter te regelen. Meer mensen achter de barren is 1 van de mogelijke oplossingen die genoemd worden. Maar eten en drinken is altijd erg belangrijk!! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrijwilligers en ik check het ook regelmatig. Maar wij zijn op 5 mei ook niet zo druk meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
ouwefietsenzaak ? is ie zo oud dan? Ik woon boven het 2dehandse stukje van henk gerritsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefDus....
(winnen we al?)
Bosbeetle, dan woon jij vast a, boven die kledingzaak schuin tegenover Dan zelf, b, boven de ouwe fietsenzaak, of c, zo'n beetje boven de super de boer?
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
Alleen als het marketing traineeships zijn. Ik wil geen sales functie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef navvy het volgende:
Bji de ING beginnen ze in maart weer met traineeships, misschien iets voor jou. Is wel in Amsterdam, dat was t enige wat me tegen hield.
Iedereen is bij de leen bakker de dekbed overtrekken kopen die ik wou.quote:
Ik kijk ook altijd langs ze heen maar ze stonden met 5 man ECI abonnementen te verkeaupen... Daar was geen langskomen aan... Ik wou alleen maar naar de BartSmitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Zojuist op ebay een digitale camera aangeschaft als cadeautje, stomme lui.. gaan ze de laatste 5 minuten de prijs omhoog schroeven met 25 euro.
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Ik vind de gesprekjes met de mensen die me proberen te bekeren altijd mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Hehehe die hare-krishna's met pannenkoekbeslag op hun voorhoofdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef MM-Luna het volgende:
Of van die lui met roze/oranje kleden. Ja ik heb hier voor jou een gratis boekje, nou dankjewel hoor.. en dan kijken ze je aan en vraag jij wat er is.. zeggen ze.. hier moet ik wel een donatie van 5 euro voor ontvangen.
Maar het was toch gratis??
lol, ja die zijn leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf."heb je 2 minuten" en dan zeggen ja en op je horloge kijken en precies na 2 minuten weglopen (want ze zijn nooit binnen 2 min klaar). Het betrappen van een greenpeace gast op nonsense uit een rails waarin de toekomst wordt voorspeld. Zeggen dat je een eenmalige donatie wilt doen voor een goed doel, het moet altijd maandelijks. En dan zeggen jammer dat loop je dan mis. Zo'n verhaaltje voor de zoveelste keer luisteren en zeggen dat het negertje met de dikke buik de vorige keer een andere naam had (was ook zo) Zeggen dat je het verhaal wel wilt horen maar toch niet gaat doneren, sommige gaan dan ook echt nog het verhaal vertellen
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Als je om de paar meter zo'n knurft voor je hebt staan die weer wat staat uit te delen, nee dank je.. soms wil ik gewoon door de stad kunnen lopen zonder constant de beleefde en aangepaste dame te spelen. Ophoeren en niet door mijn nieuwe Suffocation nummertjes bleren met je vragen, ooh zo!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
lol, ja die zijn leuk![]()
Ik loop nooit zomaar door zonder de mensen aan te kijken, dat vind ik lullig. Ik heb zelf 2 keer folders uitgedeeld waar je een gratis wegwerpcamera voor op kon halen (was toen nog wel handig) en heb me doodgeërgerd aan mannen die bijvoorbeeld opeens wél de livera in durven, of mensen die idd opeens niks meer horen vanwege hun mp3speler. Mensen, t is gratis, je hoeft geen detour te volgen, ik wil je niks verkopen!
Oh en heej allemaal![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef annoylikethewind het volgende:
brand in de gevangenis.....
http://www.nu.nl/news/939553/12/Brand_in_gevangenis_Zwolle.html
Zelfs geen rookwolkjesquote:
Was ook mijn eerste reactie "Huh rode lamp? Ik ben toch geen hoer"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:13 schreef annoylikethewind het volgende:
niet voor het raam zetten in ieder geval![]()
Nee geen idee, heeft iets met warmte te maken ofzo
Aanzetten en eronder liggen of met rug naar toe gaan zitten, hmmm warmte.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Ik heb een rode lamp... Heeft iemand enig idee wat ik er mee moet doen? Schijnt goed te zijn voor mijn rug ofzo...
Euh.. zover dat het eh comfortabel gaat worden ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef beelz het volgende:
Die lamp is veel te warm
Volgens mij is dat ding warm genoeg om een ei op te bakken... Hoe dicht moet je erop zitten... ik denk dat ik te dicht erop zit
zit er geen boekje bijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef beelz het volgende:
Die lamp is veel te warm
Volgens mij is dat ding warm genoeg om een ei op te bakken... Hoe dicht moet je erop zitten... ik denk dat ik te dicht erop zit
Ik ruik nu naar uitgebakken speklapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Euh.. zover dat het eh comfortabel gaat worden ofzo?
Als je rode pijnlijke plekken krijgt met hier en daar wat blaarvorming, nou.. dan is het niet goed hoor. Dan stukje verder van de lamp gaan zitten. Oja zwart geblakerde plekken en een ranzige lucht is ook niet okee.
het werkt ook niet gelijk, je moet er wel regelmatig voor gaan zittenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ruik nu naar uitgebakken speklap
Heb trouwens niet echt het gevoel dat dit werkt...
Boekjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zit er geen boekje bij
als het te warm is gewoon wat verder vanaf gaan zitten totdat je het wel volhoudt
dan maar gewoon wat verder vanaf gaan zitten dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
BoekjeIk ben een man... mannen lezen geen gebruiksaanwijzingen
Die lamp.. die is rood toch? En warm? En je ruikt nu naar uitgebakken speklap? Dan werkt het toch prima?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ruik nu naar uitgebakken speklap
Heb trouwens niet echt het gevoel dat dit werkt...
Yepquote:
Yepquote:En warm?
Yepquote:En je ruikt nu naar uitgebakken speklap?
Geen ideequote:Dan werkt het toch prima?
Dan voel ik niet meer warmte... Dit is echt weer zo'n vrouwending volgens mij... Alsof warmte mijn rug kan fixen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan maar gewoon wat verder vanaf gaan zitten dus
bij mij werkt het wel, naja, als ik na het sporten in de infraroodsauna ga ( zelfde principe) heb ik volgende dagen veel minder spierpijn dan wanneer ik niet in sauna ben geweestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan voel ik niet meer warmte... Dit is echt weer zo'n vrouwending volgens mij... Alsof warmte mijn rug kan fixen...
Na het sporten doe ik aan bourgondisch douchen. Sauna ben ik 1 keer geweest en dat doe ik nooit meer.... Ik werd gelokt met de belofte van naakte vrouwen en uiteindelijk bleken het oude wijven te zijn met kuilen in de heupen diep genoeg om poffertjes in te bakkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij werkt het wel, naja, als ik na het sporten in de infraroodsauna ga ( zelfde principe) heb ik volgende dagen veel minder spierpijn dan wanneer ik niet in sauna ben geweest
Ik liep gister door de stad zonder aangesproken te worden door ECI straattuig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:29 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook keer gehad dat ik werd aangesproken door ECI, gewoon gezegd dak nooit boeken lees en nooit dvd's of cd's koop, dus dat ze niet veel aan me hadden en toen doorgelopen
veel succes met je nieuwe baanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef navvy het volgende:
Ik word nooit aangesprokenIk zal wel een beroerd hoofd hebben als ik in de stad loop, alsof er Spreek me niet aan! op mijn voorhoofd staat geschreven. Morgen aan nieuwe baan beginnen, misschien maar eens op tijd naar bed gaan! Gegroet!
Aah ik spreek je wel aan hoor, als ik je zie. Heb ik het ooit niet gedaan? Succes morgen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef navvy het volgende:
Ik word nooit aangesprokenIk zal wel een beroerd hoofd hebben als ik in de stad loop, alsof er Spreek me niet aan! op mijn voorhoofd staat geschreven. Morgen aan nieuwe baan beginnen, misschien maar eens op tijd naar bed gaan! Gegroet!
slapen jijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef navvy het volgende:
Thx all! Nog steeds niet naar bed! Kick me!
ik niet, ga dossier 2300 kijken, altijd wel interessante onderwerpen, gister ging het over mensen die in hun slaap mensen vermoordenquote:
Niet over mij dus!! Overtuig me nog een keer te gaan slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En vandaag gaat het over mensen die zomaar in slaap vallen
je verslapen op je 1e werkdag is niet handigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Niet over mij dus!! Overtuig me nog een keer te gaan slapen![]()
Ik heb Gotcha aanstaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik niet, ga dossier 2300 kijken, altijd wel interessante onderwerpen, gister ging het over mensen die in hun slaap mensen vermoorden
En vandaag gaat het over mensen die zomaar in slaap vallen
Tis een schande!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het moielijk om te vertellen, maar uhm, ik weet niet hoe te zeggen, uhm ik ga Zwolle verlaten![]()
Qua studiestad dan...
Ik ga stoppen met SPH en na de zomer SPW4 doen
Maar ik kom nog wel regelmatig in Zwolle hoor, aangezien er wel veel mensen wonen die ik ken
Dus zal jullie niet helemaal verlaten
jewel, van Sitethief mag dat, maar de reden mag ie zelf vertellenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis een schande!
Dan mag je hier ook niet meer posten
Je bent gemeen..........quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jewel, van Sitethief mag dat, maar de reden mag ie zelf vertellen
Echt,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef FlyingFox het volgende:
Van Kooten en de Bie hebben nog ooit een nummer over Zwolle gemaakt.
Vertel het nou maar gewoonquote:
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,quote:
Pfff ik hoopte op iets schandaligs. Ik word ook hitsig van mijn vriendin daar is niets schandaligs aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,.
hij is mijn vriend alleen nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff ik hoopte op iets schandaligs. Ik word ook hitsig van mijn vriendin daar is niets schandaligs aan.
Dus? Het is ook niet schandalig hitsig te worden van vrouwen die niet je vriendin zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is mijn vriend alleen nieten dat zal ie ook nooit worden
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik had/heb een crush op Sylvana, vandaar,.
nee, das waarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Dus? Het is ook niet schandalig hitsig te worden van vrouwen die niet je vriendin zijn...
ik dacht dat jij ging slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Hebben we toch allemaal? Tis dat ik heb besloten een celibitair leven te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |