Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiserenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je zou the wounded kunnen vragen die doen het altijd goed en mss zijn ze er voor in.
www.the-wounded.nl
Ik zal het doorgeven aan de baasquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die doen het altijd goed in Zwolle ja, gezien de Hedon concerten. Het is toch metal maar dan wel de zeer toegankelijke variant daarop, veel mensen zullen het wel mooi vinden. Of een metal/rocktent plaatsen, liepen toch heel veel liefhebbers van rond. Accelerate speelde vorig jaar ook, was een aardig succes. Wil ik wel helpen om die tent vol te programmeren met metal/rock hehehe, dat wil best zo naast Occultfest organiseren
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefquote:Op maandag 8 januari 2007 14:02 schreef MM-Luna het volgende:
I was lost..hier waren jullie dus gebleven.
[..]
3 kamerapp, Hanekamp.. nog geen 300 euro hehehe
SIOA; bestaan die nog?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:42 schreef beelz het volgende:
Owjah boek Slayer en Sick of it all op 5 mei dan kom ik ook wel
Net nieuwe plaat uit zelfsquote:
Yep, manuele therapie. Maar ik train gewoon door natuurlijk...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
lolquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Zo, jij bent populair geworden hier zegquote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef navvy het volgende:
Dit jaar beter, houden we een Zwolle meet, komen er 120.000 man!
Ik leef nog! En ik heb Zelda :pquote:Op maandag 8 januari 2007 22:44 schreef navvy het volgende:
He oud collega, alles goed? Long time no see!
Ja het was afgelopen jaar erg druk. Drukkker dan we verwacht hadden. Maar we gaan dit jaar proberen om het allemaal beter te regelen. Meer mensen achter de barren is 1 van de mogelijke oplossingen die genoemd worden. Maar eten en drinken is altijd erg belangrijk!! Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrijwilligers en ik check het ook regelmatig. Maar wij zijn op 5 mei ook niet zo druk meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
ouwefietsenzaak ? is ie zo oud dan? Ik woon boven het 2dehandse stukje van henk gerritsquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Die 400 euro is naar boven afgerond en inclusiefDus....
(winnen we al?)
Bosbeetle, dan woon jij vast a, boven die kledingzaak schuin tegenover Dan zelf, b, boven de ouwe fietsenzaak, of c, zo'n beetje boven de super de boer?
Beelz, dat klinkt als fysio/mensendiecktherapie? Vervelend zeg!
Metsel, druk was het zeker vorig jaar op het bevrijdingsfestival! Ik stond achter de bar (plato) en bij ons gingen ze om de beurt zo'n beetje van hun stokje van het harde werken![]()
Alleen als het marketing traineeships zijn. Ik wil geen sales functie.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:40 schreef navvy het volgende:
Bji de ING beginnen ze in maart weer met traineeships, misschien iets voor jou. Is wel in Amsterdam, dat was t enige wat me tegen hield.
Iedereen is bij de leen bakker de dekbed overtrekken kopen die ik wou.quote:
Ik kijk ook altijd langs ze heen maar ze stonden met 5 man ECI abonnementen te verkeaupen... Daar was geen langskomen aan... Ik wou alleen maar naar de BartSmitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Zojuist op ebay een digitale camera aangeschaft als cadeautje, stomme lui.. gaan ze de laatste 5 minuten de prijs omhoog schroeven met 25 euro.
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
Mij spreken ze vaak niet eens aan, ik kijk standaard langs die lui heen en loop heel hard door met een muziekje in de oortjes. En als ze wat vragen negeer ik ze of zeg ik nee zonder vaart te minderen. Dat werkt!
Ik vind de gesprekjes met de mensen die me proberen te bekeren altijd mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Hehehe die hare-krishna's met pannenkoekbeslag op hun voorhoofdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:35 schreef MM-Luna het volgende:
Of van die lui met roze/oranje kleden. Ja ik heb hier voor jou een gratis boekje, nou dankjewel hoor.. en dan kijken ze je aan en vraag jij wat er is.. zeggen ze.. hier moet ik wel een donatie van 5 euro voor ontvangen.
Maar het was toch gratis??
lol, ja die zijn leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik reageer altijd verschillend, de leukste vond ik zelf."heb je 2 minuten" en dan zeggen ja en op je horloge kijken en precies na 2 minuten weglopen (want ze zijn nooit binnen 2 min klaar). Het betrappen van een greenpeace gast op nonsense uit een rails waarin de toekomst wordt voorspeld. Zeggen dat je een eenmalige donatie wilt doen voor een goed doel, het moet altijd maandelijks. En dan zeggen jammer dat loop je dan mis. Zo'n verhaaltje voor de zoveelste keer luisteren en zeggen dat het negertje met de dikke buik de vorige keer een andere naam had (was ook zo) Zeggen dat je het verhaal wel wilt horen maar toch niet gaat doneren, sommige gaan dan ook echt nog het verhaal vertellen
Meestal vind ik de gesprekjes met dat soort lui wel ok behalve als ik iets te doen heb dan loop ik doorOhja straatkranten koop ik wel af en toe.
Als je om de paar meter zo'n knurft voor je hebt staan die weer wat staat uit te delen, nee dank je.. soms wil ik gewoon door de stad kunnen lopen zonder constant de beleefde en aangepaste dame te spelen. Ophoeren en niet door mijn nieuwe Suffocation nummertjes bleren met je vragen, ooh zo!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
lol, ja die zijn leuk![]()
Ik loop nooit zomaar door zonder de mensen aan te kijken, dat vind ik lullig. Ik heb zelf 2 keer folders uitgedeeld waar je een gratis wegwerpcamera voor op kon halen (was toen nog wel handig) en heb me doodgeërgerd aan mannen die bijvoorbeeld opeens wél de livera in durven, of mensen die idd opeens niks meer horen vanwege hun mp3speler. Mensen, t is gratis, je hoeft geen detour te volgen, ik wil je niks verkopen!
Oh en heej allemaal![]()
Gaaf!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef annoylikethewind het volgende:
brand in de gevangenis.....
http://www.nu.nl/news/939553/12/Brand_in_gevangenis_Zwolle.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |