Dat deden ze tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
X6 had met de vingers moeten knippen, dat had het nummer gered
Dat deden ze ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
de Ellen-factorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Anja een relatief kleine fanbase heeft, maar dat haar goed eoptreden zo op het eind best voor veel 'dagjesstemmers' kan zorgen.
JK-achtige taferelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh laten we valse richy redden vanwege z'n papa en mama
ow, dan bedoelde ik 'hoorbaar' knippenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat deden ze tochAlleen hoorde je het niet
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef PPL het volgende:
Ja dat is ook héél slim... stoppen met je studie voor zo'n flut show.
nu maar hopen dat ze morgen naar huis wordt gestuurdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.
Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Bij dit nummer hoort dat gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
maar bij dit nummer hoort datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
waarschijnlijk liepen ze nog niet genoeg uit ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Dancing on ice. Daar zaten we met zijn allen op te wachten.
Ja, van dat hieeeehiehaaaaahoeeeeeehieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
atlib is dat geloof ik... atlibben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Martijn staat nu al beter in dat decor dan Wendy
Compleet eens!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Natalie het volgende:
1. Anja
2. X6
3. Sharon
4. Richy
5. Christian
6. Melanie
7. Ruben
8. Dorine
9. Hearts
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem onlinequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef djenneke het volgende:
Is iedereen nu eindelijk een beetje van dat Dorine-gedoe af? Ik werd daar zo moe van.
Ze kan gewoon niet zingen.
Die hele strijd tussen Dancing on Ice en Sterren dansen op het IJs isquote:
Doet die mee dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem online
Dan ken je SBS nog niet voor die andere ijsversie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef babette21 het volgende:
wat is dit nou weer voor bullshit, beetje (eigen) programma's promoten in míjn tv-tijd![]()
pssss.... ad libquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
atlib is dat geloof ik... atlibben.
Leona van X-factor UK deed dat ook veel te vaak.
Mijn beide oma's zijn reeds lang doodquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem online
Ze heeft best wel een mooie stem. En super goed is ze niet, maar goed zeker wel. Het word dus ook een beetje een mascotte. Dus die gaat het wel halen denk ik
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
atlib is dat geloof ik... atlibben.
Leona van X-factor UK deed dat ook veel te vaak.
de geluidstechnici zijn bagger inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
O wat was het geluid weer slecht zeg! Jeeeezus!
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Natalie het volgende:
Ik vergeef Richy z'n valse noten.
Wat ik dus wil zeggen is dat ze een categorie ouderen hebben, past Dorien goed tussen en ze zingt ook nog wel leuk (op haar manier). Wat veel mensen doen is luisteren of het een kopie van een nummer is en zij geeft wel dr eigen geluid eraan. En zo word een nummer ook weer heel anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn beide oma's zijn reeds lang dood
http://en.wikipedia.org/wiki/Melismaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat is wel ad lib, of improv/improvisationquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.
Steeds meer ja, Roos maar met name Sanne kunnen goed zingen. De rest, tja, t gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef Toeps het volgende:
Van X6 kan ook eigenlijk alleen die blonde een beetje zingen (maar die doet dan ook conservatorium). De rest hangt er een beetje bij voor de Pussycat Dolls factor.
Mwah.. het kon bij sommigen beter hoor, bij Richy en Melanie bijv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Betere liedjeskeuze deze keer.
Ik vond het een beetje een Micky Mouse outfit, met die knopen.quote:
Die was in '93 blijven hangen, in het kader van het thema van vanavond. Wat een glamourshow toch he. Een katoenen zwarte bloes onder een tuinbroek dat eigenlijk een rok is.quote:
Ja, zo ken ik er nog wel een paar:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Wat ik dus wil zeggen is dat ze een categorie ouderen hebben, past Dorien goed tussen en ze zingt ook nog wel leuk (op haar manier). Wat veel mensen doen is luisteren of het een kopie van een nummer is en zij geeft wel dr eigen geluid eraan. En zo word een nummer ook weer heel anders.
Ben trouwens geen fan van Dorine maar van richy
Nee hoor, die zouden sowieso pas over een paar weken terugkomen zeiden ze vorige weekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Trouwens, heb ik de dansers weggepest? Rock on.
Helemaal mee eens. Zo jammer vind ik dat..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Nee, LeBeau heeft het goed met zijn link naar die wiki pagina. Dat is het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ad lib, of improv/improvisation
Is er nog tijd om hun poten af te zagen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor, die zouden sowieso pas over een paar weken terugkomen zeiden ze vorige week
Ik stoor mij daar ook altijd aan, alleen nu bij Anja niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.
Je hebt gelijk, ad libs zijn riedeltjes buiten het gewone refrein/couplet om.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, LeBeau heeft het goed met zijn link naar die wiki pagina. Dat is het.
Ik ben trots dat je ondanks dat ene slippertje toch nog zo kunt knallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er nog tijd om hun poten af te zagen?![]()
Drie woorden die ik trouwens nooit meer wil horen tijdens talentenjachten:
- slippertje
- trots
- knallen
Tenzij al deze woorden in één zin worden gebruikt. Dan is het nog misschien interessant.
Nee. Ze waren leuk én Engels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus, hè?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Betere liedjeskeuze deze keer.
Vooral het woord 'knallen' mag van mij worden verbannen naar een andere planeet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie woorden die ik trouwens nooit meer wil horen tijdens talentenjachten:
- slippertje
- trots
- knallen
Tenzij al deze woorden in één zin worden gebruikt. Dan is het nog misschien interessant.
Ik vind dat het heel mooi kan zijn, maar het moet wel mij de muziek, de persoon, nou ja, alles zeg maar passen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo jammer vind ik dat..
Dat heb ik niet gezegd. Valt=valt, geen toon/ritme = geen toon/ritme.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar:
"Je kan niet zingen, je kunt geen toonhoogte houden, je hebt geen timing en geen ritme."
"Euh... huh huh, nee, dat is mijn eigen geluid... dat maakt het nummer ook weer heel anders... huhuh..."
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben trots dat je ondanks dat ene slippertje toch nog zo kunt knallen.![]()
Ik zou niet eens weten wie ik nou het slechtst vond. Ik vond het allemaal minimaal redelijk beroerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:49 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Valt=valt, geen toon/ritme = geen toon/ritme.
Ik zeg alleen dat Dorien wel naar de volgende ronde kan en w.s. ook gaat omdat het toch een mascotte is/word. Plus het feit dat ze het niet super slecht heeft gedaan, not at all zelfs.
Vond er veel slechtere tussenzitten. Subjectief
Dat blijkt wel uit je lijst, ja.quote:
*mening deeltquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef LeBeau het volgende:
Het meest triest vanavond vond ik toch wel de muziek kennis van de gemiddelde XFA posters. Dat was echt ver onder de maat.
Dat heb ik gemist. Geef eens wat quotesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef LeBeau het volgende:
Het meest triest vanavond vond ik toch wel de muziek kennis van de gemiddelde XFA posters. Dat was echt ver onder de maat.
Nee. Ik vond ze helemaal niet zo erg. Ze danste tenminste synchroon en die richard-dweil zat er niet bij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
CDP, ze komen uit Engeland, dan moeten ze in quarantaine toch?![]()
Toegegeven, ze waren vorige week lang niet zo erg dan het clubje ADHDansers van Idols.
Klopt. Nog steeds wel een redelijk hoog niveau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie ik nou het slechtst vond. Ik vond het allemaal minimaal redelijk beroerd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
Sharon, X6, Anja, RichyHearts en Dorine lijken me safe te zitten. Dan wel door optreden, dan wel door fanbase.
doe maar eens een search op 'dat ken ik nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Geef eens wat quotes![]()
![]()
Anja weet ik niet hoor. Maar die andere vier gaan sowieso wel door, hebben genoeg fans.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef BVO het volgende:
Sharon, X6, Anja, Richy en Dorine lijken me safe te zitten. Dan wel door optreden, dan wel door fanbase.
Ik wilde net de vorige topics doorbladeren maar bij het zien van de zoveelste 'ik ken dit nummer niet' post, zakte de moed me in de schoenen, steeg mijn leeftijd en gaf ik op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:50 schreef LeBeau het volgende:
Het mooie van alles is, dat XFA Ruben heeft 'opgefokt' om te zijn zoals hij nu is. Vond hem met Summerjam 2003 toch iets beterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef djenneke het volgende:
Ik wil iig af van:
Melanie : domme doos, kan geen toon houden
Anja: kan goed zingen, daar niet van, maar totaal niets nieuws, te oud, te cliche
Dorine: moet ik dat uitleggen?
Christian: die kan gewoon niks: niet zingen, niet dansen, niet zelfverzekerd overkomen
Hearts: oh, please
Ruben: het is zooo fake allemaal
Boris kan in ieder geval zingen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Klopt. Nog steeds wel een redelijk hoog niveau.
Ga maar n's concerten af van popsterren.
Optie 1: Er word geplaybackt
Optie 2: Microfoonvolume staat zacht afgesteld
Optie 3: Het is niet om aan te horen
Optie 4: Het is zelden om aan te horen.
Dus héél gek vond ik het nog niet. D'r is wel een redelijk niveau aanwezig. Maar feit blijft dat ze nog veel verder moeten groeien en dat ze toch nooit "geaccepteerd" worden in de muziekwereld (Boris,Jamai,Jim rings a bell?)
quote:
Ik zal jullie troosten: Ik kende alle nummersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doe maar eens een search op 'dat ken ik niet'
Dat is ook niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef RooieHoed het volgende:
[..]D'r zijn zoveel die kunnen zingen. Wil nog lang niet zeggen dat je het red. D'r is héél wat meer nodig dan leuk kunnen zingen.
En Boris gaat het ook niet/nooit redden om de absolute top te halen. Niemand zal denk ik Kelly Clarkson (ook Idols toch?) evenaren denk ik.
Persoonlijk vind ik dat toch redelijk belangrijk in een zangwedstrijd, noem me gek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef RooieHoed het volgende:
[..]D'r zijn zoveel die kunnen zingen. Wil nog lang niet zeggen dat je het red. D'r is héél wat meer nodig dan leuk kunnen zingen.
En Boris gaat het ook niet/nooit redden om de absolute top te halen. Niemand zal denk ik Kelly Clarkson (ook Idols toch?) evenaren denk ik.
Amerika > Nederland bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is ook niet te vergelijken.
Tja, ik ben ook geen fan. Maar zingen kannie wel. In tegenstelling tot de meeste kandidaten. Met dit jaar als absolute dieptepunt.quote:
Zangwedstrijd?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat toch redelijk belangrijk in een zangwedstrijd, noem me gek.
Maar jou heb ik ook in de top 2000 topics gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zal jullie troosten: Ik kende alle nummers
(zelfs die van Valencia en Anita Meijer ja. Maar of dat iets is om trots op te zijn?)
Ja..quote:
Anja heeft denk ik wel veel dagjesstemmers.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Anja weet ik niet hoor. Maar die andere vier gaan sowieso wel door, hebben genoeg fans.
Het moet je smaak en interesse maar hebben! Beetje snobistische kutopmerking ditquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
Mensen die die nummers niet kennen zijn muzikaal onderontwikkeld.
Volgens mij willen de meeste mensen toch het liefst mensen zien (artiesten) die goed kunnen zingen. En als ze er dan nog lekker uitzien ook, is dat mooi meegenomen. Dit ter generalisatie en tevens de generatie bakvissen ter zijde geschoven uiteraard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Zangwedstrijd?
iemand die niet kan zingen maar absoluut de x-factor heeft zou het nog best wel n's redelijk ver kunnen schoppen
(Dorien heeft de X-Factor door als "mascotte" (oud wijf wiew) te fungeren)
Kan ik me ook niet voorstellen nee.. Anja zit voorlopig wel veilig, de top 6 haalt ze welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Anja heeft denk ik wel veel dagjesstemmers.
Maar dan nog, ik bedoel ook niet zozeer dat ze de sing-off zeker ontloopt, maar ik kan me niet voorstellen dat de jury Anja na dit optreden weg zou sturen.
Er wonen daar ook iets meer mensen, iets grotere doelgroep, en inderdaad: VS is maatgevend. Helaas komen onze kandidaten nog niet in de buurt van die van de VS. Of van het VK overigens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Amerika is makkelijker / Anders? Meer "Hype-gevoelig" oid?
Rare opmerking ja, kortzichtig om mensen onderontwikkeld te noemen als ze bepaalde liedjes niet kennen en/of niet mooi vinden. Ik kende de meeste wel, maar het is mijn muziek gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het moet je smaak en interesse maar hebben! Beetje snobistische kutopmerking dit
Die hebben een makkelijkere overstap naar de rest van de wereld omdat alle grote platenmaatschappijen daar zitten. Sony BMG NL gaat echt niet even Boris lopen pluggen bij RCA in New York.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Amerika is makkelijker / Anders? Meer "Hype-gevoelig" oid?
Uit onderzoek bleek dat vooral 12-13 jarige meisjes smsén. Laat mij wel een belletje rinkelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mensen toch het liefst mensen zien (artiesten) die goed kunnen zingen. En als ze er dan nog lekker uitzien ook, is dat mooi meegenomen. Dit ter generalisatie en tevens de generatie bakvissen ter zijde geschoven uiteraard.
Ach kom, een beetje muziekgeschiedenis kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het moet je smaak en interesse maar hebben! Beetje snobistische kutopmerking dit
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik zal ook nooit bellen of sms-en. Mensen met verstand doen dat namelijk niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Uit onderzoek bleek dat vooral 12-13 jarige meisjes smsén. Laat mij wel een belletje rinkelen
Tuurlijk, ik schaam me ook als ik mensen van mijn leeftijd hoor vragen wie The Beatles zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach kom, een beetje muziekgeschiedenis kan geen kwaad.
Nou de meeste vandaag gekozen nummers zou je toch wel mogen kennen. Als iemand nog nooit van she's not there heeft gehoord, kun je dat objectief triest noemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik schaam me ook als ik mensen van mijn leeftijd hoor vragen wie The Beatles zijn.
Maar om nu te zeggen dat de hele top 2000 vol nummers staat die je MOET kennen. Nee.
Het is toch echt een 40+ ers lijst, vind ik.
Ik beweer ook niet alle nummers te kennen, maar de nummers van vanavond waren allemaal hitsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik schaam me ook als ik mensen van mijn leeftijd hoor vragen wie The Beatles zijn.
Maar om nu te zeggen dat de hele top 2000 vol nummers staat die je MOET kennen. Nee.
Ik bel/sms ook niet. Ik geloof best dat de normale mensen (die niet bellen/smsén) graag muzikaal talent zien. Maar het gros dat SMS't heeft een iets andere mening toebedeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Ik zal ook nooit bellen of sms-en. Mensen met verstand doen dat namelijk niet.
Ik ben toch echt geen 40+ maar ken toch (bijna) alles.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat verbaasd me inderdaad helemaal niets. Mijn zusje heeft zich zo rond die leeftijd ook blauw gesmst. Was wel heel leuk, samen Idols kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:04 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Uit onderzoek bleek dat vooral 12-13 jarige meisjes smsén. Laat mij wel een belletje rinkelen
Die kende ik wel, want die draaien ze inderdaad nog. Maar sommigen waren toch wel echt obscure hitjes van 20 jaar terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou de meeste vandaag gekozen nummers zou je toch wel mogen kennen. Als iemand nog nooit van she's not there heeft gehoord, kun je dat objectief triest noemen.
Foto's?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef BVO het volgende:
Wat Anja's kleding betreft ben ik ook geen fan. Dat was vroeger ook al zo.
Met het verschil dat ze toen échtwas.
Ja maar... zo kan ik niet meer tegen je aanschoppen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:08 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Ik bel/sms ook niet. Ik geloof best dat de normale mensen (die niet bellen/smsén) graag muzikaal talent zien. Maar het gros dat SMS't heeft een iets andere mening toebedeeld.
Overigens ben ik het op zo'n beetje al je punten wel eens maar iets andere intrepetatie denk ik.
Dorien kan idd niet super goed zingen maar super veel slechter als de rest was ze niet. En er gaat geheid veel op haar gestemd worden denk ikDie wild-card had ze ook niet voor haar 'zangtalent' denk ik.
Zoals?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kende ik wel, want die draaien ze inderdaad nog. Maar sommigen waren toch wel echt obscure hitjes van 20 jaar terug.
Helaasquote:
* RooieHoed gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja maar... zo kan ik niet meer tegen je aanschoppen...
* djenneke rebelse djen weer terug in de kast stopt.
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.quote:
Ik had het over schoppen, niet over slaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
[me=RooieHoed] gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te worden![]()
Leuk Fobo trouwens. Moet er ook maar n's eentje gaan makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had het over schoppen, niet over slaan![]()
Dat was 14 jaar geleden dagelijks op de radio te horen, dus muziekkenners om te huilen danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Het heeft in 1993/1994 ook maar 11 weken in de top 40 gestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Ik vond er weinig aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Valensia, was destijds een beetje de Michael Jackson van Nederland. Qua zang en uiterlijk en wereldverbeterend liedje, dan. Ik vond het een supernummer. Ik denk dat ik 'm effe ga downloaden.
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou de meeste vandaag gekozen nummers zou je toch wel mogen kennen. Als iemand nog nooit van she's not there heeft gehoord, kun je dat objectief triest noemen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijn!
Muzikaal onderontwikkelde knurftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.quote:
Valensia was idd de enige 'one hit wonder', maar volgens mij kende ie de helft nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
We moeten wel effe onthouden dat CDP bijvoorbeeld maar 5 jaar was toen Gaia hier een hit was. En het kan misschien toen een hele grote hit zijn geweest, als het jaren later niet met enige regelmaat op de radio te horen is, wordt het een 'oh ja!' nummer voor de mensen die oud genoeg zijn om het 'meegemaakt' te hebben. Vooral omdat Valensia geen andere hit meer heeft gehad.
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Muzikaal onderontwikkelde knurft
[..]
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Ik heb die voorronde van haar toen gezien. Vond het niet zo speciaal. En ook een voorronde met Sacha (van Eric) erin. Die zong toen zo'n raar nummer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Hopelijk kijkt er veel Tros-songfestival publiek, zij gaven Anja Wessels toentertijd met voorsprong het meeste aantal stemmen: http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
vanavond:
1: Anja
2: X6
3: Sharon
4: Melanie
5: Christian
6: Dorine
7: Richy
8: Ruben
9: Hearts
maar wat een vreselijke kut-avond was dit zeg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kendequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Santana kende we allemaal wel toch op c_a na?
Het is nooit wat geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!
Wendy's presentatie-talent gaat echter met rasse schreden achteruit.
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!! Dat zijn geen redenen.
[..]
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kende.
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoop
Downloadt het nou maar gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigen!
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.quote:
Ook prima, maar dan ben je in mijn persoonlijke mening een muziekbarbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.
Ik vind hem toch best kritischquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Even nog een correctie op mijzelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef PPL het volgende:
[..]
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"
...alsmede The Moody Blues.
Ah K. kom op, het is toch te flauw voor woorden wat hij steeds doetquote:
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Tania18 het volgende:
Ja in plaats van Henk kunnen ze er ook gewoon een etalagepop neerzetten
Ik ben het helemaal met die M.B. eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Het scheelt al als het zuiver gezongen is hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
Gaia kwartje is gevallenDe originele versie herken ik dus wel
Die man heeft echt totaal geen charisma. Zit daar maar als een zoutzak bij, je kunt nog beter naar de anatomieles op tien kijken, daar word je nog vrolijker vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.
Maar echt te slap dat hij zijn eigen categorie maar als geweldig blijft zien
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof dat alleen Marianne de ballen heeft om haar eigen categorie nog enigszins te bekritiseren...
1 down, 1 to go. Daarna mag Marianne weer vol lof zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losers
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Cee het volgende:
Henk is te veel bezig met het winnen van de wedstrijd door hemzelf, dan door de beste kandidaat.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..
Christian is gewoon complete bagger vergeleken bij X6 en Anjaquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het scheelt al als het zuiver gezongen is he
Melanie is qua stem ook gewoon kut.... ze doet me met haar gepiep denken aan Emilia die ooit Big Big World zong... en die kon ook niet live zingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Yoni het volgende:
[..]En als je gewoon ook het hele liedje hoort ipv een klein stukje. Wel vreemd hoor dat ik het dus echt serieus niet herkende bij Melanie, want ik vind het onwijs mooi nummer
![]()
Join the GaiaClub!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Andiyan het volgende:
Lees ik hier net over dat allemaal mensen Gaia net gedownload hebben, dat heb ik dus ook gedaan voordat ik dit topique las.
![]()
Geweldig nummer, en ik kende het, ondanks dat ik ook 5 was indertijd, wel.
Het enige positieve van de jury deze avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, Henk en HJ zijn meer bezig elkaar te bekritiseren dan de kandidaten.
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraardquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Henk voorlopig het beste, ook al ben ik het meestal totaal niet eens met zijn smaak (zie Anja). Hij geeft wel het meest plausibele commentaar wat mij betreft.
Vandaag had ie in ieder geval nog een paar puntjes waar ik het mee eens was, dat kun je van de andere juryleden niet zeggenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraard
She's not there is uit de jaren 70, staat sindsdien in heel veel top 100's allertijdens van verschillende radiozenders. Verder is deze plaat erg veel te horen op Arbeidsvitaminen, rockzenders, Veronica en alle zenders die nog wel eens gouwe ouwen uitzendt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Laat Anja nou net degene zijn die het gisteravond niet nodig had zich in te dekken.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:37 schreef Hapertje het volgende:
Anja verzint altijd iets om te zeiken na een optreden... alvast indekken heet dat... bah!
Liveshow 2 Lijstjesquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef Promiss het volgende:
Mijn top 9 deze show:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
De uitslag is vanavond..
me too... maar da's toch vooral door de prono!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ben zwaar benieuwd
Dat ging ff fout jaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:01 schreef babette21 het volgende:
intro en voice-over zijjn lekker op elkaar afgestemd
omdat dit eigenlijk gewoon al op za.avond wordt opgenomen, alleen Wendy mag zich even omkleden (zij heeft het meeste angstzweet)quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAROM hebben ze weer hetzelfde aan? Dat staat zó stom.
hij is ook heel erg stom, dus dat komt mooi uitquote:En Richy was wel echt heel erg
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde klerenquote:
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef PPL het volgende:
Je wordt gewoon genaaid war je bij staat.
Is dit eigenlijk wel live ?
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde kleren
Lekker, jezelf in sweat-soaked kleren hijsen
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weer
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.
jah idd... ik vind het echt niks zoquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit moet echt terug naar de zaterdagavond.. heel snel!
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4
Ik bedoel de hele zo. uitzending.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
nee, da's hipquote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen ze Ruben-time niet gaan wegbliepen?
Kan makkelijk als er straks wat meer mensen uitgevlogen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
Helemaal mee eens. Gewoon weer een stukje Backstage ertussen persen, en dan uitslag. Resultaat: Een veel spannendere zaterdagavond, en geen kansloos gerek op een zondag, dat zelfs al XFA posters als kijker verliestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de zondag afschaffen natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat geld halen ze dus binnen door te doen of ze nu pas iets met de stemmen doen, terwijl dat éigenlijk dus gewoon nepperij is... maar wij trappen er niet langer in!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?
Idd, de snuggerste is ze nietquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Mvnl het volgende:
Pff, Melanie is wel heeeel erg nietszeggend als haar n vraag wordt gesteld..
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, de snuggerste is ze niet.
Niemand zegt echt veel daar, maar Melanie lacht alleen maar dom om ongrappige dingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
[..]
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Mvnl het volgende:
Ik vind die zondaguitzending nog niet eens zo vervelend, maar de zaterdag voelt wel heeel erg 'onaf' als na t laatste optreden t programma gewoon voorbij is..
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.
Een blik achter de schermen en diepte-interviews!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben terug en schakel in. Heb ik wat gemist?![]()
Ik vind Tooske echt beterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy snapt ook echt niet hoe ze met spanning een commercial break aankondigen moet
Iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat moeten we met die kneuzenauditiefilmpjes?.
Die tijd is voorbij.
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit gewoon achter de pc te luisteren ipv op de bank te kijken. Dat is voor het eerst..
Op 'n gegeven moment went 't.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit gewoon achter de pc te luisteren ipv op de bank te kijken. Dat is voor het eerst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |