quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het scheelt al als het zuiver gezongen is he
Melanie is qua stem ook gewoon kut.... ze doet me met haar gepiep denken aan Emilia die ooit Big Big World zong... en die kon ook niet live zingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Yoni het volgende:
[..]En als je gewoon ook het hele liedje hoort ipv een klein stukje. Wel vreemd hoor dat ik het dus echt serieus niet herkende bij Melanie, want ik vind het onwijs mooi nummer
![]()
Join the GaiaClub!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Andiyan het volgende:
Lees ik hier net over dat allemaal mensen Gaia net gedownload hebben, dat heb ik dus ook gedaan voordat ik dit topique las.
![]()
Geweldig nummer, en ik kende het, ondanks dat ik ook 5 was indertijd, wel.
Het enige positieve van de jury deze avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, Henk en HJ zijn meer bezig elkaar te bekritiseren dan de kandidaten.
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraardquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Henk voorlopig het beste, ook al ben ik het meestal totaal niet eens met zijn smaak (zie Anja). Hij geeft wel het meest plausibele commentaar wat mij betreft.
Vandaag had ie in ieder geval nog een paar puntjes waar ik het mee eens was, dat kun je van de andere juryleden niet zeggenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraard
She's not there is uit de jaren 70, staat sindsdien in heel veel top 100's allertijdens van verschillende radiozenders. Verder is deze plaat erg veel te horen op Arbeidsvitaminen, rockzenders, Veronica en alle zenders die nog wel eens gouwe ouwen uitzendt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Laat Anja nou net degene zijn die het gisteravond niet nodig had zich in te dekken.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:37 schreef Hapertje het volgende:
Anja verzint altijd iets om te zeiken na een optreden... alvast indekken heet dat... bah!
Liveshow 2 Lijstjesquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef Promiss het volgende:
Mijn top 9 deze show:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
De uitslag is vanavond..
me too... maar da's toch vooral door de prono!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ben zwaar benieuwd
Dat ging ff fout jaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:01 schreef babette21 het volgende:
intro en voice-over zijjn lekker op elkaar afgestemd
omdat dit eigenlijk gewoon al op za.avond wordt opgenomen, alleen Wendy mag zich even omkleden (zij heeft het meeste angstzweet)quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAROM hebben ze weer hetzelfde aan? Dat staat zó stom.
hij is ook heel erg stom, dus dat komt mooi uitquote:En Richy was wel echt heel erg
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde klerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |