Dat deden ze tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
X6 had met de vingers moeten knippen, dat had het nummer gered
Dat deden ze ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
de Ellen-factorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Anja een relatief kleine fanbase heeft, maar dat haar goed eoptreden zo op het eind best voor veel 'dagjesstemmers' kan zorgen.
JK-achtige taferelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh laten we valse richy redden vanwege z'n papa en mama
ow, dan bedoelde ik 'hoorbaar' knippenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat deden ze tochAlleen hoorde je het niet
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef PPL het volgende:
Ja dat is ook héél slim... stoppen met je studie voor zo'n flut show.
nu maar hopen dat ze morgen naar huis wordt gestuurdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.
Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Bij dit nummer hoort dat gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
maar bij dit nummer hoort datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
waarschijnlijk liepen ze nog niet genoeg uit ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Dancing on ice. Daar zaten we met zijn allen op te wachten.
Ja, van dat hieeeehiehaaaaahoeeeeeehieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
atlib is dat geloof ik... atlibben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Martijn staat nu al beter in dat decor dan Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |