* RooieHoed gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja maar... zo kan ik niet meer tegen je aanschoppen...
* djenneke rebelse djen weer terug in de kast stopt.
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.quote:
Ik had het over schoppen, niet over slaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
[me=RooieHoed] gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te worden![]()
Leuk Fobo trouwens. Moet er ook maar n's eentje gaan makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had het over schoppen, niet over slaan![]()
Dat was 14 jaar geleden dagelijks op de radio te horen, dus muziekkenners om te huilen danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Het heeft in 1993/1994 ook maar 11 weken in de top 40 gestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Ik vond er weinig aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Valensia, was destijds een beetje de Michael Jackson van Nederland. Qua zang en uiterlijk en wereldverbeterend liedje, dan. Ik vond het een supernummer. Ik denk dat ik 'm effe ga downloaden.
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou de meeste vandaag gekozen nummers zou je toch wel mogen kennen. Als iemand nog nooit van she's not there heeft gehoord, kun je dat objectief triest noemen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijn!
Muzikaal onderontwikkelde knurftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.quote:
Valensia was idd de enige 'one hit wonder', maar volgens mij kende ie de helft nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
We moeten wel effe onthouden dat CDP bijvoorbeeld maar 5 jaar was toen Gaia hier een hit was. En het kan misschien toen een hele grote hit zijn geweest, als het jaren later niet met enige regelmaat op de radio te horen is, wordt het een 'oh ja!' nummer voor de mensen die oud genoeg zijn om het 'meegemaakt' te hebben. Vooral omdat Valensia geen andere hit meer heeft gehad.
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Muzikaal onderontwikkelde knurft
[..]
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Ik heb die voorronde van haar toen gezien. Vond het niet zo speciaal. En ook een voorronde met Sacha (van Eric) erin. Die zong toen zo'n raar nummer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Hopelijk kijkt er veel Tros-songfestival publiek, zij gaven Anja Wessels toentertijd met voorsprong het meeste aantal stemmen: http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
vanavond:
1: Anja
2: X6
3: Sharon
4: Melanie
5: Christian
6: Dorine
7: Richy
8: Ruben
9: Hearts
maar wat een vreselijke kut-avond was dit zeg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kendequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Santana kende we allemaal wel toch op c_a na?
Het is nooit wat geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!
Wendy's presentatie-talent gaat echter met rasse schreden achteruit.
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!! Dat zijn geen redenen.
[..]
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kende.
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoop
Downloadt het nou maar gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigen!
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.quote:
Ook prima, maar dan ben je in mijn persoonlijke mening een muziekbarbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.
Ik vind hem toch best kritischquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Even nog een correctie op mijzelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef PPL het volgende:
[..]
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"
...alsmede The Moody Blues.
Ah K. kom op, het is toch te flauw voor woorden wat hij steeds doetquote:
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Tania18 het volgende:
Ja in plaats van Henk kunnen ze er ook gewoon een etalagepop neerzetten
Ik ben het helemaal met die M.B. eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Het scheelt al als het zuiver gezongen is hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
Gaia kwartje is gevallenDe originele versie herken ik dus wel
Die man heeft echt totaal geen charisma. Zit daar maar als een zoutzak bij, je kunt nog beter naar de anatomieles op tien kijken, daar word je nog vrolijker vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.
Maar echt te slap dat hij zijn eigen categorie maar als geweldig blijft zien
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof dat alleen Marianne de ballen heeft om haar eigen categorie nog enigszins te bekritiseren...
1 down, 1 to go. Daarna mag Marianne weer vol lof zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losers
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Cee het volgende:
Henk is te veel bezig met het winnen van de wedstrijd door hemzelf, dan door de beste kandidaat.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |