* RooieHoed gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja maar... zo kan ik niet meer tegen je aanschoppen...
* djenneke rebelse djen weer terug in de kast stopt.
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.quote:
Ik had het over schoppen, niet over slaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:10 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
[me=RooieHoed] gaat voor djenneke staan om n's lekker gespankt te worden![]()
Leuk Fobo trouwens. Moet er ook maar n's eentje gaan makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had het over schoppen, niet over slaan![]()
Dat was 14 jaar geleden dagelijks op de radio te horen, dus muziekkenners om te huilen danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Het heeft in 1993/1994 ook maar 11 weken in de top 40 gestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaia kende niemand hier in het huishouden en die zijn toch echt wel redelijk muziekkenners.
Ik vond er weinig aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Cee het volgende:
Valensia, was destijds een beetje de Michael Jackson van Nederland. Qua zang en uiterlijk en wereldverbeterend liedje, dan. Ik vond het een supernummer. Ik denk dat ik 'm effe ga downloaden.
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou de meeste vandaag gekozen nummers zou je toch wel mogen kennen. Als iemand nog nooit van she's not there heeft gehoord, kun je dat objectief triest noemen.
Ik welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kende het niet. En ik zie dus echt geen enkele reden waarom dat triest zou moeten zijn!
Muzikaal onderontwikkelde knurftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.quote:
Valensia was idd de enige 'one hit wonder', maar volgens mij kende ie de helft nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
We moeten wel effe onthouden dat CDP bijvoorbeeld maar 5 jaar was toen Gaia hier een hit was. En het kan misschien toen een hele grote hit zijn geweest, als het jaren later niet met enige regelmaat op de radio te horen is, wordt het een 'oh ja!' nummer voor de mensen die oud genoeg zijn om het 'meegemaakt' te hebben. Vooral omdat Valensia geen andere hit meer heeft gehad.
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Muzikaal onderontwikkelde knurft
[..]
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Ik heb die voorronde van haar toen gezien. Vond het niet zo speciaal. En ook een voorronde met Sacha (van Eric) erin. Die zong toen zo'n raar nummer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik kende dat Gaia ook niet.
Hopelijk kijkt er veel Tros-songfestival publiek, zij gaven Anja Wessels toentertijd met voorsprong het meeste aantal stemmen: http://www.youtube.com/watch?v=BdfiIenHLOg
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
vanavond:
1: Anja
2: X6
3: Sharon
4: Melanie
5: Christian
6: Dorine
7: Richy
8: Ruben
9: Hearts
maar wat een vreselijke kut-avond was dit zeg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat jij in je eerste zin zegt, dat zegt het helemaal wel zo'n beetje.
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kendequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Santana kende we allemaal wel toch op c_a na?
Het is nooit wat geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik 'm onderhoudender dan vorige week!
Wendy's presentatie-talent gaat echter met rasse schreden achteruit.
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!! Dat zijn geen redenen.
[..]
Leer lezen, ik zeg toch net dat ik het ook niet kende.
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer triest, als je zulke mooie nummers niet kent. Uiteraard zijn er ook mooie nummers die ik niet ken. Ook dat is triest. Gelukkig is er altijd hoop
Downloadt het nou maar gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet de politiek in, mên, hoe jij mensen weet te overtuigen!
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.quote:
Ook prima, maar dan ben je in mijn persoonlijke mening een muziekbarbaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Ik ken het niet, en ik hoef het niet te kennen.
Ik vind hem toch best kritischquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Even nog een correctie op mijzelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef PPL het volgende:
[..]
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"
...alsmede The Moody Blues.
Ah K. kom op, het is toch te flauw voor woorden wat hij steeds doetquote:
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Tania18 het volgende:
Ja in plaats van Henk kunnen ze er ook gewoon een etalagepop neerzetten
Ik ben het helemaal met die M.B. eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
http://henkjansmits.web-l(...)tml#comment-17607652!
Het scheelt al als het zuiver gezongen is hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Yoni het volgende:
Gaia kwartje is gevallenDe originele versie herken ik dus wel
Die man heeft echt totaal geen charisma. Zit daar maar als een zoutzak bij, je kunt nog beter naar de anatomieles op tien kijken, daar word je nog vrolijker vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Henk was wel weer kritisch over de andere twee categorien.
Maar echt te slap dat hij zijn eigen categorie maar als geweldig blijft zien
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik geloof dat alleen Marianne de ballen heeft om haar eigen categorie nog enigszins te bekritiseren...
1 down, 1 to go. Daarna mag Marianne weer vol lof zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar daar zitten natuurlijk ook wel de grootste losers
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Cee het volgende:
Henk is te veel bezig met het winnen van de wedstrijd door hemzelf, dan door de beste kandidaat.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor Henk-Jan, wacht maar af totdat Christian tegenover bijvoorbeeld een Anja of X6 komt te staan... dan beweert ie met droge ogen dat Christian meer kwaliteit heeft..
Christian is gewoon complete bagger vergeleken bij X6 en Anjaquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het scheelt al als het zuiver gezongen is he
Melanie is qua stem ook gewoon kut.... ze doet me met haar gepiep denken aan Emilia die ooit Big Big World zong... en die kon ook niet live zingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Yoni het volgende:
[..]En als je gewoon ook het hele liedje hoort ipv een klein stukje. Wel vreemd hoor dat ik het dus echt serieus niet herkende bij Melanie, want ik vind het onwijs mooi nummer
![]()
Join the GaiaClub!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:19 schreef Andiyan het volgende:
Lees ik hier net over dat allemaal mensen Gaia net gedownload hebben, dat heb ik dus ook gedaan voordat ik dit topique las.
![]()
Geweldig nummer, en ik kende het, ondanks dat ik ook 5 was indertijd, wel.
Het enige positieve van de jury deze avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, Henk en HJ zijn meer bezig elkaar te bekritiseren dan de kandidaten.
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraardquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Henk voorlopig het beste, ook al ben ik het meestal totaal niet eens met zijn smaak (zie Anja). Hij geeft wel het meest plausibele commentaar wat mij betreft.
Vandaag had ie in ieder geval nog een paar puntjes waar ik het mee eens was, dat kun je van de andere juryleden niet zeggenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Come on, Henk komt niet verder dan "Ja, ik vond dat je het geweldig deed" Of "Ja, wat Henk Jan zegt" Met flink wat gehakkel ertussen uiteraard
She's not there is uit de jaren 70, staat sindsdien in heel veel top 100's allertijdens van verschillende radiozenders. Verder is deze plaat erg veel te horen op Arbeidsvitaminen, rockzenders, Veronica en alle zenders die nog wel eens gouwe ouwen uitzendt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
Noem eens een paar redenen dan? Want ik zie je alleen zeggen dat het triest is, verder niet.
Laat Anja nou net degene zijn die het gisteravond niet nodig had zich in te dekken.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:37 schreef Hapertje het volgende:
Anja verzint altijd iets om te zeiken na een optreden... alvast indekken heet dat... bah!
Liveshow 2 Lijstjesquote:Op zondag 7 januari 2007 13:42 schreef Promiss het volgende:
Mijn top 9 deze show:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
De uitslag is vanavond..
me too... maar da's toch vooral door de prono!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ben zwaar benieuwd
Dat ging ff fout jaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:01 schreef babette21 het volgende:
intro en voice-over zijjn lekker op elkaar afgestemd
omdat dit eigenlijk gewoon al op za.avond wordt opgenomen, alleen Wendy mag zich even omkleden (zij heeft het meeste angstzweet)quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAROM hebben ze weer hetzelfde aan? Dat staat zó stom.
hij is ook heel erg stom, dus dat komt mooi uitquote:En Richy was wel echt heel erg
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde klerenquote:
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef PPL het volgende:
Je wordt gewoon genaaid war je bij staat.
Is dit eigenlijk wel live ?
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde kleren
Lekker, jezelf in sweat-soaked kleren hijsen
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weer
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.
jah idd... ik vind het echt niks zoquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit moet echt terug naar de zaterdagavond.. heel snel!
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4
Ik bedoel de hele zo. uitzending.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
nee, da's hipquote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen ze Ruben-time niet gaan wegbliepen?
Kan makkelijk als er straks wat meer mensen uitgevlogen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
Helemaal mee eens. Gewoon weer een stukje Backstage ertussen persen, en dan uitslag. Resultaat: Een veel spannendere zaterdagavond, en geen kansloos gerek op een zondag, dat zelfs al XFA posters als kijker verliestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de zondag afschaffen natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat geld halen ze dus binnen door te doen of ze nu pas iets met de stemmen doen, terwijl dat éigenlijk dus gewoon nepperij is... maar wij trappen er niet langer in!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?
Idd, de snuggerste is ze nietquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Mvnl het volgende:
Pff, Melanie is wel heeeel erg nietszeggend als haar n vraag wordt gesteld..
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, de snuggerste is ze niet.
Niemand zegt echt veel daar, maar Melanie lacht alleen maar dom om ongrappige dingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
[..]
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Mvnl het volgende:
Ik vind die zondaguitzending nog niet eens zo vervelend, maar de zaterdag voelt wel heeel erg 'onaf' als na t laatste optreden t programma gewoon voorbij is..
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.
Een blik achter de schermen en diepte-interviews!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben terug en schakel in. Heb ik wat gemist?![]()
Ik vind Tooske echt beterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy snapt ook echt niet hoe ze met spanning een commercial break aankondigen moet
Iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat moeten we met die kneuzenauditiefilmpjes?.
Die tijd is voorbij.
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit gewoon achter de pc te luisteren ipv op de bank te kijken. Dat is voor het eerst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |