Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef PPL het volgende:
Je wordt gewoon genaaid war je bij staat.
Is dit eigenlijk wel live ?
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet er meer live opgenomen uit met dezelfde kleren
Lekker, jezelf in sweat-soaked kleren hijsen
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht vorige week precies hetzelfde, en nu stiekem weer
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is toch ook veel te duur om die hele studio weer te vullen en te gebruiken: dat moet gewoon op een avond.
jah idd... ik vind het echt niks zoquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit moet echt terug naar de zaterdagavond.. heel snel!
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzelquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 avonden commercials levert vast meer op, denkt RTL4
Ik bedoel de hele zo. uitzending.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
nee, da's hipquote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen ze Ruben-time niet gaan wegbliepen?
Kan makkelijk als er straks wat meer mensen uitgevlogen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh dat hoeft van mij niet, dan duurt de zo.aflevering helemaal maar een kwartier, met twee liedjes en wat geneuzel
Helemaal mee eens. Gewoon weer een stukje Backstage ertussen persen, en dan uitslag. Resultaat: Een veel spannendere zaterdagavond, en geen kansloos gerek op een zondag, dat zelfs al XFA posters als kijker verliestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de zondag afschaffen natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat geld halen ze dus binnen door te doen of ze nu pas iets met de stemmen doen, terwijl dat éigenlijk dus gewoon nepperij is... maar wij trappen er niet langer in!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat dacht je van langer stemmen?
Idd, de snuggerste is ze nietquote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef Mvnl het volgende:
Pff, Melanie is wel heeeel erg nietszeggend als haar n vraag wordt gesteld..
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, de snuggerste is ze niet.
Niemand zegt echt veel daar, maar Melanie lacht alleen maar dom om ongrappige dingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
[..]
nouja, k heb er op zich ook niets doms horen zeggen.. ze zegt gewoon niet veel..
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:16 schreef Mvnl het volgende:
Ik vind die zondaguitzending nog niet eens zo vervelend, maar de zaterdag voelt wel heeel erg 'onaf' als na t laatste optreden t programma gewoon voorbij is..
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat zei ik gisteren ook al: dat je op zich beter op zo. kan kijken ipv za.
Een blik achter de schermen en diepte-interviews!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben terug en schakel in. Heb ik wat gemist?![]()
Ik vind Tooske echt beterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy snapt ook echt niet hoe ze met spanning een commercial break aankondigen moet
Iddquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat moeten we met die kneuzenauditiefilmpjes?.
Die tijd is voorbij.
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 7 januari 2007 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit gewoon achter de pc te luisteren ipv op de bank te kijken. Dat is voor het eerst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |