Dat deden ze tochquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
X6 had met de vingers moeten knippen, dat had het nummer gered
Dat deden ze ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
de Ellen-factorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Anja een relatief kleine fanbase heeft, maar dat haar goed eoptreden zo op het eind best voor veel 'dagjesstemmers' kan zorgen.
JK-achtige taferelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh laten we valse richy redden vanwege z'n papa en mama
ow, dan bedoelde ik 'hoorbaar' knippenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat deden ze tochAlleen hoorde je het niet
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:34 schreef PPL het volgende:
Ja dat is ook héél slim... stoppen met je studie voor zo'n flut show.
nu maar hopen dat ze morgen naar huis wordt gestuurdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
vind ik ook, echt heel erg stom om dat te doen.
Daar heb ik zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Bij dit nummer hoort dat gewoonquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
maar bij dit nummer hoort datquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan.. Vooral bij de audities viel dat op, zoveel mensen die dat deden...
waarschijnlijk liepen ze nog niet genoeg uit ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Dancing on ice. Daar zaten we met zijn allen op te wachten.
Ja, van dat hieeeehiehaaaaahoeeeeeehieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
atlib is dat geloof ik... atlibben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Anja niet goed. Op zich zingt ze prima, maar ik ben echt allergisch voor die manier van zingen dat ze eigenlijk één noot moeten aanhouden maar dan eerst nog 5x of vaker van toonhoogte wisselen voordat ze op de juiste toonhoogte uitkomen. Er zal vast een naam voor die manier van zingen zijn. Mariah carey deed het altijd heel erg en ik vind het verschrikkelijk klinken. Anja deed dat dus ook
Ja iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Martijn staat nu al beter in dat decor dan Wendy
Compleet eens!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Natalie het volgende:
1. Anja
2. X6
3. Sharon
4. Richy
5. Christian
6. Melanie
7. Ruben
8. Dorine
9. Hearts
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem onlinequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef djenneke het volgende:
Is iedereen nu eindelijk een beetje van dat Dorine-gedoe af? Ik werd daar zo moe van.
Ze kan gewoon niet zingen.
Die hele strijd tussen Dancing on Ice en Sterren dansen op het IJs isquote:
Doet die mee dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem online
Dan ken je SBS nog niet voor die andere ijsversie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef babette21 het volgende:
wat is dit nou weer voor bullshit, beetje (eigen) programma's promoten in míjn tv-tijd![]()
pssss.... ad libquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
atlib is dat geloof ik... atlibben.
Leona van X-factor UK deed dat ook veel te vaak.
Mijn beide oma's zijn reeds lang doodquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:38 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Laat jouw oma een liedje zingen en zet hem online
Ze heeft best wel een mooie stem. En super goed is ze niet, maar goed zeker wel. Het word dus ook een beetje een mascotte. Dus die gaat het wel halen denk ik
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
atlib is dat geloof ik... atlibben.
Leona van X-factor UK deed dat ook veel te vaak.
de geluidstechnici zijn bagger inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
O wat was het geluid weer slecht zeg! Jeeeezus!
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Natalie het volgende:
Ik vergeef Richy z'n valse noten.
Wat ik dus wil zeggen is dat ze een categorie ouderen hebben, past Dorien goed tussen en ze zingt ook nog wel leuk (op haar manier). Wat veel mensen doen is luisteren of het een kopie van een nummer is en zij geeft wel dr eigen geluid eraan. En zo word een nummer ook weer heel anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn beide oma's zijn reeds lang dood
http://en.wikipedia.org/wiki/Melismaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat is wel ad lib, of improv/improvisationquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.
Steeds meer ja, Roos maar met name Sanne kunnen goed zingen. De rest, tja, t gaat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef Toeps het volgende:
Van X6 kan ook eigenlijk alleen die blonde een beetje zingen (maar die doet dan ook conservatorium). De rest hangt er een beetje bij voor de Pussycat Dolls factor.
Mwah.. het kon bij sommigen beter hoor, bij Richy en Melanie bijv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Betere liedjeskeuze deze keer.
Ik vond het een beetje een Micky Mouse outfit, met die knopen.quote:
Die was in '93 blijven hangen, in het kader van het thema van vanavond. Wat een glamourshow toch he. Een katoenen zwarte bloes onder een tuinbroek dat eigenlijk een rok is.quote:
Ja, zo ken ik er nog wel een paar:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:42 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Wat ik dus wil zeggen is dat ze een categorie ouderen hebben, past Dorien goed tussen en ze zingt ook nog wel leuk (op haar manier). Wat veel mensen doen is luisteren of het een kopie van een nummer is en zij geeft wel dr eigen geluid eraan. En zo word een nummer ook weer heel anders.
Ben trouwens geen fan van Dorine maar van richy
Nee hoor, die zouden sowieso pas over een paar weken terugkomen zeiden ze vorige weekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Trouwens, heb ik de dansers weggepest? Rock on.
Helemaal mee eens. Zo jammer vind ik dat..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Nee, LeBeau heeft het goed met zijn link naar die wiki pagina. Dat is het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ad lib, of improv/improvisation
Is er nog tijd om hun poten af te zagen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor, die zouden sowieso pas over een paar weken terugkomen zeiden ze vorige week
Ik stoor mij daar ook altijd aan, alleen nu bij Anja niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, dat is volgens mij dingen zingen tijdens instrumentale stukken. Wat ik bedoel is het verkrachten van die laatste noot in een zin door eerst 5 andere toonhoogtes te zingen voordat ze op de juiste noot uitkomen.
Je hebt gelijk, ad libs zijn riedeltjes buiten het gewone refrein/couplet om.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, LeBeau heeft het goed met zijn link naar die wiki pagina. Dat is het.
Ik ben trots dat je ondanks dat ene slippertje toch nog zo kunt knallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er nog tijd om hun poten af te zagen?![]()
Drie woorden die ik trouwens nooit meer wil horen tijdens talentenjachten:
- slippertje
- trots
- knallen
Tenzij al deze woorden in één zin worden gebruikt. Dan is het nog misschien interessant.
Nee. Ze waren leuk én Engels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus, hè?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Betere liedjeskeuze deze keer.
Vooral het woord 'knallen' mag van mij worden verbannen naar een andere planeet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie woorden die ik trouwens nooit meer wil horen tijdens talentenjachten:
- slippertje
- trots
- knallen
Tenzij al deze woorden in één zin worden gebruikt. Dan is het nog misschien interessant.
Ik vind dat het heel mooi kan zijn, maar het moet wel mij de muziek, de persoon, nou ja, alles zeg maar passen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo jammer vind ik dat..
Dat heb ik niet gezegd. Valt=valt, geen toon/ritme = geen toon/ritme.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog wel een paar:
"Je kan niet zingen, je kunt geen toonhoogte houden, je hebt geen timing en geen ritme."
"Euh... huh huh, nee, dat is mijn eigen geluid... dat maakt het nummer ook weer heel anders... huhuh..."
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben trots dat je ondanks dat ene slippertje toch nog zo kunt knallen.![]()
Ik zou niet eens weten wie ik nou het slechtst vond. Ik vond het allemaal minimaal redelijk beroerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:49 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Valt=valt, geen toon/ritme = geen toon/ritme.
Ik zeg alleen dat Dorien wel naar de volgende ronde kan en w.s. ook gaat omdat het toch een mascotte is/word. Plus het feit dat ze het niet super slecht heeft gedaan, not at all zelfs.
Vond er veel slechtere tussenzitten. Subjectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |