Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef Autoreply het volgende:
Vrijwel in een dag vol, cool![]()
Iemand trouwens al een rss feed oid gevonden? Livenieuws zou wel gaaf zijn, in welke taal dan ook![]()
Bron: www.pitstop.tvquote:...
De GINAF van vader de Rooy liep al kort na de start averij door een probleem met de transmissie. Het euvel kostte de Rooy en zijn Belgische co Dany Colebunders meteen 2 uur en 5 minuten.
Colebunders: “Dit vergeet ik nooit. Na 1 km stond er een kruispunt links in het roadbook, begin van het zand. En hup, daar staken we, zo vast als iets. Het bleek dat het differentieel en de tussenbak kapot was en dat we dus op tweewielaandrijving stonden. Niet te doen op een zo een zware piste. Wij hebben startnummer 2 en onze snelle assistentie met Hugo Duisters heeft nummer 26, we moesten dus al 26 minuten wachten op Hugo. We hebben daar dan nog 1 uur 20 vastgezeten. Wat een cinema was dat!”
Hans Bekx en Limburger Tony Maessen deden er nog 10 minuten langer over. Ze haalden de finish op bijna 2 uur 16 minuten van winnaar de Rooy.
Maessen: “Wat een klotedag! Het begon nochtans prima. De piste was heel tof en mooi, met veel zand. We voelden dat onze DAF goed in de veren zit. Op een bepaald moment komen we bij Sugawara, die beslist ons door te laten. Maar net wanneer we langszij komen, schiet hij vlak voor ons in en moeten we uitwijken. En zo knallen we op een grote stronk. Daardoor werd heel de onderkant van de kabine zowat losgerukt. We hebben de kabine en de rest weer met touwen kunnen vastmaken, maar het was natuurlijk om zeep.”
...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:55 schreef Coelho het volgende:
Is die volvo in de openingspost een conceptcar die we nog ooit mogen gaan verwachten of een hersenspinsel van een of andere photoshop/dakar fanaat? Ik vind hem wel gelikt nl.
Concept geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:20 schreef Coelho het volgende:
Even mezelf quoten uit het vorige deel:
[..]
Wordt net gezegd (RTL7) dat hij morgen weer aanwezig is. Zou jammer zijn als er nu al mensen uitvallen . . .quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Suikermais het volgende:
Zou mij verbazen als Bekx morgen nog aan de start komt. Als ik die beelden net zag op Eurosport. Cabine helemaal scheef en een lading rook tussen cabine en laadbak....
Denk dat ze het voor vandaag niet meer erin konden monteren, zal morgen wel komen misschien . . .quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:21 schreef existenz het volgende:
Slechte aflevering.. Bijna niets over Bekx en De Rooy![]()
Vandaag zijn er weinig spannende beelden van de vrachtwagens... Die kunnen niets op die smalle weggetjes... In marrokko worden die beelden pas tofquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:23 schreef Bullebak het volgende:
RTL 7 doet het ansich wel weer leuk, maar waarom de FUCK laten ze niets zien van Bekx, en sowieso zo weinig van de vrachtwagensLeukste race wordt daar gereden voor de Nederlanders
Voor de rest vond ik de aflevering wel ok trouwens, alleen beetje een anti climax.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Denk dat ze het voor vandaag niet meer erin konden monteren, zal morgen wel komen misschien . . .![]()
Ik heb me kapot geërgerd weer, aan RTL7 dan. Waarom vinden ze het belangrijker om 5 minuten lang een of andere Australiër te interviewen, dan de trucks uit te zenden. En dat terwijl de trucks voor Nederland toch wel belangrijk zijn. In de laatste 10 minuten begint het dan toch eindelijk en dan krijg je een of andere projectontwikkeling in Mariaheide te zien. Heel interessant allemaal, maar maak daar dan een eigen programma over. Met de opmerking dat Jan en Hans Bekx het slecht hebben gedaan, en Gerard en Hans Stacey goed bezig zijn houdt de aflevering dan alweer op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:21 schreef existenz het volgende:
Slechte aflevering.. Bijna niets over Bekx en De Rooy
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Vandaag zijn er weinig spannende beelden van de vrachtwagens... Die kunnen niets op die smalle weggetjes... In marrokko worden die beelden pas tof![]()
Als ze te weinig tijd hadden, moesten ze die Australiër en het privé leven van Hans Bekx maar weglaten. Er waren wel meer beelden waar ik van dacht dat het verhaal van de Nederlandse trucks belangrijker was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Gaat om de verslaggeving, De Rooy wint en Bekx is kapot, lijkt me vrij belangrijk om daar even bij stil te staan.
Maar wellicht hadden ze te weinig tijd ja.
Die items waren van gisteren en ver daarvoor, dat is het niet. Ik blijf erbij dat ze gewoon geen tijd meer hadden om het goed te monteren voor de deadline van vanavond . . .quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:34 schreef JosvG het volgende:
Als ze te weinig tijd hadden, moesten ze die Australiër en het privé leven van Hans Bekx maar weglaten. Er waren wel meer beelden waar ik van dacht dat het verhaal van de Nederlandse trucks belangrijker was.
Tja, maar die beelden hebben ze ws al een tijdje klaar liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:34 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als ze te weinig tijd hadden, moesten ze die Australiër en het privé leven van Hans Bekx maar weglaten. Er waren wel meer beelden waar ik van dacht dat het verhaal van de Nederlandse trucks belangrijker was.
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:50 schreef Baan1980 het volgende:
Morge komen de interviews met de reacties van vandaag erbij natuurlijk. Daarnaast betalen sommige teams veel geld aan RTL voor zendtijd zodat ze minimaal een x aantal minuten per dag / rally te zien zijn.
Wat me trouwens op val is hoe mongool de nederlandse wetgeving weer is...... Omdat de Rooy`s geen tabacs reclame mag maken in NL, mag dat ook niet op de site staan. Dit resulteerd dus dan als volgt:
Foto van Sr. op www.dakar-derooy.com
[afbeelding]
Foto van Sr. op www.loprais.cz
[afbeelding]
Ze hebben natuurlijk niet zoveel tijd gehad om te monteren, maar wel jammer natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:23 schreef Bullebak het volgende:
RTL 7 doet het ansich wel weer leuk, maar waarom de FUCK laten ze niets zien van Bekx, en sowieso zo weinig van de vrachtwagensLeukste race wordt daar gereden voor de Nederlanders
Ik vind juist de motoren veel cooler en al dat gelul van RTL zowieso onboeiend. Maar godzijdank hebben we Eurosport met Engels commentaar, heerlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef wolferl het volgende:
Allard kalf is kut, net als nep zender RTL7.
Zijn we een keer goed in een race onderdeel. Geven ze alle aandacht aan die kut motoren en auto´s. Die vrachwagens zijn veel geiler om naar te kijken.
Helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb me kapot geërgerd weer, aan RTL7 dan. Waarom vinden ze het belangrijker om 5 minuten lang een of andere Australiër te interviewen, dan de trucks uit te zenden. En dat terwijl de trucks voor Nederland toch wel belangrijk zijn. In de laatste 10 minuten begint het dan toch eindelijk en dan krijg je een of andere projectontwikkeling in Mariaheide te zien. Heel interessant allemaal, maar maak daar dan een eigen programma over. Met de opmerking dat Jan en Hans Bekx het slecht hebben gedaan, en Gerard en Hans Stacey goed bezig zijn houdt de aflevering dan alweer op.
RTL7
Gingen bij jou de nekharen ook overeind staan??quote:Op zondag 7 januari 2007 11:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
wtf was die mitsubishi embedded reclame? dat gaan ze toch niet elke dag doen??
Er irritant inderdaad, maar aangezien ze het vorig jaar al elke dag deden is de kans dat dat dit jaar ook weer gaat gebeuren toch wel erg groot.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
wtf was die mitsubishi embedded reclame? dat gaan ze toch niet elke dag doen??
Prima, zoals altijd een half uurtje inhoudelijk en de top van het klassement volgendquote:Op zondag 7 januari 2007 10:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
En dan gaan ze dit jaar ook F1 weer uitzenden
Hoe was de verslaggeving op eurosport eigenlijk??
Denk dat je het vogi topic pagina 5/6 eventjes moet doorlezen.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef MasterMido het volgende:
http://tracking2007.dakar.com/rtl/index_us.htmlwel leuk om de tussenstand te volgen.
Juistem!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:36 schreef nogal het volgende:
Eindelijk de dakar weer begonnen! Altijd weer leuk om de beelden weer op de tv te zien
en stiekem te juichen als een nederlander weer een etappe wint![]()
Idd jah is wel leuk om het zo te volgen !quote:Op zondag 7 januari 2007 12:02 schreef MasterMido het volgende:
http://tracking2007.dakar.com/rtl/index_us.htmlwel leuk om de tussenstand te volgen.
Wanneer wordt dat uitgezonden ??quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef Autoreply het volgende:
Ik vind juist de motoren veel cooler en al dat gelul van RTL zowieso onboeiend. Maar godzijdank hebben we Eurosport met Engels commentaar, heerlijk![]()
En 0130 tot 0200quote:Op zondag 7 januari 2007 12:25 schreef MasterMido het volgende:
22:00 tot 22:30
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/200/r7_2-depeches.htmlquote:Finally, it should be noted, that there will not be a special stage for the trucks, who will head directly to Malaga.
quote:Parijs-Dakar is de naam van een rally voor auto's, vrachtwagens en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door MasterMido op 07-01-2007 13:24:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok thanxz, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:16 schreef MasterMido het volgende:
De quads staan tussen motors in de standen.
Dit zijn volgens mij rijders op een quad.
MOREL (FRA) op een CAN - AM
PENA (ESP) op een CAN - AM
die racen vandaag nietquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok thanxz, dat wist ik dus niet.
Maar misschien wel leuk om dit te vermelden in de OP?
sjit!
lees ik gewoon de stand van de motoren .. DOM DOM DOM ..
als ik die van de vrachtwagens maar nog niet weet voordat ik ga kijken.
Die rijden vandaag niet als ik het goed hebquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok thanxz, dat wist ik dus niet.
Maar misschien wel leuk om dit te vermelden in de OP?
sjit!
lees ik gewoon de stand van de motoren .. DOM DOM DOM ..
als ik die van de vrachtwagens maar nog niet weet voordat ik ga kijken.
Nee, ik geloof dat inderdaad nog geen enkele quad rijder de streep heeft gehaald.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat zeg ik, ik moet het toch weer eens beter gaan volgen hoor![]()
Bedank voor de snelle reactie mensen!
Dakar vind ik toch echt het mooiste bij vrachtwagens.
Ik vind het trouwens wel dapper dat die mensen met van die quads
rijden, er heeft er volgens mij nog nooit 1 het roze meer gevonden .... toch?
moehahahah.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:56 schreef CrazyCavia het volgende:
GPS, mooie anti-diefstal
Machlab’s adventures continue...
No. 158, ALI MACHLAB - KTM, MARATHON
After having decided not to take part in today’s special stage, following a fall yesterday, Spanish rider Ali Machlab stopped at the Portimao hospital to have an X-ray on his injured knee. But on leaving the hospital... Surprise, surprise, his bike had disappeared. However, everything was set right in no time and, thanks to the Iritrack system and the help of the local authorities his KTM was soon found at a house near to where its last position was charted.
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??quote:Op zondag 7 januari 2007 13:19 schreef MasterMido het volgende:
Uitslag van vandaag motors:
-- Lijst --
Mee eensquote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef Coelho het volgende:
Ik vind het gezeik op RTL7 wel wat ver gaan. Andere jaren volgden de verhalen van de NLers ook altijd de dag NA de etappe. Dus vandaag begint waarschijnlijk de uitzending met alle NLers en hun verhalen, en dan vervolgens dag 2 wedstrijdverslag.
170 in de uitslag van vandaag, en 97e overallquote:Op zondag 7 januari 2007 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??
staat er wel tussequote:Op zondag 7 januari 2007 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??
Idd ja. Ik baal dan ook als een stekker dat we hier geen Eurosport hebben. En angezien ik toch beelden wil zien van de motoren ben ik veroordeeld tot "helden van de dag" achtige itemsquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat kon je gister op RTL5 weer mooie zien welke rijders wel en welke niet betaald hebben
Dit jaar volg ik het geowon NIET op TV, lijkt me verstandig. In dit toipc is veel meer, en bovendien correctere info
Wedstrijdbeelden van RTL zijn gelijk aan die van Eurosport.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Idd ja. Ik baal dan ook als een stekker dat we hier geen Eurosport hebben. En angezien ik toch beelden wil zien van de motoren ben ik veroordeeld tot "helden van de dag" achtige items
Alleen btje jammer dat er drie kwartier gelul omheen zitquote:Op zondag 7 januari 2007 17:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wedstrijdbeelden van RTL zijn gelijk aan die van Eurosport.
Die beschadigde alleen zijn achterkant. Dat is geloof ik alleen een casco.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Wel raar, dat van Bekx. Kut ook, omdat Suga blijkbaar wel gewoon vol door kon.
Mooi voor ze, maar helemaal eerlijk is het natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef neffu het volgende:
Bekx en de Rooy mogen ook vooraan starten, omdat ze al zo lang meedoen aan de sport.
Volgens mij was het ook Jan de Rooy die het insprakquote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef MasterMido het volgende:
dat antwoordapparaat ik versta er geen zak vanzal het geluid volgende keer wat harder zette
Klinkt eigenlijk als een goed makertje voor onder andere de voorgaande jaren....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:28 schreef JosvG het volgende:
Ik snap er niks van waarom Bekx en de Rooy ineens vooraan mogenPech hoort toch bij Dakar, en als je het hebt is het gewoon jammer. Beetje raar.
Dat wel, en het is ook wel leuk voor ze, maar ik heb er wel een dubbel gevoel over.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een goed makertje voor onder andere de voorgaande jaren....
Weet je het zeker dat dat vannacht ook weer komt? Ik heb het vanavond gemist, maar ik vind het nogal vervelend dat ik nu nog 2 uur wakker blijf en dat het dus niet komt vannachtquote:
Tis 2 uur, het komt vast niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat dat vannacht ook weer komt? Ik heb het vanavond gemist, maar ik vind het nogal vervelend dat ik nu nog 2 uur wakker blijf en dat het dus niet komt vannacht
Kwam ook om 1 uur . . .quote:
Tsja, als er geen klassementsproef is. Zal er ook weinig te zien zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 11:10 schreef The6thgate het volgende:
kutstreek gister. ik kijk vooral voor de trucks, laten ze daar maar 1 minuut iets over zien
Gerard de Rooy mocht als eerste om 9:22 vertrekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:36 schreef uncle_sjohie het volgende:
Irrittrack voor de trucks is in beweging! Blijkbaar zijn ze om 09.30 vertrokken?
quote:Ze waren eerder gestart en ik heb ze niet ingehaald, dat kun je zien aan de kleine verschillen. Ze hebben zich misschien verrekend,“ lacht Gerard, die morgenvroeg om 09:22 uur zal vertrekken. Jan de Rooy start morgen overigens, ondanks zijn slechte klassering als 11e om 09:33 uur, gevolgd door Hans Bekx die als 12e het startsein krijgt.
Welke site is dat danquote:Op maandag 8 januari 2007 15:20 schreef Gurb het volgende:
na cp2 staat chagin voorlopig op 1, jan op 3 en stacey op 4.
Is er trouwens naast de live tracking van dakar.com nog een betere site om alles te volgen, want hier kan je alleen maar de 5 beste doorkomsten zien, terwijl de rest ook interessant is.
Wel, de rooy staat 3 en stacey 4e. Is later aangepast, denk een foutje.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef MasterMido het volgende:
oeiii cp3 geen de rooy meer bij de top 5. Stacey op 3 verder zie ik geen Nederlander.
Nee, ze zijn later gestart. Er zit X minuten tussen de trucks aan de start. Het is dus niet wie het eerst komt is de winnaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wel, de rooy staat 3 en stacey 4e. Is later aangepast, denk een foutje.
die na 93km staat er geen de rooy meer wel stacey op 3quote:Op maandag 8 januari 2007 16:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wel, de rooy staat 3 en stacey 4e. Is later aangepast, denk een foutje.
15:20 bij mijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef Goldboy het volgende:
Bij mij blijft die tracker al 'n hele tijd op 14:39 (GMT) staan.
Zo staat het nu op de Dakar site. Op km 217 van de 252quote:1 Chagin 500 1.42:04
2 Stacey 501 +4,35
3 Jacquot 508 +5.42
4 de Rooy 509 +5.51
5 -
Iemand meer info?quote:Smurf Geschreven op: 08-01-2007 om 17:20:35
Heb zeker een een betrouwbare bron, iemand van de Rooy. Het gaat om Jan overigens!
MAN Geschreven op: 08-01-2007 om 17:12:40
En heb je ook een bron? En is het trouwes G de Rooy of Jan zelf?
Smurf Geschreven op: 08-01-2007 om 17:16:42
Zaterdag te laat in het bivak!
MAN Geschreven op: 08-01-2007 om 17:09:46
waarom dan?
Smurf Geschreven op: 08-01-2007 om 17:13:42
derooy en bekx zouden flink wat straftijd aan hun broek hebben hangen....!??!?!?!?!
Volgens mij hebben alleen jij en terharkel de beste actuele informatiequote:Op maandag 8 januari 2007 17:21 schreef JosvG het volgende:
Op Trucksfromholland.nl meld iemand het volgende:
[..]
Iemand meer info?
5. Duisters + 0:04:48quote:Op maandag 8 januari 2007 17:16 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zo staat het nu op de Dakar site. Op km 217 van de 252
Ik heb het alleen over Exact-MAN, en daar zeg ik dan weer niks over omdat ik een semi-zwijgplicht hebquote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen jij en terharkel de beste actuele informatie![]()
Nu staat er:quote:
Eigenlijk waren ze toch al uitgeschakeldquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over Exact-MAN, en daar zeg ik dan weer niks over omdat ik een semi-zwijgplicht hebTeam de Rooy weet ik weinig over, en zeker niet real-time. Echter de webmaster van trucksfromholland bevestigd het nu ook al. Het gaat om 5 uur voor Bekx en J. de Rooy.
lekker boeiend, die waren toch al kansloos voor de eindoverwinning. Laat ze met zn tweetjes die Kamaz klem rijden nu of zoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over Exact-MAN, en daar zeg ik dan weer niks over omdat ik een semi-zwijgplicht hebTeam de Rooy weet ik weinig over, en zeker niet real-time. Echter de webmaster van trucksfromholland bevestigd het nu ook al. Het gaat om 5 uur voor Bekx en J. de Rooy.
2 uur in Dakar is niks. Dat is 4 lekke banden, of 1 lekke band en 2 keer goed vastrijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Eigenlijk waren ze toch al uitgeschakeld. Chaqin, Stacey en Gerard de Rooy zouden grote problemen moeten krijgen zouden ze de al verloren tijd nog in willen halen. Dat zie ik niet snel gebeuren...
5 uur is dan toch ook niet zo veel als je het zo redeneertquote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
2 uur in Dakar is niks. Dat is 4 lekke banden, of 1 lekke band en 2 keer goed vastrijden.
Het spel is ook na 2 uur achterstand in de eerste etappe nog lang niet gespeeld.
Valt ook enigzins te overzien, maar het is natuurlijk wel 5 uur bovenop de 2 uur, en dan wordt het al meer.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef existenz het volgende:
[..]
5 uur is dan toch ook niet zo veel als je het zo redeneert
Dat is inderdaad waar.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:31 schreef JosvG het volgende:
[..]
Valt ook enigzins te overzien, maar het is natuurlijk wel 5 uur bovenop de 2 uur, en dan wordt het al meer.
Met wie van de organisatie heeft ze geneukt dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:33 schreef JosvG het volgende:
Heeft er iemand overigens naar de top 5 van motoren gekeken na 217kmDaar staat Pol als nr. 1
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met wie van de organisatie heeft ze geneukt dan?
quote:Pos. N° Name Make Time Variation Penalty
1 500 CHAGIN (RUS)
YAKUBOV (RUS)
SAVOSTIN (RUS) KAMAZ 03:22:13 00:00:00
2 509 DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) GINAF 03:32:52 00:10:39
3 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 03:33:48 00:11:35
4 508 JACQUOT (FRA)
ALCARAZ (FRA)
VAN GENUGTEN (HOL) MAN 03:34:55 00:12:42
Voor mij hoeft er niet gespoilerd te worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:50 schreef MasterMido het volgende:
[..]
moeten we de uitslagen niet spoileren?of moge we alles gewoon poste? roept u maar
Hebben ze dit jaar voor het oog van de wereld de trucks goedgekeurd, naait de organisatie ze op deze wijze weer een oor aan... Het blijven Fransen...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er niet gespoilerd te worden.
Bekx en J. de Rooy inderdaad 5 uur straftijd, zie:
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/300/classement/CGC.html
Hebben ze dag 1 de maximale tijd overschreden?
Inderdaad en hoogstwaarschijnlijk had het met de reparaties te maken die zeer noodzakelijk waren.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Die regel is er al een eeuwigheid hoor. Te laat in het bivak = straftijd. Niks oor aan naaien.
Bron: De Rooyquote:...
Jan de Rooy kreeg namelijk alsnog 5 uur tijdstraf aan zijn broek en kan het podium vergeten. Hij heeft de eerste tijdrit 40.38 min. teveel nodig gehad om de finish te halen. De tijdstraf was dus onvermijdelijk, al blijft het kwalijk dat dit eerst vandaag voor de start van de etappe aan De Rooy werd meegedeeld. Het goedmakertje van gisteren blijkt dus een doekje voor het bloeden.
De organisatie houdt zich strikt genomen volledig aan de reglementen, waarin ook staat dat tijdstraffen aan de start van een etappe dienen te worden medegedeeld. De organisatie kennende heeft protesteren tegen deze tijdstraf geen enkele kans van slagen.
...
jup, straks gaan ze wel iets vinden om gerard de rooy een tijdstraf te geven en hans stacey ook nog wel.quote:
je gaat het bijna denken maar het is nu eenmaal conform de regels..jammer dat ze voor zichzelf de regels niet zo nou nemen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef WEST het volgende:
[..]
jup, straks gaan ze wel iets vinden om gerard de rooy een tijdstraf te geven en hans stacey ook nog wel.
die organisatie is wel zo corrupt als het maar kan![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef dakarspecialist het volgende:
zo vandaag terug gekomen van uit lissabon.
veel ja heel veel foto's van de keuring en jep kennis van mij heeft foto's van de crash van bekx tegen de hino
dus deze volgen snel.
verder even alles verwerken en enkel mooie foto's op het forum zetten
dus even geduld waren veel mooie trucke ne wagens bij
vooral gordon met zijn hummer giga ding.
groeten dakarspecialist
Half, hij moet assisteren, maar voor zover niet nodig mag ie zijn eigen klassement rijden. Kan dus best dat ie in het begin wat mag scoren voor later (of terug mag rijden als het mis gaatquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Marcosss het volgende:
Netjes gedaan van de 2 Nederlanders, alleen jammer dat er weer zo'n Kamaz voor zit
Trouwens, ik zie dat Verhoeven behoorlijk ver voor Despres is geëindigd vandaag. Ik dacht dat het de bedoeling was dat hij altijd achter hem zou blijven rijden?
Ik erger me aan alles van het programma behalve de racequote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef Ipho het volgende:
Ik erger me ook aan die mitsubishi reclames tussen door :’)
ik heb wel een site waar ik geloof Hi-res van de gehele dakar staan. stuur maar een pm en ik geef je het adresquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:40 schreef cupra4 het volgende:
En dan nog een vraag; Zie op de site van de Rooy vaak mooie foto's staan. Echter deze zijn door iemand met zeer beperkte kennis van photosjop verkloot vanwege die Gauloises reclame. Staan ze ook nog ergens on-geedit ? En zijn die op de site van Bekx ook in normaal formaat te krijgen ? Of andere sites waar mooie high-res platen op staan zijn ook welkom natuurlijk. Liefst wel van de trucks.
nee maar die verbinding is maar 96 km maar dan komt er een special die een stuk langer is dan gister.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:57 schreef vanBoeschoten het volgende:
De trucks zijn ook weg nu zie ik
Ze zijn alleen nog niet bij het begin van de proef...
Geregeldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:16 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb wel een site waar ik geloof Hi-res van de gehele dakar staan. stuur maar een pm en ik geef je het adres![]()
PM terugquote:
Klopt inderdaad geen zak van die virtual rankingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:39 schreef Coelho het volgende:
Zijn de virtual ranking tijden bij jullie ook zo verkloot? Coma komt na 58min door op 158km en na 1.28 op 92km....
bij mij staat het wel goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:39 schreef Coelho het volgende:
Zijn de virtual ranking tijden bij jullie ook zo verkloot? Coma komt na 58min door op 158km en na 1.28 op 92km....
ik gebruik ook firefoxquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hmmz bij mij werkt ie nu in IE wel goed zo te zien...
Misschien verneukt FireFox het gewoon.
Volgens mij zie jij wat je wilt zien...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:23 schreef area51 het volgende:
Na Km 158
1 Stacey 1.35.56
2 Henk Chagin +3.06
3 Gerard de Rooy + 6.26
4 Jacquot + 10.03
Omdat de schrijfwijze van deze deelnemer telkens weer anders is, is in het verleden op voorstel van , ik dacht Alexxxx, besloten om hem Henk te noemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij wat je wilt zien...
Sorry, dacht dat je zo'n hekel had aan onze Rus dat je hem niet eens wilde noemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:32 schreef area51 het volgende:
[..]
Omdat de schrijfwijze van deze deelnemer telkens weer anders is, is in het verleden op voorstel van , ik dacht Alexxxx, besloten om hem Henk te noemen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:44 schreef Gurb het volgende:
Stacey en Henk zijn gefinished volgens live tracking, Stacey is 3 minuten sneller als Henk![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
******Motorrijder verongelukt in Dakar
**Elmer Symons (29) is in vierde etappe
van de Dakar Rally verongelukt.De Zuid-
Afrikaanse Dakar-debutant bezweek aan
de verwondingen die hij opliep bij een
crash met zijn motor in de Marokkaanse
woestijn.
De Rooij was niet de enige die die 5 uur aan zijn broek kreeg. Er zijn nog een stel of 10 teams de dupe. Laten we hopen dat de Kamazjes en andere titel kandidaten dit ook een keer overkomt zodat er weer een eerlijke strijd komt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Die regel is er al een eeuwigheid hoor. Te laat in het bivak = straftijd. Niks oor aan naaien.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
woestijn.
beste wensen aan de familie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef klutsei_ het volgende:
maarja, als je voor het eerst mee doet, en je staat gelijk 17 algemeen(heb ik ergens gelezen) dan moet je toch wel verschrikkelijke groote risico;s nemen, hoe dan ook erg trachisch, en de beste wense aan de familie
meer met competitiedrang en vehoogde snelheden denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef sloumy het volgende:
Heeft misschien iets te maken met onderschatting?
En dit was het jaar dat we echt een keer Dakar moesten gaan winnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Gurb het volgende:
16:36
- Truck Mechanical problem for Stacey
No. 501, HANS STACEY – MAN
Leader of the special stage after 277 km, Dutchman Hans Stacey is currently halted due to mechanical problems and is carrying out repairs before setting off again.
volgens de officiele site.
De live tracking snap ik steeds minder, iemand een alternatief om het te volgen?
De race is nog niet gereden, het kan best zijn dat die Rus straks aan het eind aan de lopende band problemen krijgt . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:43 schreef HansU het volgende:
En dit was het jaar dat we echt een keer Dakar moesten gaan winnen![]()
Zo dat is al snel dat er motorrijder omkomt in Dakar 2007.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
woestijn.
Ik dacht dat zo'n noodsignaal automatisch werd uitgezonden bij een hele vreemde beweging van de motor ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef sloumy het volgende:
Jeeetje, RIP.
Hij had ook nog een noodsignaal uitgezonde, dat wilt dus zeggen dat hij na de crash nog bij kennis was? 8min. voordat de heli er was vind ik wel rap, je zit toch in de middle of nowhere.
Het blijft treurig, de tendens van de laatste jaren, heb het idee dat er steeds meer verongelukken. Heeft misschien iets te maken met onderschatting?
Wat is de auto van de 2e foto?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef dakarspecialist het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hier al vast enkele leuke en mooie foto's van wagens
meer zal volgen zo snel mogelijk
groeten dakarspecialist
Die hummers zijn vaag. Iedere keer als ik die dingen op tv zie rijden krijg ik het idee dat de voorwielen zo kunnen afbreken. Op een of andere manier ziet het er gewoon niet stevig uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef komrad het volgende:
die hummer is cool
tsja en de eerste dode van het jaar. Sad to say maar het hoort er toch een beetje bij
Die Hummer ziet er inderdaad fragiel uit. Ik vraag me bovendien af waarom Gordon niet met zo'n Baja 4WD monster (met Hummer body) aan komt zetten. Vigouroux rijdt ook met zo'n Chevrolet in de Dakar rally.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:59 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Die hummers zijn vaag. Iedere keer als ik die dingen op tv zie rijden krijg ik het idee dat de voorwielen zo kunnen afbreken. Op een of andere manier ziet het er gewoon niet stevig uit.
Niet alleen die tracking, alles is hopeloos aan die Dakar sites. Er zit geen enkele tussen die een beetje goed is met de tracking als het overige nieuws & standen . . .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat is die site van dakar.com klote zeg, de helft werkt maar, nog meer mensen hier problemen mee?
en de tracking klopt ook geen hond van...
Wees gerust, de body is door de fabriek van Super Aguri F1 team gemaakt (carbon). De onderkant van de Hummer is volgens mij gewoon Baja wagen.... iig daar lijkt het naar mijn inziens wel opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Hummer ziet er inderdaad fragiel uit. Ik vraag me bovendien af waarom Gordon niet met zo'n Baja 4WD monster (met Hummer body) aan komt zetten. Vigouroux rijdt ook met zo'n Chevrolet in de Dakar rally.
Zou terecht zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:46 schreef Gurb het volgende:
van de site van Hans Stacey
Chagin straftijd
Ouarzazate, 10 januari 2007, 00:10 uur - Volgens de laatste geruchten uit het bivak, heeft de Rus en leider in de wedstrijd Vladimir Chagin een tijdstraf gekregen van 20 minuten wegens een snelheidsovertreding. Dit zou betekenen dat Hans Stacey nog slecht 00:04:04 minuten heeft goed te maken voor het leiderschap.
Gedurende de rally dienen alle deelnemers zich te houden aan maximum snelheden. Zo geldt in de dorpen een maximum snelheid van 50 km/uur en in sommige gevallen zelfs een maximum van 30 km/uur. Daarnaast mogen de trucks niet harder dan 150 km/uur.
We hopen hierover morgenochtend meer duidelijkheid te kunnen geven.
Fransen en Russenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, één van de Russen die een straf krijgt. Je zou haast gaan denken dat 't is om tegenover de buitenwereld te doen alsof ze niet partijdig zijn. Maar ik kan me dat akkefietje van twee jaar terug nog wel herinneren... zware crash van Kabirov dacht ik, geen reparatie toegestaan, maar toch was die bak de hele nacht weg uit het parc fermé. 's Ochtends was 'ie weer spic en span, en de organisatie zei niks...
Mooi, dat is goed nieuws. Dat zal de spanning zeker weer terug brengen. Al was de 24 minuten achterstand ook nog wel overbrugbaar natuurlijk.quote:
Wat is sport nou zonder corruptie. Dakar is allround, je moet goed kunnen rijden, een goede conditie hebben, mentaal moet alles goed zitten, je auto moet goed zijn en je moet veel foute vriendjes hebben. Dan komt alles goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:20 schreef FunnyName het volgende:
mafia
Wat is het nou ??quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:46 schreef Gurb het volgende:
van de site van Hans Stacey
Chagin Henk straftijd
Ouarzazate, 10 januari 2007, 00:10 uur - Volgens de laatste geruchten uit het bivak, heeft de Rus en leider in de wedstrijd Vladimir Chagin Henk een tijdstraf gekregen van 20 minuten wegens een snelheidsovertreding. Dit zou betekenen dat Hans Stacey nog slecht 00:04:04 minuten heeft goed te maken voor het leiderschap.
Gedurende de rally dienen alle deelnemers zich te houden aan maximum snelheden. Zo geldt in de dorpen een maximum snelheid van 50 km/uur en in sommige gevallen zelfs een maximum van 30 km/uur. Daarnaast mogen de trucks niet harder dan 150 km/uur.
We hopen hierover morgenochtend meer duidelijkheid te kunnen geven.
zo te lezen dus einde wedstrijd voor Marcel v Vlietquote:Marcel weer boven water.
11-1-2007
13.30u
De mannen van de truck van Marcel zijn weer boven water. De jongens hebben net contact gehad met het thuisfront. Ze zijn net over de finish van etappe 4 gereden en niet zoals de organisatie gezegt had om 5 uur vanmorgen. Ze zijn dus net te laat gekomen, want je kan nog vertrekken zolang de eerste truck nog niet is gestart. En de eerste trucks zijn al vertrokken.
Daardoor doet de truck niet meer mee in het klassement. Ook Alex Brusselers, die gisteravond met een ’taxi’ richting Marcel is gegaan om onderdelen te bezorgen is weer terecht. De hele nacht is er geen contact geweest tussen Marcel, Alex en de overige teamleden. Dus wist niemand waar ze waren. Alex rijdt nu samen met de truck van Marcel richting Tan Tan, de rustplaats van vandaag. De truck van Alex wordt nu dus richting Tan Tan gereden door Bert en Johan. Deze zouden Alex onderweg ergens oppikken. En kan Marcel samen met de servicetrucks de weg vervolgen. Dit was weer een spannend begin van de rally Dakar voor de thuisblijvers, maar ook voor de andere teamleden.
Wat er precies met de truck is gebeurt gisteren dat komt ZSM op de website.
No Connection?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat betekent die nc in de virtual standing op dakar.com ??
quote:15:52
- Trucks - Stacey in the lead at CP3
No. 501, STACEY/GOTLIB/DER KINDEREN – MAN Now that the first 4 trucks have gone through CP3, Dutchman Hans Stacey leads, 1’38 ahead of countryman Gerard De Rooy and 7’07 in front of Wulfert Van Ginkel.
15:50
- Trucks - Mechanical problem for ChaginHenk
No. 500, CHAGINHENK/YAKUBOV/SAVOSTIN – KAMAZ The leader of the general rankings for trucks, Russian Vladimir ChaginHenk, has been held up 1 km from CP3 due to a mechanical problem.
22 minuten op Chaginquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:39 schreef sloumy het volgende:
Als ik de live tracking mag geloven, dan heeft Henk volgens mij een probleem. Stacy is nu aardig los en Gerard is ook voorbij Henk, laten we het hopen!
edit:
Lijkt er wel op, mooi! Stacy pakt nu 20min. op Henk (op CP3)
1 501 STACEY (HOL) 14:17:39 02:02:39
2 509 DE ROOY (HOL) 14:26:17 02:04:17
3 527 MARDEEV (RUS) 14:27:34 02:10:34
4 513 VAN GINKEL (HOL) 14:31:16 02:09:46
5 519 TOMECEK (CZE) 14:36:47 02:14:17
6 500 CHAGIN (RUS) 14:37:08 02:24:08
7 511 BEKX (HOL) 14:39:16 02:15:46
8 505 RESHETNIKOV (RUS) 14:40:19 02:16:19
9 530 BROUWER (HOL) 14:40:24 02:17:24
Wulfert, oftewel Wuf van Ginkel, familie van Jan en Gerard de Rooy (neef volgens mij)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:58 schreef uncle_sjohie het volgende:
Goh wat sneu voor henk....![]()
![]()
En wie is die wulfert van ginkel op de dakar site? Familie van?
Dat is al helemaal geen familie van Jan de Rooy, als je dat bedoeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef Coelho het volgende:
en de pa van JosvG toch?
Navigator: "Oh, Marc, ik heb een foutje gemaakt! Bij die zandduin 250 kilometer terug moesten we LINKSaf, ik dacht rechtsaf, maar ik hield het roadbook op de kop!"quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:21 schreef JosvG het volgende:
Wat de fuck is Marc Leeuw eigenlijk aan het doenDie zit ergens midden in de woestijn
[afbeelding]
Hey, is dat de piramide van Gizehquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Navigator: "Oh, Marc, ik heb een foutje gemaakt! Bij die zandduin 250 kilometer terug moesten we LINKSaf, ik dacht rechtsaf, maar ik hield het roadbook op de kop!"
Jouw bedenksel toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat ik het tof vind dat Henk nog steeds gebruikt wordt
We kunnen ook gewoon Чагин Владимир zeggen, maar ik denk dat Henk toch duidelijker isquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef Klonk het volgende:
ik wil even zeggen dat ik het tof vind dat Henk nog steeds gebruikt wordt
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
BREAKING NEWS VAN DE KAMAZ SITE!!!!!
quote:16:39 Stacey continues to set the pace through the 236km timing marker. The MAN man (been waiting to do that) has a 02:09 lead over Gerard de Rooy, with Mardeev 08:57 back. Chagin remains about 20 minutes adrift.
16:09 For those wondering about ChaginHenk's possible time penalty, there is no official decision yet. The reason he is so far behind on the current stage is that he suffered mechanical trouble between the 127km timing marker and 163km checkpoint.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
BREAKING NEWS VAN DE KAMAZ SITE!!!!!
...
Среда, 10 января 2007
mooi hij heeft weer een minuut verlorenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef i2Them2 het volgende:
http://www.eurosport.com/(...)page_mtc172282.shtml
Hans Stacey staat eerste na 127km. Gerard de Rooy tweede en Wulfert van Ginkel derde.
Checkpoint n°3
Driver Time Diff
1 H.STACEY (NED) 02:02:39
2 G.DE ROOY (NED) 02:04:17 00:01:38
3 W.VAN GINKEL (NED) 02:09:46 00:07:07
4 I.MARDEEV (RUS) 02:10:34 00:07:55
5 P.JACQUOT (FRA) 02:12:45 00:10:06
6 T.TOMECEK (CZE) 02:14:17 00:11:38
7 H.BEKX (NED) 02:15:46 00:13:07
8 S.RESHETNIKOV (RUS) 02:16:19 00:13:40
9 A.BROUWER (NED) 02:17:24 00:14:45
10 T.SUGAWARA (JPN) 02:21:21 00:18:42
11 M.MACIK (CZE) 02:21:42 00:19:03
12 G.Vismara (ITA) 02:23:17 00:20:38
13 F.ECHTER (GER) 02:23:31 00:20:52
14 K.LEIHENER (GER) 02:23:51 00:21:12
15 Y.SUGAWARA (JPN) 02:24:04 00:21:25
16 V.CHAGIN Henk(RUS) 02:24:08 00:21:29
17 A.LOPRAIS (CZE) 02:27:07 00:24:28
18 H.DUISTERS (BEL) 02:27:35 00:24:56
19 K.Bauerle (GER) 02:28:01 00:25:22
20 J.ELFRINK (NED) 02:34:04 00:31:25
je hebt gelijk idd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Ginkel is de naamgever van Ginaf.... (Van Ginkels Automobiel Fabriek), en zelfs van Gi-Ho (Van Ginkel-Houwelinge, een reeds lang vergeten NL vrachtwagenmerk), maar geen familie van De ROoy toch? Ik denk dat je in de war bent met Stacey...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef JosvG het volgende:
1 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 03:41:59 00:00:00
Mooi om te lezen dat zelfs Kamaz bang wordt van Stacey en van de MANquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
The Fourth Er-Rashidia – Ouarzazate
KAMAZ team members are unanimous about the forecast for the battle course. “Stacey will fight to the last, he proved himself to be a true fighter, his vehicle surpasses ours in a number of features,” – said Semyon Yakoubov.
Ik kan de Engelse site van Kamaz-Master niet vinden, kun je even een link geven?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, mn stukje van de Kamaz siet staat er natuulirjk ook gewoon in het Engels op. Dus nog even voor de mensen die geen Russisch spreken
quote:1 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 03:41:59 00:00:00
2 509 DE ROOY (HOL)
COLSOUL (BEL)
SLAATS (HOL) GINAF 03:45:50 00:03:51
3 527 MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) KAMAZ 03:53:45 00:11:46
4 508 JACQUOT (FRA)
ALCARAZ (FRA)
VAN GENUGTEN (HOL) MAN 03:54:47 00:12:48
5 513 VAN GINKEL (unk)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) GINAF 03:55:22 00:13:23
6 530 BROUWER (HOL)
KOETSIER (HOL)
VAN VEENENDAAL (HOL) GINAF 03:59:43 00:17:44
7 519 TOMECEK (CZE)
MORAVEK (CZE)
LALA (CZE) TATRA 04:04:31 00:22:32
http://www.kamaz.net/en/quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik kan de Engelse site van Kamaz-Master niet vinden, kun je even een link geven?
edit: Op het gastenboek van trucksfromholland meldt iemand dat Chagin op zijn kant zou liggen, maar het lijkt niet echt een betrouwbare bron te zijn. Wie weetHij staat iig wel stil volgens mijn Iritrack.
dat komt pas als die over de finish is geloof ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zie henk nog niet bij overall staan.... zou dat goed nieuws betekenen?
quote:17:08 - Chagin truck on the side N°500, CHAGIN/YAKUBOV/SAVOSTIN - KAMAZ the leader of the general classification, Vladimir Chagin left to the fault to the km 292 the special one, and its truck lay down on the side. Victim of a problem of gas oil to the km 179, which had made him lose 21 minutes, the Russian sought since to make up for his lost time.
mooi, ik wens hem nog veel pech....quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat komt pas als die over de finish is geloof ik
brabantse ondertietenling aubquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef JosvG het volgende:
17:08 - camion
Chagin sur le flanc
N°500, CHAGIN/YAKUBOV/SAVOSTIN - KAMAZ
Le leader du classement général, Vladimir Chagin est parti à la faute au km 292 de la spéciale, et son camion s’est couché sur le flanc. Victime d’un problème de gasoil au km 179, qui lui avait fait perdre 21 minutes, le Russe cherchait depuis à rattraper son retard.
!!!!!!!!!!!
denk eerder jan de rooy die spuugt op russische kamaz...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond beelden op TV van Jan de Rooy die Henk recht trekt?
Henk ligt op zijn kant. Volgens de Franse officiele Dakar site.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
brabantse ondertietenling aub
rot voor hem...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef JosvG het volgende:
[..]
Henk ligt op zijn kant. Volgens de Franse officiele Dakar site.
snelle vertaling:quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
brabantse ondertietenling aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |