SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door MasterMido op 07-01-2007 13:24:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok thanxz, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:16 schreef MasterMido het volgende:
De quads staan tussen motors in de standen.
Dit zijn volgens mij rijders op een quad.
MOREL (FRA) op een CAN - AM
PENA (ESP) op een CAN - AM
die racen vandaag nietquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok thanxz, dat wist ik dus niet.
Maar misschien wel leuk om dit te vermelden in de OP?
sjit!
lees ik gewoon de stand van de motoren .. DOM DOM DOM ..
als ik die van de vrachtwagens maar nog niet weet voordat ik ga kijken.
Die rijden vandaag niet als ik het goed hebquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok thanxz, dat wist ik dus niet.
Maar misschien wel leuk om dit te vermelden in de OP?
sjit!
lees ik gewoon de stand van de motoren .. DOM DOM DOM ..
als ik die van de vrachtwagens maar nog niet weet voordat ik ga kijken.
Nee, ik geloof dat inderdaad nog geen enkele quad rijder de streep heeft gehaald.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
dat zeg ik, ik moet het toch weer eens beter gaan volgen hoor![]()
Bedank voor de snelle reactie mensen!
Dakar vind ik toch echt het mooiste bij vrachtwagens.
Ik vind het trouwens wel dapper dat die mensen met van die quads
rijden, er heeft er volgens mij nog nooit 1 het roze meer gevonden .... toch?
moehahahah.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:56 schreef CrazyCavia het volgende:
GPS, mooie anti-diefstal
Machlab’s adventures continue...
No. 158, ALI MACHLAB - KTM, MARATHON
After having decided not to take part in today’s special stage, following a fall yesterday, Spanish rider Ali Machlab stopped at the Portimao hospital to have an X-ray on his injured knee. But on leaving the hospital... Surprise, surprise, his bike had disappeared. However, everything was set right in no time and, thanks to the Iritrack system and the help of the local authorities his KTM was soon found at a house near to where its last position was charted.
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??quote:Op zondag 7 januari 2007 13:19 schreef MasterMido het volgende:
Uitslag van vandaag motors:
-- Lijst --
Mee eensquote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef Coelho het volgende:
Ik vind het gezeik op RTL7 wel wat ver gaan. Andere jaren volgden de verhalen van de NLers ook altijd de dag NA de etappe. Dus vandaag begint waarschijnlijk de uitzending met alle NLers en hun verhalen, en dan vervolgens dag 2 wedstrijdverslag.
170 in de uitslag van vandaag, en 97e overallquote:Op zondag 7 januari 2007 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??
staat er wel tussequote:Op zondag 7 januari 2007 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis Pol of moet die nog rijden ??
Idd ja. Ik baal dan ook als een stekker dat we hier geen Eurosport hebben. En angezien ik toch beelden wil zien van de motoren ben ik veroordeeld tot "helden van de dag" achtige itemsquote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat kon je gister op RTL5 weer mooie zien welke rijders wel en welke niet betaald hebben
Dit jaar volg ik het geowon NIET op TV, lijkt me verstandig. In dit toipc is veel meer, en bovendien correctere info
Wedstrijdbeelden van RTL zijn gelijk aan die van Eurosport.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Idd ja. Ik baal dan ook als een stekker dat we hier geen Eurosport hebben. En angezien ik toch beelden wil zien van de motoren ben ik veroordeeld tot "helden van de dag" achtige items
Alleen btje jammer dat er drie kwartier gelul omheen zitquote:Op zondag 7 januari 2007 17:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wedstrijdbeelden van RTL zijn gelijk aan die van Eurosport.
Die beschadigde alleen zijn achterkant. Dat is geloof ik alleen een casco.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Wel raar, dat van Bekx. Kut ook, omdat Suga blijkbaar wel gewoon vol door kon.
Mooi voor ze, maar helemaal eerlijk is het natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 23:05 schreef neffu het volgende:
Bekx en de Rooy mogen ook vooraan starten, omdat ze al zo lang meedoen aan de sport.
Volgens mij was het ook Jan de Rooy die het insprakquote:Op zondag 7 januari 2007 23:20 schreef MasterMido het volgende:
dat antwoordapparaat ik versta er geen zak vanzal het geluid volgende keer wat harder zette
Klinkt eigenlijk als een goed makertje voor onder andere de voorgaande jaren....quote:Op zondag 7 januari 2007 23:28 schreef JosvG het volgende:
Ik snap er niks van waarom Bekx en de Rooy ineens vooraan mogenPech hoort toch bij Dakar, en als je het hebt is het gewoon jammer. Beetje raar.
Dat wel, en het is ook wel leuk voor ze, maar ik heb er wel een dubbel gevoel over.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een goed makertje voor onder andere de voorgaande jaren....
Weet je het zeker dat dat vannacht ook weer komt? Ik heb het vanavond gemist, maar ik vind het nogal vervelend dat ik nu nog 2 uur wakker blijf en dat het dus niet komt vannachtquote:
Tis 2 uur, het komt vast niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 23:56 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat dat vannacht ook weer komt? Ik heb het vanavond gemist, maar ik vind het nogal vervelend dat ik nu nog 2 uur wakker blijf en dat het dus niet komt vannacht
Kwam ook om 1 uur . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |