Toch maar mn telefoon opsnorren dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
dat kan..maar we bieden geen garanties
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Tomboys? Sheeps zondagsjurk? Ben even weg en heb alles gemist!![]()
![]()
Ja net ff gedaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bij![]()
Ja, maar kom al wel n tijdje bij AKQquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja net ff gedaan!
Ben je nieuw hier?
Sorry, kan niet helpenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ik wil Windows in de oven gooien want ik heb honger.
Hoeveel graden?
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Jij mag niet van me eten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jou![]()
![]()
Niet zo heel lang. Het is sowieso al halfgaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Het is eten of gegeten wordenquote:
Zal ik me dan maar weer opofferen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eten of gegeten worden![]()
En anders eten we je zusje op
Komt dat goed uit..het is offerfeestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar weer opofferen?
ik weet hetquote:
gaat dat niet te snel dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nog een verslaving, trivia op IRC
Ik heb ook een tijd lang IRC Trivia gespeeld. Erg leuk maar dan is lag wel HEEL irritant...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik heb geen eigen pc, dus dat scheelt dan wel weer
maar ik denk dat het wel los zal lopen hoor![]()
als ik hier drie weken niet ben geweest zonder dat ik iets heb gemeld mail me dan ff
Heb ooit wel eens wat uitgeprobeerd via mIRC maar vind het er echt niet uitzien en wist niet echt hoe ik alles aan moest passenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
via tweakersmaar kan ook via irc.fok.nl
het gaat wel snel, maar is wel lachengewoon opletten en snel typen
doe dan BorgIRCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens wat uitgeprobeerd via mIRC maar vind het er echt niet uitzien en wist niet echt hoe ik alles aan moest passen
Vond ik ook altijd leuk om te doen, in een channel werd het alleen nog maar gespeeld als ik er niet was... ik had veel vaker vragen goed dan de rest, na een tijdje had ik records voor meeste punten, hoogste streak en snelste antwoord. Daarna hield men er mee opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aan het eind van de film welquote:Op zondag 7 januari 2007 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heeftie pijn in zijn arm?
quote:
Iets met speciale saus?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]nee hoor
![]()
En daarnaast, als ik opgegeten zou willen worden dan voel ik die grap van jou al van verre aankomen
Doe maar nietquote:
shoarmaquote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met speciale saus?
Anders dan snap ik 'm ff niet en moet je hem inkoppen
Maar daar hadden we het toch ook over?quote:
Mergez met sambal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lekker joh! Ik neem nog een hapje. Met sambal.
Heb jij het daar niet altijd over?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het toch ook over?
![]()
Gek genoeg alleen als jij in het topic bent. Heel raarquote:Op zondag 7 januari 2007 02:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb jij het daar niet altijd over?
Ik voel me geëerdquote:Op zondag 7 januari 2007 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg alleen als jij in het topic bent. Heel raar
"Blatende schapen bijten niet" past nog mooi in je sig
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is een goede shoarma niet te versmaden
Ohquote:Op zondag 7 januari 2007 02:40 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij stond die eerst op de plek waar nu dat Fok voor Fok ding staat
Klopt, maar ik vind 'm zelf wel mooierquote:Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken 'm ja. Vind 'm toch minder opbeurend dan de Outkast versie
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef Supersheep het volgende:
En Nem, ik hoorde dat je Ane Brun aanbevolen had aan Soempie?
En volgens mij zit het verder ook wel goed met die muzieksmaak van je
Torrini heb ik al wat van, Zelmani zal ik binnenkort eens naar kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ook Sophie Zelmani en Emiliana Torrini.
Dus mocht je die nog niet kennen: downloaden!
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ken je Club 8 en Acid House Kings trouwens?
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
Anders upload ik morgen de hele mik weer even. Dan kunnen jullie downloaden
Okay..doe ik dat morgen even..quote:
De specifieke stijl schijnt twee te zijn, waar ik tot een paar weken geleden nog helemaal niet van gehoord had. (Kende beide bands toen wel al trouwens, maar kwam de term tegen toen ik wat vergelijkbare zooi zocht)quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Wat is het? (stijl)
Ken ik al, maar bedanktquote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
Sheep..mag ik je Madrugada aanraden? Of ken je die al?
Heb er nog te weinig van gehoord helaas, heb een paar nummers en staan al tijden op m'n lijstje met zooi die ik moet binnenhalenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan...ik heb ze achteraf gezien 2 keer gemist op grote festivals (toen kende ik ze nog niet) en de laatste keer dat ze in Nederland waren dacht ik: die komen binnenkort wéér...maar helaas
Ze zitten al een hele tijd in de studio
Wel mijn favo band al een tijdje
Klinkt goed!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:30 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.myspace.com/thekingkhanbbqshow
laat je niet afleiden door de omschrijving..die klopt niet
Ouwe meuk en afgeleiden.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
Anders moet je even wat favoriete stijlen posten Daf...
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
ik upload morgen toch een album..kun je die gelijk in één keer luisteren. ZO GOEDJoJoor
Minder... sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]ZO GOED hoor
![]()
http://www.myspace.com/nightinthebox
Misschien vindt Daf dit ook wel wat
http://www.myspace.com/belaflecktones dit klinkt ook wel lekkerquote:Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
Bluegrass!!
-edit- ik in ieder geval wel dus
Excuses aanvaardquote:
Nog nooit in Groningen geweest, weet alleen wel dat waar ik uit ga er niet gevochten wordt.quote:
Succes ermee soemp! Ik heb gewoon tentamens hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het leren. Voor vrijdag moet ik iets meer dan 600 blz... en ik ben op pagina 50Dus ik kom even zeggen dat ik jullie deze tentamenperiode hier niet meer ga lastigvallen.
Nes, jij ook succes met je pta's (zo heet dat toch nog?)!![]()
M'n laatste tentamen is 9 februari. 10 februari de meeting, dus voor degenen die komen: tot dan!![]()
![]()
![]()
Neee joh! SC is veel te populair!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef erkel het volgende:
Wat las ik in het vorige topic, wordt de SC misschien weer opgedoekt?
Ik moet morgen ook weer naar schoolquote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt druk
En heb maar 5 uur geslapen, erg lekker omdat ik morgen weer naar school moet om 9 uur
Nee manquote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef erkel het volgende:
Bwooh wat voel ik me topfit![]()
Wat las ik in het vorige topic, wordt de SC misschien weer opgedoekt?
Ik moet morgen ook weer vroeg opstaan!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt druk
En heb maar 5 uur geslapen, erg lekker omdat ik morgen weer naar school moet om 9 uur
Oeh succes alvast!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen mijn beoordelingsgesprek van mijn afstuderen
vakantie of werk?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 3 dagen!
Dan kan ik lekker "bouncen" in Vegas
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd leuk om te doen, in een channel werd het alleen nog maar gespeeld als ik er niet was... ik had veel vaker vragen goed dan de rest, na een tijdje had ik records voor meeste punten, hoogste streak en snelste antwoord. Daarna hield men er mee op
jah, ik lag in coma tot een uurtje of vierquote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
kater?
waar ben je wezen stappen?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef Etcetera het volgende:
lolik ben gewoon brak
weer eens niet al te best geslapen
Nee, de gedachten die nu bij jou opkomen heb ik nou nooit...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
And now...for something completely different!
[afbeelding]
Het is dan ook geen eigen productiequote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, de gedachten die nu bij jou opkomen heb ik nou nooit...
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dan ook geen eigen productie
Heeft overigens eerder op Fok gestaan
Leeft wyccie eigenlijk nog?quote:
Maak jij eens wat minder herrie, badeend.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Etcetera het volgende:
WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCCCCIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE
BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIEBREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
* Etcetera hapt naar adem
ben benieuwd
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maak jij eens wat minder herrie, badeend.
Ik kom hier ook maar voor m'n rust...
Ok manquote:
Het was een vraag over kaartspelen...Bij welk kaartspel gebruik je de kaarten 2 t/m 6. Zij had gekozen voor 31'en en het was Bridge. Maar ik moet toegeven, dat als ik de vraag had gehad het ook had doorgeschoven aan iemand andersquote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef Etcetera het volgende:
en het was volgens mij nog een vrij simpele vraag
(of mijn geheugen laat me in de steek)
Ik had van Asmo begrepen dat AJ mij zou bellen maar in principe ben ik er wel voor inquote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
edit: nem quiz je morgen mee met de pints?
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat van Gerwen eruit is. Hij praat wel een beetje als een zwakzinnige![]()
Aangezien AJ jouw nummer niet heeft vraagt hij nu aan mij af je mee komt quizenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had van Asmo begrepen dat AJ mij zou bellen maar in principe ben ik er wel voor in
Okay danquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien AJ jouw nummer niet heeft vraagt hij nu aan mij af je mee komt quizenMaar ik zal het hem doorgeven. Zie ik je ook morgen
Yep 21.00quote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
21:00 toch?
Ennuh..succes morgen
1. weet je wie het is?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
Ik hoor net dat een leuke jongen mij leuk vindt![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
Meestal ben ik er wel wat eerder hoor, hoewel met het afstuderen ik steeds op het laatst aan kwam kakkenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
dan kom ik deze keer niet een uur te vroeg
Troostende woorden:quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
You go girlquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
Ik ken hem ja, gisteren/vannacht nog mee gepraat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. weet je wie het is?
2. vindt je hem ook leuk?
3. onderneem actie.
Tot zover mijn Dr Phil advies
To be continuedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
You go girlEn jij vindt hem blijkbaar ook leuk? Oftewel dat gaat wat worden?
![]()
Mja..iets eerder is ook geen probleem. Maar je een uur vergissen is toch wel ergquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal ben ik er wel wat eerder hoor, hoewel met het afstuderen ik steeds op het laatst aan kwam kakken![]()
Er waren tijden dat we er al 2 uur vantevoren warenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..iets eerder is ook geen probleem. Maar je een uur vergissen is toch wel erg
Gelukkig had ik een Donald Duck bij me
Waarom neem je nu geen abo dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Donaldik wil weer een abo als ikop mezelf woon
je bent nooit te jong/oud voor Donald
Tja. Dan heb jij nog geluk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word wel eens gek aangekeken trouwens als ik met een DD rondloop
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Dan heb jij nog geluk.
Ik word altijd gek aangekeken als ik zomaar rondloop. Hoef ik nog niet eens een DD voor te hebben.
arme studentquote:
Goed excuusquote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
arme studentNieuwe Coca Cola reclame is
![]()
![]()
moooi
Zo..dan ga je wel heel diepquote:
Bedoel je Grey's Anatomy? Dat kijkt nem volgens mij nietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Etcetera het volgende:
heb jij al afl van seizoen 3 GA gezien Nesle?
Waar het hart van vol is stroomt de mond van overquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Grey's Anatomy? Dat kijkt nem volgens mij nietIk wel
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik wil niet want dan is het morgen en daar heb ik geen zin inIk voel me weer 4
Echtquote:Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Het ging om Nesle
Waarschijnlijk bij mama in bed kruipenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: wat deed je toen je 4 was om zo'n situatie aan te pakken? Wellicht helpt dat nu ook
Excusesquote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Heej Nem! AKQ wacht op een vraag van je
Zoals daar zijn..?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yeah ik heb weer nieuwe computerzooi zodat ik me kan ergeren dat het niet werkt, en uiteindelijk opgeven omdat ik het niet echt nodig heb
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef MaJo het volgende:
Is er nou een regel dat wie AKQ volmaakt een nieuwe opent? Ik wil uit nostalgisch oogpunt anders ook wel weer openen
Mja het lijkt me ook niet zo heel moeilijk. Inderdaad wireless inloggen op de router(anders gewoon even resetten). Dan moet je het zo aan de praat kunnen krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen wel een kabel leen of zo, heb er nu niet direct zin in.
Nee klopt, maar bij de standaard settings van dit modem zit al een WPA codering aan, wat niet makkelijker maakt... of WEP, in elk geval een codering die naar aan het doen is. Denk dat die na een reset er nog steeds in staat, en bij sommige modems moet je (zeker bij draadloos) van te voren aangeven of en welke pc's mogen inloggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja het lijkt me ook niet zo heel moeilijk. Inderdaad wireless inloggen op de router(anders gewoon even resetten). Dan moet je het zo aan de praat kunnen krijgen..
Na een reset? Volgens mijn staan ze ALLEMAAL standaard wagenwijd open...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij de standaard settings van dit modem zit al een WPA codering aan, wat niet makkelijker maakt... of WEP, in elk geval een codering die naar aan het doen is. Denk dat die na een reset er nog steeds in staat, en bij sommige modems moet je (zeker bij draadloos) van te voren aangeven of en welke pc's mogen inloggen.
Idd, niet nieuw op FOK hoor, maar waar staat de OP???quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar Eltonno is nieuw dus ik weet niet oftie weet hoe het moet...
De OP moet je altijd even quoten van het vorige topicquote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, niet nieuw op FOK hoor, maar waar staat de OP???
Het is 2 keer in de wiki gezet maar dat heeft weinig zin met de puntenlijstquote:Op maandag 8 januari 2007 01:16 schreef Eltonno het volgende:
Right.. hehe zo had ik er niet over nagedacht, ik dacht dat hij wel in wiki zou staan ofzo..
Je had gelijk, na een reset kon ik er prima op.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na een reset? Volgens mijn staan ze ALLEMAAL standaard wagenwijd open...
Welk merk/type? Want ik durf te wedden dat je er zo op kunt na een reset...
Zit je nu nog steeds met die bandquote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar morgen eerst weer es een poging doen band te plakken, is toch belangrijker.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtIk las nem
Toch een beetje dislectysch (of hoe je dat ook schrijft).
Ik heb op de laatste 2 afleveringen heel seizoen 3 nu gezienWanneer gaan ze weer verder trouwens?
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Shit...ik moet ook nog steeds een band plakken
verreweg deze:quote:
Nee nog niet gezien. Ik kijk alleen die 3 minuten stukjes op ABC. Vanavond zon terugblik ding, en daarna beginnen we weerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Etcetera het volgende:
heb jij al afl van seizoen 3 GA gezien Nesle?
. de punt. goed punt! .quote:Op maandag 8 januari 2007 15:04 schreef Neleos het volgende:
Wat is jullie favoriete leesteken dan?![]()
Van mij de !, maar ook de ?
He wat? Terugblik? He?quote:Op maandag 8 januari 2007 15:38 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien. Ik kijk alleen die 3 minuten stukjes op ABC. Vanavond zon terugblik ding, en daarna beginnen we weer
Bij mijn weten zijn we vanavond redelijk vol, maar Asmo is er niet (nog in Amerika). Tot straks!quote:
Complications of the heart. Barman Joe vertelt wat er het afgelopen seizoen is gebeurdquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Asmo ook al in de Vs, Amerika is populair
Maar maar maar eeeeuh gaat Meredith nu niet kiezen tussen McVet en McDreamy? Komt dat pas volgende week?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Complications of the heart. Barman Joe vertelt wat er het afgelopen seizoen is gebeurd![]()
Dat zijn we (dóh) alweer vergeten![]()
![]()
Natuurlijk, een lust voor het oog die manquote:Op maandag 8 januari 2007 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zeker zitten flirten met een bibliothecaris?
Dan ga je toch ergens anders zitten?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk, een lust voor het oog die manZoals hij die boeken scant..
![]()
![]()
Nee, maar ik was wel afgeleid door de afbeeldingen in het boek van degene naast me. Allemaal gruwelijke foto's van ziektes![]()
![]()
Had je die kookwekker mee moeten nemen en op 15 minuten zettenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Of je gaat plaatjes aanwijzen zo van "Joh, dat heb ik ook gehad. Pijnlijk joh!"
Ik zat niet minutenlang over een schouder mee te kijken hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je die kookwekker mee moeten nemen en op 15 minuten zetten
Nee je zat steeds geniepig vanuit je ooghoeken te kijken en te hopen dat die persoon dat niet zou zienquote:Op maandag 8 januari 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat niet minutenlang over een schouder mee te kijken hoor![]()
Al aan het inpakken?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn dag was vrij rustig overigens..
Ja, heel subtielquote:Op maandag 8 januari 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee je zat steeds geniepig vanuit je ooghoeken te kijken en te hopen dat die persoon dat niet zou zien
Nee hoor. Dinsdagavond of woensdagochtend pasquote:
Nee, er wordt nog niet gekozenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar maar maar eeeeuh gaat Meredith nu niet kiezen tussen McVet en McDreamy? Komt dat pas volgende week?Damn! Wat doen net 5 nou McNasty dan?
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:27 schreef erkel het volgende:
owjah dat geval van overdosis, maar eigenlijk ook weer niet. Of verpest ik het nu allemaal ?
Volgens mij stond dit een tijdje geleden op Slashdotquote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef Soempie het volgende:
Als je ratten in een omgeving zet en ze drugs geeft (morphine in dit geval) en je herhaalt dat, dan zodra ze in die omgeving komen krijgen ze gelijk al die tegengestelde reactie (terwijl er nog geen drugs toegediend is). Dat is dus de geconditioneerde reflex. (het directe effect van drugs is geen reflex, daarom dat niet)...
Maargoed vet zielig: want morphine verlicht pijn. Het tegengestelde effect zorgt er dus juist voor dat de ratten op dat moment heel gevoelig zijn voor pijn!
Aan de éne kant is dat goed, aan de andere kant ook niet. Want als gebruiker heb je dat door en ga je je dosis verhogen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef Soempie het volgende:
Maargoed als mensen dus in een bepaalde omgeving steeds hun drugs nemen, dan krijgen ze ook automatisch zo'n tegengestelde reflex daar. Dat is goed, want dat zorgt dat de drugs minder effect hebben.
Ik snap het welquote:Maar gaan ze nou in een andere omgeving dezelfde hoeveelheid drugs nemen, dan hebben ze die reflex niet zo erg! En dat kan zorgen voor een overdosis, waar ze dood aan kunnen gaan.
Ik heb het op m'n best uitgelegd, maar volgens mij snapt niemand het
Ja ik ook... Heb alles op youtube.com gekeken! Ik kon niet meer wachten!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, er wordt nog niet gekozenNet5 doet altijd McNasty joh
![]()
Maar kweet al wie ze gaat kiezen![]()
Ja dat bedacht ik ook net. Wilde het net verbeteren, maar toen had jij het al gezegd.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan de éne kant is dat goed, aan de andere kant ook niet. Want als gebruiker heb je dat door en ga je je dosis verhogen.
Ho? Kun je die complete afleveringen kijken?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ook... Heb alles op youtube.com gekeken! Ik kon niet meer wachten!![]()
Ik ben echt GA verslaafd, maar dat zijn er wel meer!![]()
Na een dag studeren kan ik me voorstellen dat je verzadigd bent ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik ook net. Wilde het net verbeteren, maar toen had jij het al gezegd.
Ik neem trouwens ook niet veel meer op![]()
Hoe laat ga je naar Utrecht?
quote:
Jouw uitleg was ook al wel voldoende en een stuk korterquote:Op maandag 8 januari 2007 18:43 schreef Soempie het volgende:
dat was dus precies wat ik bedoelde. Jij legt het veel helderder uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |