Ken ik al, maar bedanktquote:Op zondag 7 januari 2007 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
Sheep..mag ik je Madrugada aanraden? Of ken je die al?
Heb er nog te weinig van gehoord helaas, heb een paar nummers en staan al tijden op m'n lijstje met zooi die ik moet binnenhalenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef Nembrionic het volgende:
Okay dan...ik heb ze achteraf gezien 2 keer gemist op grote festivals (toen kende ik ze nog niet) en de laatste keer dat ze in Nederland waren dacht ik: die komen binnenkort wéér...maar helaas
Ze zitten al een hele tijd in de studio
Wel mijn favo band al een tijdje
Klinkt goed!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:30 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.myspace.com/thekingkhanbbqshow
laat je niet afleiden door de omschrijving..die klopt niet
Ouwe meuk en afgeleiden.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
Anders moet je even wat favoriete stijlen posten Daf...
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
ik upload morgen toch een album..kun je die gelijk in één keer luisteren. ZO GOEDJoJoor
Minder... sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]ZO GOED hoor
![]()
http://www.myspace.com/nightinthebox
Misschien vindt Daf dit ook wel wat
http://www.myspace.com/belaflecktones dit klinkt ook wel lekkerquote:Op zondag 7 januari 2007 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
Bluegrass!!
-edit- ik in ieder geval wel dus
Excuses aanvaardquote:
Nog nooit in Groningen geweest, weet alleen wel dat waar ik uit ga er niet gevochten wordt.quote:
Succes ermee soemp! Ik heb gewoon tentamens hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het leren. Voor vrijdag moet ik iets meer dan 600 blz... en ik ben op pagina 50Dus ik kom even zeggen dat ik jullie deze tentamenperiode hier niet meer ga lastigvallen.
Nes, jij ook succes met je pta's (zo heet dat toch nog?)!![]()
M'n laatste tentamen is 9 februari. 10 februari de meeting, dus voor degenen die komen: tot dan!![]()
![]()
![]()
Neee joh! SC is veel te populair!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef erkel het volgende:
Wat las ik in het vorige topic, wordt de SC misschien weer opgedoekt?
Ik moet morgen ook weer naar schoolquote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt druk
En heb maar 5 uur geslapen, erg lekker omdat ik morgen weer naar school moet om 9 uur
Nee manquote:Op zondag 7 januari 2007 15:15 schreef erkel het volgende:
Bwooh wat voel ik me topfit![]()
Wat las ik in het vorige topic, wordt de SC misschien weer opgedoekt?
Ik moet morgen ook weer vroeg opstaan!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt druk
En heb maar 5 uur geslapen, erg lekker omdat ik morgen weer naar school moet om 9 uur
Oeh succes alvast!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen mijn beoordelingsgesprek van mijn afstuderen
vakantie of werk?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 3 dagen!
Dan kan ik lekker "bouncen" in Vegas
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd leuk om te doen, in een channel werd het alleen nog maar gespeeld als ik er niet was... ik had veel vaker vragen goed dan de rest, na een tijdje had ik records voor meeste punten, hoogste streak en snelste antwoord. Daarna hield men er mee op
jah, ik lag in coma tot een uurtje of vierquote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Etcetera het volgende:
kater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |