Vond ik ook altijd leuk om te doen, in een channel werd het alleen nog maar gespeeld als ik er niet was... ik had veel vaker vragen goed dan de rest, na een tijdje had ik records voor meeste punten, hoogste streak en snelste antwoord. Daarna hield men er mee opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nog een verslaving, trivia op IRC
Aan het eind van de film welquote:Op zondag 7 januari 2007 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heeftie pijn in zijn arm?
quote:
Iets met speciale saus?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]nee hoor
![]()
En daarnaast, als ik opgegeten zou willen worden dan voel ik die grap van jou al van verre aankomen
Doe maar nietquote:
shoarmaquote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met speciale saus?
Anders dan snap ik 'm ff niet en moet je hem inkoppen
Maar daar hadden we het toch ook over?quote:
Mergez met sambal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lekker joh! Ik neem nog een hapje. Met sambal.
Heb jij het daar niet altijd over?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het toch ook over?
![]()
Gek genoeg alleen als jij in het topic bent. Heel raarquote:Op zondag 7 januari 2007 02:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb jij het daar niet altijd over?
Ik voel me geėerdquote:Op zondag 7 januari 2007 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg alleen als jij in het topic bent. Heel raar
"Blatende schapen bijten niet" past nog mooi in je sig
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is een goede shoarma niet te versmaden
Ohquote:Op zondag 7 januari 2007 02:40 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij stond die eerst op de plek waar nu dat Fok voor Fok ding staat
Klopt, maar ik vind 'm zelf wel mooierquote:Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken 'm ja. Vind 'm toch minder opbeurend dan de Outkast versie
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef Supersheep het volgende:
En Nem, ik hoorde dat je Ane Brun aanbevolen had aan Soempie?
En volgens mij zit het verder ook wel goed met die muzieksmaak van je
Torrini heb ik al wat van, Zelmani zal ik binnenkort eens naar kijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ook Sophie Zelmani en Emiliana Torrini.
Dus mocht je die nog niet kennen: downloaden!
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ken je Club 8 en Acid House Kings trouwens?
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
Anders upload ik morgen de hele mik weer even. Dan kunnen jullie downloaden
Okay..doe ik dat morgen even..quote:
De specifieke stijl schijnt twee te zijn, waar ik tot een paar weken geleden nog helemaal niet van gehoord had. (Kende beide bands toen wel al trouwens, maar kwam de term tegen toen ik wat vergelijkbare zooi zocht)quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Wat is het? (stijl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |