Toch maar mn telefoon opsnorren dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
dat kan..maar we bieden geen garanties
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Tomboys? Sheeps zondagsjurk? Ben even weg en heb alles gemist!![]()
![]()
Ja net ff gedaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bij![]()
Ja, maar kom al wel n tijdje bij AKQquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja net ff gedaan!
Ben je nieuw hier?
Sorry, kan niet helpenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ik wil Windows in de oven gooien want ik heb honger.
Hoeveel graden?
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Jij mag niet van me eten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jou![]()
![]()
Niet zo heel lang. Het is sowieso al halfgaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Het is eten of gegeten wordenquote:
Zal ik me dan maar weer opofferen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is eten of gegeten worden![]()
En anders eten we je zusje op
Komt dat goed uit..het is offerfeestquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar weer opofferen?
ik weet hetquote:
gaat dat niet te snel dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nog een verslaving, trivia op IRC
Ik heb ook een tijd lang IRC Trivia gespeeld. Erg leuk maar dan is lag wel HEEL irritant...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik heb geen eigen pc, dus dat scheelt dan wel weer
maar ik denk dat het wel los zal lopen hoor![]()
als ik hier drie weken niet ben geweest zonder dat ik iets heb gemeld mail me dan ff
Heb ooit wel eens wat uitgeprobeerd via mIRC maar vind het er echt niet uitzien en wist niet echt hoe ik alles aan moest passenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:41 schreef Etcetera het volgende:
via tweakersmaar kan ook via irc.fok.nl
het gaat wel snel, maar is wel lachengewoon opletten en snel typen
doe dan BorgIRCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens wat uitgeprobeerd via mIRC maar vind het er echt niet uitzien en wist niet echt hoe ik alles aan moest passen
Vond ik ook altijd leuk om te doen, in een channel werd het alleen nog maar gespeeld als ik er niet was... ik had veel vaker vragen goed dan de rest, na een tijdje had ik records voor meeste punten, hoogste streak en snelste antwoord. Daarna hield men er mee opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aan het eind van de film welquote:Op zondag 7 januari 2007 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Heeftie pijn in zijn arm?
quote:
Iets met speciale saus?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]nee hoor
![]()
En daarnaast, als ik opgegeten zou willen worden dan voel ik die grap van jou al van verre aankomen
Doe maar nietquote:
shoarmaquote:Op zondag 7 januari 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met speciale saus?
Anders dan snap ik 'm ff niet en moet je hem inkoppen
Maar daar hadden we het toch ook over?quote:
Mergez met sambal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lekker joh! Ik neem nog een hapje. Met sambal.
Heb jij het daar niet altijd over?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar hadden we het toch ook over?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |