waar ben je wezen stappen?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef Etcetera het volgende:
lolik ben gewoon brak
weer eens niet al te best geslapen
Nee, de gedachten die nu bij jou opkomen heb ik nou nooit...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
And now...for something completely different!
[afbeelding]
Het is dan ook geen eigen productiequote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, de gedachten die nu bij jou opkomen heb ik nou nooit...
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dan ook geen eigen productie
Heeft overigens eerder op Fok gestaan
Leeft wyccie eigenlijk nog?quote:
Maak jij eens wat minder herrie, badeend.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Etcetera het volgende:
WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCCCCIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE
BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIEBREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
* Etcetera hapt naar adem
ben benieuwd
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maak jij eens wat minder herrie, badeend.
Ik kom hier ook maar voor m'n rust...
Ok manquote:
Het was een vraag over kaartspelen...Bij welk kaartspel gebruik je de kaarten 2 t/m 6. Zij had gekozen voor 31'en en het was Bridge. Maar ik moet toegeven, dat als ik de vraag had gehad het ook had doorgeschoven aan iemand andersquote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef Etcetera het volgende:
en het was volgens mij nog een vrij simpele vraag
(of mijn geheugen laat me in de steek)
Ik had van Asmo begrepen dat AJ mij zou bellen maar in principe ben ik er wel voor inquote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef MaJo het volgende:
edit: nem quiz je morgen mee met de pints?
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat van Gerwen eruit is. Hij praat wel een beetje als een zwakzinnige![]()
Aangezien AJ jouw nummer niet heeft vraagt hij nu aan mij af je mee komt quizenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had van Asmo begrepen dat AJ mij zou bellen maar in principe ben ik er wel voor in
Okay danquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien AJ jouw nummer niet heeft vraagt hij nu aan mij af je mee komt quizenMaar ik zal het hem doorgeven. Zie ik je ook morgen
Yep 21.00quote:Op zondag 7 januari 2007 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
21:00 toch?
Ennuh..succes morgen
1. weet je wie het is?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
Ik hoor net dat een leuke jongen mij leuk vindt![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
Meestal ben ik er wel wat eerder hoor, hoewel met het afstuderen ik steeds op het laatst aan kwam kakkenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
dan kom ik deze keer niet een uur te vroeg
Troostende woorden:quote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
You go girlquote:Op zondag 7 januari 2007 21:09 schreef Nesle het volgende:
Oh men.![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ben wat blij![]()
Ik ken hem ja, gisteren/vannacht nog mee gepraat.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. weet je wie het is?
2. vindt je hem ook leuk?
3. onderneem actie.
Tot zover mijn Dr Phil advies
To be continuedquote:Op zondag 7 januari 2007 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
You go girlEn jij vindt hem blijkbaar ook leuk? Oftewel dat gaat wat worden?
![]()
Mja..iets eerder is ook geen probleem. Maar je een uur vergissen is toch wel ergquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal ben ik er wel wat eerder hoor, hoewel met het afstuderen ik steeds op het laatst aan kwam kakken![]()
Er waren tijden dat we er al 2 uur vantevoren warenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja..iets eerder is ook geen probleem. Maar je een uur vergissen is toch wel erg
Gelukkig had ik een Donald Duck bij me
Waarom neem je nu geen abo dan?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Donaldik wil weer een abo als ikop mezelf woon
je bent nooit te jong/oud voor Donald
Tja. Dan heb jij nog geluk.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word wel eens gek aangekeken trouwens als ik met een DD rondloop
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Dan heb jij nog geluk.
Ik word altijd gek aangekeken als ik zomaar rondloop. Hoef ik nog niet eens een DD voor te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |