arme studentquote:
Goed excuusquote:Op zondag 7 januari 2007 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
arme studentNieuwe Coca Cola reclame is
![]()
![]()
moooi
Zo..dan ga je wel heel diepquote:
Bedoel je Grey's Anatomy? Dat kijkt nem volgens mij nietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef Etcetera het volgende:
heb jij al afl van seizoen 3 GA gezien Nesle?
Waar het hart van vol is stroomt de mond van overquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je Grey's Anatomy? Dat kijkt nem volgens mij nietIk wel
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik wil niet want dan is het morgen en daar heb ik geen zin inIk voel me weer 4
Echtquote:Op maandag 8 januari 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over
Het ging om Nesle
Waarschijnlijk bij mama in bed kruipenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens: wat deed je toen je 4 was om zo'n situatie aan te pakken? Wellicht helpt dat nu ook
Excusesquote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Heej Nem! AKQ wacht op een vraag van je
Zoals daar zijn..?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yeah ik heb weer nieuwe computerzooi zodat ik me kan ergeren dat het niet werkt, en uiteindelijk opgeven omdat ik het niet echt nodig heb
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:40 schreef MaJo het volgende:
Is er nou een regel dat wie AKQ volmaakt een nieuwe opent? Ik wil uit nostalgisch oogpunt anders ook wel weer openen
Mja het lijkt me ook niet zo heel moeilijk. Inderdaad wireless inloggen op de router(anders gewoon even resetten). Dan moet je het zo aan de praat kunnen krijgen..quote:Op maandag 8 januari 2007 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik morgen wel een kabel leen of zo, heb er nu niet direct zin in.
Nee klopt, maar bij de standaard settings van dit modem zit al een WPA codering aan, wat niet makkelijker maakt... of WEP, in elk geval een codering die naar aan het doen is. Denk dat die na een reset er nog steeds in staat, en bij sommige modems moet je (zeker bij draadloos) van te voren aangeven of en welke pc's mogen inloggen.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja het lijkt me ook niet zo heel moeilijk. Inderdaad wireless inloggen op de router(anders gewoon even resetten). Dan moet je het zo aan de praat kunnen krijgen..
Na een reset? Volgens mijn staan ze ALLEMAAL standaard wagenwijd open...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij de standaard settings van dit modem zit al een WPA codering aan, wat niet makkelijker maakt... of WEP, in elk geval een codering die naar aan het doen is. Denk dat die na een reset er nog steeds in staat, en bij sommige modems moet je (zeker bij draadloos) van te voren aangeven of en welke pc's mogen inloggen.
Idd, niet nieuw op FOK hoor, maar waar staat de OP???quote:Op maandag 8 januari 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar Eltonno is nieuw dus ik weet niet oftie weet hoe het moet...
De OP moet je altijd even quoten van het vorige topicquote:Op maandag 8 januari 2007 01:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, niet nieuw op FOK hoor, maar waar staat de OP???
Het is 2 keer in de wiki gezet maar dat heeft weinig zin met de puntenlijstquote:Op maandag 8 januari 2007 01:16 schreef Eltonno het volgende:
Right.. hehe zo had ik er niet over nagedacht, ik dacht dat hij wel in wiki zou staan ofzo..
Je had gelijk, na een reset kon ik er prima op.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na een reset? Volgens mijn staan ze ALLEMAAL standaard wagenwijd open...
Welk merk/type? Want ik durf te wedden dat je er zo op kunt na een reset...
Zit je nu nog steeds met die bandquote:Op maandag 8 januari 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar morgen eerst weer es een poging doen band te plakken, is toch belangrijker.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
EchtIk las nem
Toch een beetje dislectysch (of hoe je dat ook schrijft).
Ik heb op de laatste 2 afleveringen heel seizoen 3 nu gezienWanneer gaan ze weer verder trouwens?
quote:Op maandag 8 januari 2007 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Shit...ik moet ook nog steeds een band plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |