Wat een geweldige vent is het toch hè.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeee Brian snapt alles
Okee, geen been, gewoon er tegenaan kruipen.... en dat in 12 minuten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
En de intimiteit is weer terug, ze hangen weer op de bank.......
Hoeveel minuten totdat Nena haar benen over die van Brian legt???
oh nee, daar was ik iets te vroeg mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
wow, ze begint hem te pijpen
Niet waar Benji bij is hèquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Nee nog niet maar ze beginnen over smoesjes dat Benji alleen onder de dekens kan slapen, hij kan niet tegen licht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Geen idee, maar daarna heeft hij vast Nena dr gezicht gelikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
Heeft Benji eigenlijk al eens voor de camera z'n ballen schoongemaakt?
mmmmmquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarna heeft hij vast Nena dr gezicht gelikt.
Wat is er, LS? De ontwikkelingen bevallen je niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian:"Me siento tan incortabel con el"
[afbeelding]
Nena is een Slet en die past precies bij die loverboy.
Ik vind ze juist garpigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er, LS? De ontwikkelingen bevallen je niet?
Brian zou gewoon een keer tegen Natasia moeten zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Natasia het niet zo grappig vindt als ze het hoort![]()
En dan gaat ze vast met een verwilderde blik roepen:"Nee Brian, je bent van MIJ je bent van MIJ!!!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Brian zou gewoon een keer tegen Natasia moeten zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.
Natasiaaaaaaaaaaa heeft niets te zeggen. Niets te horen... (mocht ze maar iets horen, want volgens mij krijgt ze geen negatief nieuws. En dat is ook niet eerlijk)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Natasia het niet zo grappig vindt als ze het hoort![]()
Jammer dat Nena haar lenzen in heeft en dat het er niet in zit dat ze daar zullen blijven liggen anders had Natasia ze in de vroege ochtend daar aangetroffen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natasiaaaaaaaaaaa heeft niets te zeggen. Niets te horen... (mocht ze maar iets horen, want volgens mij krijgt ze geen negatief nieuws. En dat is ook niet eerlijk)
Nee die komt pas weer uit bed als de redactie stopt met aan zijn kop te zeuren want hij vindt het niet leuk als anderen hem de les lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
is Bert nog uit bed gekomen vanavond?
Idd, ze is nu al bijna 2uur bezigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
Wel respect voor dat trainen van Natasia trouwens. Dat houdt ze enorm lang vol.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:01 schreef HiDiHo het volgende:mijn automatisch schreenshot scriptje werkt
![]()
Nu nog uitvinden hoe ik na een cap automatisch kan posten.quote:
Kan hij ook automatisch op fok posten?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:01 schreef HiDiHo het volgende:mijn automatisch schreenshot scriptje werkt
![]()
Dat roken zegt niets hoor. Het gaat maar om 60 meter.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:11 schreef n1ek het volgende:
Huub heeft een verlept lichaam een rookt als een gek en Bart is lomp gebouwd en lang. Ben benieuwd wie er wint
Ze was toch vannacht weer zo amicaal met haar loverboy? Is dat niet bevallen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef n1ek het volgende:
Nena heeft er geen zin meer in
"Hier zijn geen mensen waarmee ik iets heb"
Nog even de letterlijke tekst die Natasia uit haar smerige strot weet te krijgen tijdens de puntenverdeling van Sylvia:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:25 schreef Ace1 het volgende:
Net dat filmpje gezien over die populariteitspoll.... BAAAH wat kots ik op natasia. En brian. En nog een stel behalve sylvia en huub.
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Een teken van zelfbeheersing en beschaving, dat Sylvia hier rustig onder bleef.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog even de letterlijke tekst die Natasia uit haar smerige strot weet te krijgen tijdens de puntenverdeling van Sylvia:
Sylvia: "Natasia krijgt van mij 1 punt .. omdat ze..."
Natasia: "Een hekel aan je heeft, maar dat weet je toch al"
Sylvia: "Vaak respectloos is, net zoals nu"
Natasia: "Ja, maar ik heb gewoon een hekel aan jou en ik mag je niet. En ik vind je een rot kind en hoe eerder je weg bent hoe beter. En ik kan je niet luchten en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tegen je kop aan moet kijken, maar daar gaat binnenkort verandering in komen. En héél vlug. Gelukkig heb ik carte blanche, dus jij bent echt van mij. "
Daar verdenk ik dgk al de hele tijd vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???
Is hier iets aan de hand waar wij niets van weten en wat ze waarschijnlijk niet had mogen zeggen?
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergat nog te vragen: iemand enig idee wat Natasia bedoelde met 'gelukkig heb ik carte blanche'???
Is hier iets aan de hand waar wij niets van weten en wat ze waarschijnlijk niet had mogen zeggen?
Bart gaf Ilona 3 punten en andersom ook. Dus zo goed gaat het niet. Er zijn alleen nog 2 personen die ze beide nog erger vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef elsie het volgende:
gaat het dan toch nog goed komen tussen Huub en Bart ?het kan wel hoor dat zie je ook met Ilona en Bart.
Bart uit vervelingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Snapt iemand dat Huub nu gewoon quasi gezellig met Bart gaat praten, terwijl hij weet hoe Bart over hem denkt?
Van mij zou ze dezequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.
Maar dat mag toch sowieso wel? 'Carte blanche' komt op mij meer over als dat ze zelfs dingen mag doen die normaal niet mogen. Zoiets.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de posts van DGK_redactie van gisteravond juist interpreteer, lijkt het erop dat Nataasia te horen heeft gekregen dat ze vol gas mag gaan tegen Sylvia en Huub, en dat de redactie van mening is dat deze twee maar moeten terugvechten.
Als ze die niet heeft gekregen, dan neemt ze die zelf wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eens kijken of Natasia nog contactpunten moet in leveren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zei net of Sylvia haar bed wilde opmaken, Syl reageert niet waarop Natas zegt "Ik sprak tegen je" en even later "trut"
Bij de start van DGK benadrukte Talpa keer op keer dat het beslist géén "treitershow" zou worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat mag toch sowieso wel? 'Carte blanche' komt op mij meer over als dat ze zelfs dingen mag doen die normaal niet mogen. Zoiets.
Je wordt toch niet zo'n ex-rokers-zendeling hè?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie idd dat Bart weer rookt. Slappeling
LOL... Ik wil niet dat ze nog in mijn huis roken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zo'n ex-rokers-zendeling hè?
Fantastisch, de subtiele pesterijen van Nathanael.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
Nel vraagt aan Bart of hij nasi wil eten, maar niet aan Sylvia
FOUT FOUT FOUT!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als je puur kijkt naar Ilona. Jij en Huub dekken elkaar wel. Ilona wordt per dag 40 jaar ouder. Als Ilona deze maand er niet wordt uitgestemd, stapt ze er zelf uit. en dat is niet goed voor mij en voor niemand"
Sylvia: "Dat klopt, maar dan wil ik het wel zeker weten"
Meen je dat echt? 'Hoog' niveau??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch, de subtiele pesterijen van Nathanael.
Hij staat op eenzaam hoog niveau.
Op gate 1+3 niet iigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
De r egie verveelt zich. Ze volgens vogels... vliegtuigen... Gebeurt er niet genoeg??
Sylvia laat hem gewoon in de waan dat hij het spel op zijn manier kan spelen. Ze weet dat ze met Huub en Ilona een zeer sterk blok heeft. Ze zit er alleen een beetje mee dat Ilona er misschien zelf graag uit wil. Dan blijft ze alleen met Huub over. Verder laat ze Bart gewoon maar wat lullen. Ik zie er weinig verkeerds in.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat dat betreft vind ik Sylvia wel heel erg hoor. Waarom in godsnaam gooit ze Bart niet iets voor de voeten dat wat hij wil gewoon niet gaat lukken. Sylvia wil best 2 jaar zitten, Bart wil er in 10 maanden uit. Kan ie vergeten moet ze zeggen. Dan gaat ie pas balen, als hij weet dat het nog 2 jaar gaat duren.
Klopt jou formaat wel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik zit uit verveling maar wat te cappen..
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.quote:
edit: oh, je knipt erin?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.
Geweldig toch, voor de een wél iets te eten halen en de ander negeren? Echt lachen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? 'Hoog' niveau??
Sylvia is wel héél erg confrontatievermijdend ja, mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat dat betreft vind ik Sylvia wel heel erg hoor. Waarom in godsnaam gooit ze Bart niet iets voor de voeten dat wat hij wil gewoon niet gaat lukken. Sylvia wil best 2 jaar zitten, Bart wil er in 10 maanden uit. Kan ie vergeten moet ze zeggen. Dan gaat ie pas balen, als hij weet dat het nog 2 jaar gaat duren.
Alleen maar een zielig 'ja, ja, ja'. Ze moet ook wel een beetje een programma maken hoor.
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat lachje van Brian, je zou toch echt denken dat hij homo is.
Nou is de vraag of dat uit slimheid is.... of angst?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sylvia is wel héél erg confrontatievermijdend ja, mee eens.
Die fantasie van jou is soms enigszins verontrustendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.![]()
Ik denk dat het geen van beiden is. Het is een karaktertrek. Het is alleen jammer dat die confrontatievermijding soms neigt naar meegaandheid. Ze had NL natuurlijk moeten laten stíkken, met z'n puntjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou is de vraag of dat uit slimheid is.... of angst?
Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die fantasie van jou is soms enigszins verontrustend
Heeft je bijl onlangs nog een goede slijpbeurt gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.![]()
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
en daarbij zeggen "Huub en ik blijven wel 5 jaar zitten, hoor"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef Darklight het volgende:
Snap het ook niet, Sylvia moet tegenstemmen
Bart zorgt er maar voor dat er iemand uit zijn groepje moet vertrekken, anders zou ik gewoon een veto uitspreken als ik sylvia was :p
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?
Sylvia beseft toch hopelijk wel dat er nog meer keuzemogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
De redactie mag hem graag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Sylvia onder druk zetten zodat ze toch Huub eruit gaat stemmen![]()
En Nathanael is niet meer aan de orde om eruit te flikkeren. Wat is er gebeurd dat die eikel gewoon kan blijven dan?
Wat is er mis met een botte bijl? Duurt alleen wat langer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft je bijl onlangs nog een goede slijpbeurt gehad?
Er valt binnenkort weer wat te klieven.![]()
Bart heeft zijn "maatje" gevonden....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Sylvia onder druk zetten zodat ze toch Huub eruit gaat stemmen![]()
En Nathanael is niet meer aan de orde om eruit te flikkeren. Wat is er gebeurd dat die eikel gewoon kan blijven dan?
Aanmelding is onderweg en ook al via internet opgegeven....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.![]()
Aangezien je psycho's met psycho's moet bestrijden: wanneer ga jij dat huis nou es in?![]()
100% zeker.....ze geilt teveel op de aandacht. En ach.....het is toch ook makkelijk dat je in de moeilijkste jaren kwa zorg voor je kids er niet bij hoeft te zijn.......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat er gebeurd als Wilgo over een aantal dagen terug komt. Of Natasia dan echt blijft en laat gebeuren dat Wilgo bij haar weggaat.
Maar dat haar medebewoners dat dan ook 'normaal' gaan vinden of haar toch een week later eruit stemmen om haar te laten gaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
100% zeker.....ze geilt teveel op de aandacht. En ach.....het is toch ook makkelijk dat je in de moeilijkste jaren kwa zorg voor je kids er niet bij hoeft te zijn.......![]()
Natasiaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, wat is dat?
Dan zal ie ook wel met bomen knuffelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Black_king het volgende:
Brian snapt er weer geen hol van...... Hij aait het zand....
Natasia die zingt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, wat is dat?
Nou,hij had net Ilona's hulp nodig om een pot open te draaienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
.NL gelooft ook niet dat Huub veel aan honkbal heeft gedaan; hij had hem sterker verwacht.
Ik zie hem ertoe in staat. Kan hij er weer een gedicht over maken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal ie ook wel met bomen knuffelen![]()
Doet me denken aan die commercial van de landmacht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou,hij had net Ilona's hulp nodig om een pot open te draaien.
Waarom heeft Natasia eigenlijk 2 kappers?
Stug haar ? Klitten ? Of vindt ze het Diva-like ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zie hem ertoe in staat. Kan hij er weer een gedicht over maken...
To stroke the trees is like cuddling the bees
The bees that did your flower
Now I can feel your pussy-power
![]()
Je wueet tog.......televisie-geil.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Bart is weer gewoon volop aan het rokenquote:
Moet dat ding niet wat strakker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian hangt een gordijn om z'n nek......![]()
quote:
Dat moet het wel zijn, ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je wueet tog.......televisie-geil.....![]()
Dat natasia een eigen kapper wou, was oa omdat ze dan haar vriendinnen kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn, ja.
Ik ken 1 van de dames en volgens mij is ze ook geen kapster. Ze doet ook geen moer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nathanael willen nu Sylvia beloven haar een x aantal maanden in het huis te laten zitten in ruil dat ze Huub weg stemt. Ze denken dat dat plan wel kans heeft.
Dat is idd waar ja. Ze hebben tot nu toe nog maar 1 persoon eruit gewerkt via zo'n exit ronde. Dus eigenlijk horen er nog 9 personen in de villa te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over is
Sja, zo laag zijn ze wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Dat 2 volwassen mannen zo bezig kunnen zijn met het onderuit halen van iemand anders is wel heel erg triest, hoor!
Dat is nu precies een zeeeeer beknopte samenvating van de brieven die ik aan Ilona schrijf....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Dat 2 volwassen mannen zo bezig kunnen zijn met het onderuit halen van iemand anders is wel heel erg triest, hoor!
Daar zit ik me ook iedere keer weer over te verbazen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Ik verwacht hem eigenlijk nog welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over is
Wie is dat? Ik volg de streams nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk nog wel![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub voert Sylvia een druifje
[afbeelding]
Wat is dit voor een type Loverboy NR 2 ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk nog wel![]()
[afbeelding]
Bart's klacht was dat er geen plannetjes meer gesmeed kunnen worden omdat alles wordt doorgebrieft idd. Nu ze toch weer plannetjes aan het smeden zijn zou het maar zo kunnen dat de redactie hun verzekerd heeft dat dat soort informatie vanaf dat moment gefilterd gaat worden ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Zij n ze echt zo dom? Ze weten toch dat alles op camera staat en er dus brieven naar Sylvia of Huub worden gestuurd?
dat vergeten ze nu weer even helemaal ,dus een beetje dom wel ja denk ik ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Zij n ze echt zo dom? Ze weten toch dat alles op camera staat en er dus brieven naar Sylvia of Huub worden gestuurd?
Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Een van hun, een van ons... Dus eerst Ilona....... Of we doen eerst Huub en dan Natas... maar dat is dan een fake one. Dat doet Sylvia misschien wel."
Nathanael: "Een soort boobytrap... dat we op het laatste moment gaan switchen."
(gaat iemand even een waarschuwingsbrief schrijven aan Huub ofzo? )
Dank je. En ook nog voor je compliment over de Nathanael capture.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!
Grote bek op internet maar IRL ben je gewoon een waardeloos persoon.
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!
Grote bek op internet maar IRL ben je gewoon een waardeloos persoon.
Dat heet relativeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. En ook nog voor je compliment over de Nathanael capture.
Zo ken ik er wel meer!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Strak t-hirt aandoen bij haar, kijken of ze het koud heeft.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:27 schreef Day het volgende:
Die Nena heeft het gewoon nooit koud, hè?
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.
Dank jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Kap nou maar, LS.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Aun quero caracoles.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Kap nou maar, LS.
En nou ik toch bezig ben, dat Spaanse gebrabbel en gezeur over slakken is ook wel leuk genoeg geweest nu.
Dat was mijn les 1.
Zo kijkt hij vrij vaak hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat kijkt die belabberd uit zijn ogen.....heeft ie z'n pilletje niet gehad vanmorgen?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia moet gewoon net doen alsof ze meedoet met de stemming tegen Huub, zodat Bart en Nathanael helemaal blij worden..... en dan op de avond zelf toch gewoon tegen stemmen
Aun quiero caracolesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aun quero caracoles.
(nog steeds wil ik slakjes)
Dat zou een droomscenario zijn, maar zie ik helaas niet gebeuren daar Sylvia niet sterk genoeg daarvoor is om zo'n confrontatie aan te gaan nadat de stemming voorbij is tegen Bart, NL, en Brianquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia moet gewoon net doen alsof ze meedoet met de stemming tegen Huub, zodat Bart en Nathanael helemaal blij worden..... en dan op de avond zelf toch gewoon tegen stemmen
Zolang Sylvia maar niet in het plannetje van de twee grote strategen trapt, vind ik alles best.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Nee, naast NLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Darklight het volgende:
Ze willen dat Huub naast Sylvia gaat slapen, zodat er wat gebeurd.
Huub slaapt toch al naast Sylvia?
Het gaat om de "koningskamer" daar ben je natuurlijk vrijer dan met de andere bedden eromheen....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Darklight het volgende:
Ze willen dat Huub naast Sylvia gaat slapen, zodat er wat gebeurd.
Huub slaapt toch al naast Sylvia?
Lo siento, he teclado un poco de más rapidoquote:
Nee, nl gaat naar de koningskamer, bart en brian samen naar beneden, en huub dan naast sylvia in bedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het gaat om de "koningskamer" daar ben je natuurlijk vrijer dan me tde andere bedden eromheen....
Misschien moet iemand dit heerlijke scenario maar eens aan Sylvia schrijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik had echt het idee dat ze, tijdens het gesprekje met Bart buiten, gewoon zoiets had van "Lul jij maar een eind raak... ik stem alleen Ilona weg als ze dat zelf echt wil. En anders gaat er niemand weg".quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Sylvia maar niet in het plannetje van de twee grote strategen trapt, vind ik alles best.
Gezien de gedweëe manier waarop ze reageerde op Bart's "keuzemogelijkheden" vrees ik echter het ergste. Ze blijft bewonderenswaardig kalm altijd, en gunt Nataasia tenminste niet het genoegen dat ze zich op laat naaien, maar het wordt nu wel tijd voor een beeeeeetje pit.
Sí seguro, culparon el tecladoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lo siento, he teclado un poco de más rapido
{sorry, ik typte een beetje te snel)
Wie bepaalt dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, nl gaat naar de koningskamer, bart en brian samen naar beneden, en huub dan naast sylvia in bed
LS zou zeggen: "Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet iemand dit heerlijke scenario maar eens aan Sylvia schrijven.
Maar ik denk dat ze .NL maar al te graag naar boven willen hebben met z'n gesnurkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk?
Ook hier moeten Sylvia en Huub gewoon zeggen: krijg de tyfus maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |