Bart is weer gewoon volop aan het rokenquote:
Moet dat ding niet wat strakker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian hangt een gordijn om z'n nek......![]()
quote:
Dat moet het wel zijn, ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je wueet tog.......televisie-geil.....![]()
Dat natasia een eigen kapper wou, was oa omdat ze dan haar vriendinnen kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn, ja.
Ik ken 1 van de dames en volgens mij is ze ook geen kapster. Ze doet ook geen moer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nathanael willen nu Sylvia beloven haar een x aantal maanden in het huis te laten zitten in ruil dat ze Huub weg stemt. Ze denken dat dat plan wel kans heeft.
Dat is idd waar ja. Ze hebben tot nu toe nog maar 1 persoon eruit gewerkt via zo'n exit ronde. Dus eigenlijk horen er nog 9 personen in de villa te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over is
Sja, zo laag zijn ze wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Dat 2 volwassen mannen zo bezig kunnen zijn met het onderuit halen van iemand anders is wel heel erg triest, hoor!
Dat is nu precies een zeeeeer beknopte samenvating van de brieven die ik aan Ilona schrijf....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Dat 2 volwassen mannen zo bezig kunnen zijn met het onderuit halen van iemand anders is wel heel erg triest, hoor!
Daar zit ik me ook iedere keer weer over te verbazen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Ik verwacht hem eigenlijk nog welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over is
Wie is dat? Ik volg de streams nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk nog wel![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub voert Sylvia een druifje
[afbeelding]
Wat is dit voor een type Loverboy NR 2 ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verwacht hem eigenlijk nog wel![]()
[afbeelding]
Bart's klacht was dat er geen plannetjes meer gesmeed kunnen worden omdat alles wordt doorgebrieft idd. Nu ze toch weer plannetjes aan het smeden zijn zou het maar zo kunnen dat de redactie hun verzekerd heeft dat dat soort informatie vanaf dat moment gefilterd gaat worden ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Zij n ze echt zo dom? Ze weten toch dat alles op camera staat en er dus brieven naar Sylvia of Huub worden gestuurd?
dat vergeten ze nu weer even helemaal ,dus een beetje dom wel ja denk ik ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Zij n ze echt zo dom? Ze weten toch dat alles op camera staat en er dus brieven naar Sylvia of Huub worden gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |