Bart is weer gewoon volop aan het rokenquote:
Moet dat ding niet wat strakker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian hangt een gordijn om z'n nek......![]()
quote:
Dat moet het wel zijn, ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je wueet tog.......televisie-geil.....![]()
Dat natasia een eigen kapper wou, was oa omdat ze dan haar vriendinnen kon uitnodigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn, ja.
Ik ken 1 van de dames en volgens mij is ze ook geen kapster. Ze doet ook geen moer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
Volgens mij bedoelde hij meer dat er nog een nieuwe bewoner kan komen omdat er nog een plek over isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft nu al een paar keer gehad dat hij het over 9 mensen in het huis heeft, gevolgd door 'speltechnisch gezien'. Ik tel er nog steeds 8 toch?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nathanael willen nu Sylvia beloven haar een x aantal maanden in het huis te laten zitten in ruil dat ze Huub weg stemt. Ze denken dat dat plan wel kans heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |