Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die fantasie van jou is soms enigszins verontrustend
Heeft je bijl onlangs nog een goede slijpbeurt gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.![]()
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
en daarbij zeggen "Huub en ik blijven wel 5 jaar zitten, hoor"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef Darklight het volgende:
Snap het ook niet, Sylvia moet tegenstemmen
Bart zorgt er maar voor dat er iemand uit zijn groepje moet vertrekken, anders zou ik gewoon een veto uitspreken als ik sylvia was :p
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?
Sylvia beseft toch hopelijk wel dat er nog meer keuzemogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
De redactie mag hem graag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Sylvia onder druk zetten zodat ze toch Huub eruit gaat stemmen![]()
En Nathanael is niet meer aan de orde om eruit te flikkeren. Wat is er gebeurd dat die eikel gewoon kan blijven dan?
Wat is er mis met een botte bijl? Duurt alleen wat langer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft je bijl onlangs nog een goede slijpbeurt gehad?
Er valt binnenkort weer wat te klieven.![]()
Bart heeft zijn "maatje" gevonden....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen Sylvia onder druk zetten zodat ze toch Huub eruit gaat stemmen![]()
En Nathanael is niet meer aan de orde om eruit te flikkeren. Wat is er gebeurd dat die eikel gewoon kan blijven dan?
Aanmelding is onderweg en ook al via internet opgegeven....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.![]()
Aangezien je psycho's met psycho's moet bestrijden: wanneer ga jij dat huis nou es in?![]()
100% zeker.....ze geilt teveel op de aandacht. En ach.....het is toch ook makkelijk dat je in de moeilijkste jaren kwa zorg voor je kids er niet bij hoeft te zijn.......quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat er gebeurd als Wilgo over een aantal dagen terug komt. Of Natasia dan echt blijft en laat gebeuren dat Wilgo bij haar weggaat.
Maar dat haar medebewoners dat dan ook 'normaal' gaan vinden of haar toch een week later eruit stemmen om haar te laten gaan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
100% zeker.....ze geilt teveel op de aandacht. En ach.....het is toch ook makkelijk dat je in de moeilijkste jaren kwa zorg voor je kids er niet bij hoeft te zijn.......![]()
Natasiaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, wat is dat?
Dan zal ie ook wel met bomen knuffelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:20 schreef Black_king het volgende:
Brian snapt er weer geen hol van...... Hij aait het zand....
Natasia die zingt ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, wat is dat?
Nou,hij had net Ilona's hulp nodig om een pot open te draaienquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:17 schreef Black_king het volgende:
.NL gelooft ook niet dat Huub veel aan honkbal heeft gedaan; hij had hem sterker verwacht.
Ik zie hem ertoe in staat. Kan hij er weer een gedicht over maken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal ie ook wel met bomen knuffelen![]()
Doet me denken aan die commercial van de landmacht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nou,hij had net Ilona's hulp nodig om een pot open te draaien.
Waarom heeft Natasia eigenlijk 2 kappers?
Stug haar ? Klitten ? Of vindt ze het Diva-like ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zie hem ertoe in staat. Kan hij er weer een gedicht over maken...
To stroke the trees is like cuddling the bees
The bees that did your flower
Now I can feel your pussy-power
![]()
Je wueet tog.......televisie-geil.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |