Bij de start van DGK benadrukte Talpa keer op keer dat het beslist géén "treitershow" zou worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat mag toch sowieso wel? 'Carte blanche' komt op mij meer over als dat ze zelfs dingen mag doen die normaal niet mogen. Zoiets.
Je wordt toch niet zo'n ex-rokers-zendeling hè?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie idd dat Bart weer rookt. Slappeling
LOL... Ik wil niet dat ze nog in mijn huis roken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wordt toch niet zo'n ex-rokers-zendeling hè?
Fantastisch, de subtiele pesterijen van Nathanael.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
Nel vraagt aan Bart of hij nasi wil eten, maar niet aan Sylvia
FOUT FOUT FOUT!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Als je puur kijkt naar Ilona. Jij en Huub dekken elkaar wel. Ilona wordt per dag 40 jaar ouder. Als Ilona deze maand er niet wordt uitgestemd, stapt ze er zelf uit. en dat is niet goed voor mij en voor niemand"
Sylvia: "Dat klopt, maar dan wil ik het wel zeker weten"
Meen je dat echt? 'Hoog' niveau??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Fantastisch, de subtiele pesterijen van Nathanael.
Hij staat op eenzaam hoog niveau.
Op gate 1+3 niet iigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef scanman01 het volgende:
De r egie verveelt zich. Ze volgens vogels... vliegtuigen... Gebeurt er niet genoeg??
Sylvia laat hem gewoon in de waan dat hij het spel op zijn manier kan spelen. Ze weet dat ze met Huub en Ilona een zeer sterk blok heeft. Ze zit er alleen een beetje mee dat Ilona er misschien zelf graag uit wil. Dan blijft ze alleen met Huub over. Verder laat ze Bart gewoon maar wat lullen. Ik zie er weinig verkeerds in.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat dat betreft vind ik Sylvia wel heel erg hoor. Waarom in godsnaam gooit ze Bart niet iets voor de voeten dat wat hij wil gewoon niet gaat lukken. Sylvia wil best 2 jaar zitten, Bart wil er in 10 maanden uit. Kan ie vergeten moet ze zeggen. Dan gaat ie pas balen, als hij weet dat het nog 2 jaar gaat duren.
Klopt jou formaat wel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik zit uit verveling maar wat te cappen..
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.quote:
edit: oh, je knipt erin?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.
Geweldig toch, voor de een wél iets te eten halen en de ander negeren? Echt lachen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? 'Hoog' niveau??
Sylvia is wel héél erg confrontatievermijdend ja, mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat dat betreft vind ik Sylvia wel heel erg hoor. Waarom in godsnaam gooit ze Bart niet iets voor de voeten dat wat hij wil gewoon niet gaat lukken. Sylvia wil best 2 jaar zitten, Bart wil er in 10 maanden uit. Kan ie vergeten moet ze zeggen. Dan gaat ie pas balen, als hij weet dat het nog 2 jaar gaat duren.
Alleen maar een zielig 'ja, ja, ja'. Ze moet ook wel een beetje een programma maken hoor.
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat lachje van Brian, je zou toch echt denken dat hij homo is.
Nou is de vraag of dat uit slimheid is.... of angst?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Sylvia is wel héél erg confrontatievermijdend ja, mee eens.
Die fantasie van jou is soms enigszins verontrustendquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet 'gewoon' een homo. Meer eentje die 's nachts op pad gaat, jongens versiert en ze vervolgens bedwelmt en vastbindt. De slachtoffers komen bij omdat ze dat lachje horen, en zien Brian dan met een schaar in z'n handen staan. En die gebruikt hij niét om de touwen door te knippen.![]()
Ik denk dat het geen van beiden is. Het is een karaktertrek. Het is alleen jammer dat die confrontatievermijding soms neigt naar meegaandheid. Ze had NL natuurlijk moeten laten stíkken, met z'n puntjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou is de vraag of dat uit slimheid is.... of angst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |