Klopt jou formaat wel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik zit uit verveling maar wat te cappen..
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.quote:
edit: oh, je knipt erin?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de streams toch goed nu? Ik snijd er wel vaak stukjes af in photoshop, maar dan klopt de verhouding nog steeds wel ja.
Geweldig toch, voor de een wél iets te eten halen en de ander negeren? Echt lachen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? 'Hoog' niveau??
Sylvia is wel héél erg confrontatievermijdend ja, mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:25 schreef happyme28 het volgende:
Wat dat betreft vind ik Sylvia wel heel erg hoor. Waarom in godsnaam gooit ze Bart niet iets voor de voeten dat wat hij wil gewoon niet gaat lukken. Sylvia wil best 2 jaar zitten, Bart wil er in 10 maanden uit. Kan ie vergeten moet ze zeggen. Dan gaat ie pas balen, als hij weet dat het nog 2 jaar gaat duren.
Alleen maar een zielig 'ja, ja, ja'. Ze moet ook wel een beetje een programma maken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |