Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Een van hun, een van ons... Dus eerst Ilona....... Of we doen eerst Huub en dan Natas... maar dat is dan een fake one. Dat doet Sylvia misschien wel."
Nathanael: "Een soort boobytrap... dat we op het laatste moment gaan switchen."
(gaat iemand even een waarschuwingsbrief schrijven aan Huub ofzo? )
Dank je. En ook nog voor je compliment over de Nathanael capture.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!
Grote bek op internet maar IRL ben je gewoon een waardeloos persoon.
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!
Grote bek op internet maar IRL ben je gewoon een waardeloos persoon.
Dat heet relativeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. En ook nog voor je compliment over de Nathanael capture.
Zo ken ik er wel meer!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heet relativeren.
Op internet met je caps ben je![]()
Maar je kan zo af en toe zo ongelovelijk dom uit de hoek komen.
Strak t-hirt aandoen bij haar, kijken of ze het koud heeft.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:27 schreef Day het volgende:
Die Nena heeft het gewoon nooit koud, hè?
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik eens bij jou in de leer, want jij kraamt alleen maar zeer intelligente dingen uit.
Dank jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Kap nou maar, LS.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik herhaal niet zoals jij 1000x een bericht over naaktfoto's van Huub en de striptease.
En over lesley/BoerBart.
Dat was les 1.
Geef je mening maar 1x en ga er niet over doordrammen.... (Ok, je staat wel op 1 in de stats)![]()
Aun quero caracoles.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Kap nou maar, LS.
En nou ik toch bezig ben, dat Spaanse gebrabbel en gezeur over slakken is ook wel leuk genoeg geweest nu.
Dat was mijn les 1.
Zo kijkt hij vrij vaak hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat kijkt die belabberd uit zijn ogen.....heeft ie z'n pilletje niet gehad vanmorgen?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia moet gewoon net doen alsof ze meedoet met de stemming tegen Huub, zodat Bart en Nathanael helemaal blij worden..... en dan op de avond zelf toch gewoon tegen stemmen
Aun quiero caracolesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aun quero caracoles.
(nog steeds wil ik slakjes)
Dat zou een droomscenario zijn, maar zie ik helaas niet gebeuren daar Sylvia niet sterk genoeg daarvoor is om zo'n confrontatie aan te gaan nadat de stemming voorbij is tegen Bart, NL, en Brianquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia moet gewoon net doen alsof ze meedoet met de stemming tegen Huub, zodat Bart en Nathanael helemaal blij worden..... en dan op de avond zelf toch gewoon tegen stemmen
Zolang Sylvia maar niet in het plannetje van de twee grote strategen trapt, vind ik alles best.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Nee, naast NLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Darklight het volgende:
Ze willen dat Huub naast Sylvia gaat slapen, zodat er wat gebeurd.
Huub slaapt toch al naast Sylvia?
Het gaat om de "koningskamer" daar ben je natuurlijk vrijer dan met de andere bedden eromheen....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:51 schreef Darklight het volgende:
Ze willen dat Huub naast Sylvia gaat slapen, zodat er wat gebeurd.
Huub slaapt toch al naast Sylvia?
Lo siento, he teclado un poco de más rapidoquote:
Nee, nl gaat naar de koningskamer, bart en brian samen naar beneden, en huub dan naast sylvia in bedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het gaat om de "koningskamer" daar ben je natuurlijk vrijer dan me tde andere bedden eromheen....
Misschien moet iemand dit heerlijke scenario maar eens aan Sylvia schrijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik had echt het idee dat ze, tijdens het gesprekje met Bart buiten, gewoon zoiets had van "Lul jij maar een eind raak... ik stem alleen Ilona weg als ze dat zelf echt wil. En anders gaat er niemand weg".quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Sylvia maar niet in het plannetje van de twee grote strategen trapt, vind ik alles best.
Gezien de gedweëe manier waarop ze reageerde op Bart's "keuzemogelijkheden" vrees ik echter het ergste. Ze blijft bewonderenswaardig kalm altijd, en gunt Nataasia tenminste niet het genoegen dat ze zich op laat naaien, maar het wordt nu wel tijd voor een beeeeeetje pit.
Sí seguro, culparon el tecladoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lo siento, he teclado un poco de más rapido
{sorry, ik typte een beetje te snel)
Wie bepaalt dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, nl gaat naar de koningskamer, bart en brian samen naar beneden, en huub dan naast sylvia in bed
LS zou zeggen: "Mankeert er iets aan je toetsenbord? Doe het dan zelf!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moet iemand dit heerlijke scenario maar eens aan Sylvia schrijven.
Maar ik denk dat ze .NL maar al te graag naar boven willen hebben met z'n gesnurkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk?
Ook hier moeten Sylvia en Huub gewoon zeggen: krijg de tyfus maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |