Wat een geweldige vent is het toch hè.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeee Brian snapt alles
Okee, geen been, gewoon er tegenaan kruipen.... en dat in 12 minuten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
En de intimiteit is weer terug, ze hangen weer op de bank.......
Hoeveel minuten totdat Nena haar benen over die van Brian legt???
oh nee, daar was ik iets te vroeg mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
wow, ze begint hem te pijpen
Niet waar Benji bij is hèquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Nee nog niet maar ze beginnen over smoesjes dat Benji alleen onder de dekens kan slapen, hij kan niet tegen licht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Geen idee, maar daarna heeft hij vast Nena dr gezicht gelikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
Heeft Benji eigenlijk al eens voor de camera z'n ballen schoongemaakt?
mmmmmquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar daarna heeft hij vast Nena dr gezicht gelikt.
Wat is er, LS? De ontwikkelingen bevallen je niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian:"Me siento tan incortabel con el"
[afbeelding]
Nena is een Slet en die past precies bij die loverboy.
Ik vind ze juist garpigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er, LS? De ontwikkelingen bevallen je niet?
Brian zou gewoon een keer tegen Natasia moeten zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Natasia het niet zo grappig vindt als ze het hoort![]()
En dan gaat ze vast met een verwilderde blik roepen:"Nee Brian, je bent van MIJ je bent van MIJ!!!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Brian zou gewoon een keer tegen Natasia moeten zeggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.
Natasiaaaaaaaaaaa heeft niets te zeggen. Niets te horen... (mocht ze maar iets horen, want volgens mij krijgt ze geen negatief nieuws. En dat is ook niet eerlijk)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Natasia het niet zo grappig vindt als ze het hoort![]()
Jammer dat Nena haar lenzen in heeft en dat het er niet in zit dat ze daar zullen blijven liggen anders had Natasia ze in de vroege ochtend daar aangetroffen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natasiaaaaaaaaaaa heeft niets te zeggen. Niets te horen... (mocht ze maar iets horen, want volgens mij krijgt ze geen negatief nieuws. En dat is ook niet eerlijk)
Nee die komt pas weer uit bed als de redactie stopt met aan zijn kop te zeuren want hij vindt het niet leuk als anderen hem de les lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
is Bert nog uit bed gekomen vanavond?
Idd, ze is nu al bijna 2uur bezigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
Wel respect voor dat trainen van Natasia trouwens. Dat houdt ze enorm lang vol.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:01 schreef HiDiHo het volgende:mijn automatisch schreenshot scriptje werkt
![]()
Nu nog uitvinden hoe ik na een cap automatisch kan posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |