quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Ok dan herhalen we het nog maar een keer. Milica wilde de tweede week dat ze eruit was al een brief naar Jeroen sturen om daarin aan Jeroen uit te leggen wat haar werkelijke gevoel was en uit te leggen waarom ze zo gedaan had als ze had gedaan. Hummie heeft dit geweigerd. In die periode was er nog helemaal geen sprake van einige kans op de eindoverwinning van Jeroen. Een aantal weken later wilde Milica alsnog die brief het huis in hebben maar weer weigerde Hummie.
In alle reakties van de andere oudbewoners in de laatste week naar Jeroen toe (toen Milica er nog niet was) was het duidelijk dat Milica het behoorlijk van Jeroen te pakken had. Dat Ma al in het huis zag dat Jeroen geknipt was voor haar dochter en dat ze graag zou zien dat het werkelijk wat werd had er misschien ook wel mee te maken dat Hilde haar dochter goed kent en zag dat Milica misschien wel meer voelde dan dat ze wilde toegeven. Op dat moment was ook totaal niet duidelijk dat Jeroen deze editie ging winnen.
Sommige mensen willen gewoon graag dat Milica slecht is (ze moet wel heel erge dingen in het huis gedaan hebben om haar zo graag als slecht te willen afschilderen) en dan helpt geen enkel argument meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Ok dan herhalen we het nog maar een keer.
- knip -
Ik snap het probleem wat mensen hebben ook niet zo. Ik zag niet anders dan een onzeker meisje die haar werkelijke gevoelens probeerde verstoppen en ik zag een stokende Tijn die probeerde om tussen Jeroen en Milica te komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gewoon graag dat Milica slecht is (ze moet wel heel erge dingen in het huis gedaan hebben om haar zo graag als slecht te willen afschilderen) en dan helpt geen enkel argument meer.
pcies, en toen dat mislukte ging ie als een honferige puber naar de naiefe Monique. Die in het bb huis ging om de sleur te doorbreken dus wel zin had in een avontuurtje slippertje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik snap het probleem wat mensen hebben ook niet zo. Ik zag niet anders dan een onzeker meisje die haar werkelijke gevoelens probeerde verstoppen en ik zag een stokende Tijn die probeerde om tussen Jeroen en Milica te komen.
Och.. Pesterijen schmesterijen, basisschoolkinderen vinden Tijn best leuk als papa volgens mijquote:Leuk voor z'n ego, maar klote voor zijn nieuwe 'stiefkinderen'. Hopelijk vallen de pesterijen op school ook mee.
Gehaaide Monique kennende zal ze een flinke alimentatie eisen van Rob,
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef soylent het volgende:
Ik heb Monique gebeft en Tijn gepijpt!
Van wie heb jij deze info als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef marky het volgende:
Aangezien Mo Marlies ook vakkundig uit het leven van Tijn heeft gewerkt is er idd niet veel meer over voor die twee.
quote:
Maar dan nog? Wie heeft Tijn gepijpt en Monique gebeft?quote:
Die foto is al oud he.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn bij de nieuwjaarsduik.
[afbeelding]
Je hebt Fok weer ontdekt zie ik.quote:
ik geef het een jaar of 20quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Snoet123 het volgende:
Ik geef het nog geen half jaar die "relatie" Mo is te veeleisend en bovendien, het lijkt zn moeder wel..![]()
Tijn is nu ook kaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie van dit jaar was.
Maar nu ik de reakties erop lees, idd: is al ouder.
'quote:
De enigste manier waarop E10mm vader kan worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef arneaux het volgende:. Dus nu heeft Etiënne er opeens een kind bij.
Enige.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De enigste manier waarop E10mm vader kan worden.
Zo was ie voor BB ookquote:
Sabrina: "Kweeniet hoor, maar ik val altijd op de verkeerde mannen weetjuhwel lamaarzegguh.... hihi"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
Sabrina & Etienne ook een stel
Nee dat gaan ze niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Van wie heb jij deze info als ik vragen mag?
Ik vraag me af of Tijn nog gaat snowboarden met Marlies. Hun hadden nl in het BB huis al afgesproken dat ze samen op wintersport zouden gaan.
quote:2 januari 2007 (15:27)
hey Marlies wel lullig voor je dat je sneeuwreisje met Tijn door Monique niet meer doorgaat.. maar ja zoals je zelf al zei afhaken is het nieuwe loungen
Ja dat heeft ze echt gedaan.quote:Zou me niets verbazen als jaloerse Mo hier een stokje voor gaat steken...
Tijn kennende probeert hij het heel lang vol te houden gezien zijn principes.quote:Ik geef het nog geen half jaar die "relatie" Mo is te veeleisend en bovendien, het lijkt zn moeder wel..![]()
Brabant zeker? Alles tot en met rotterdam is volgens mij stapgebied. Maar Jeroen is veel in Den Bosch nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
'
Ff offtopic:
En toen was ik net in een ander cafe hier en daar staat Jeroen uit BB ineensHij schijnt wel vaker hier op stap te gaan
![]()
Helemaal BB hier![]()
Het kan niet anders of deze groep gaat straks heel moeilijk met elkaar omgaan want vriendschapsbanden, ruzies en relaties lopen nu heel erg doorelkaar heen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:19 schreef berney het volgende:
E1Omm&Tijn zijn 'zwagers'
Leuk voor Saar&E1Omm.
Die quote over dat de relatie te veeleisend is, is van Marlies?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:03 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet.
Van de Hyves van Marlies
[..]
[..]
Ja dat heeft ze echt gedaan.
[..]
Tijn kennende probeert hij het heel lang vol te houden gezien zijn principes.
Vriend van Marlies.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die quote over dat de relatie te veeleisend is, is van Marlies?
Niet Den Bosch, nog een stuk zuidelijker... best raar omdat hij hier volgens mij niet in de buurt woont toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:08 schreef marky het volgende:
[..]
Brabant zeker? Alles tot en met rotterdam is volgens mij stapgebied. Maar Jeroen is veel in Den Bosch nu.
quote:
Werkendam maar is heel veel bij Milica en die woont in Den Bosch.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:39 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet Den Bosch, nog een stuk zuidelijker... best raar omdat hij hier volgens mij niet in de buurt woont toch?![]()
Laat ik het zo zeggen... die vriend weet het heel goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef arneaux het volgende:
[..]. Nou dan vind ik de bron allemaal niet zo betrouwbaar meer.
Neem het van mij aan. Verder zeg ik er niets over.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:02 schreef arneaux het volgende:
Want?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |