30 secquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je een topic even veel te vroeg opent.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je een topic even veel te vroeg opent.
Als we doorposten, is de TT die ik had klaarstaan nog wel van toepassingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Irritant als iemand een topic te vroeg opent.![]()
Ja chillquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Tiener Vieszak baby!
Ja we zijn dan ook gewend dat jij de topics opent..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als we doorposten, is de TT die ik had klaarstaan nog wel van toepassing.
Weet ik. Ik hou van letterlijke vertalingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dirtbag = vuilniszak
Tienervuilniszak en dat noemen ook wel een BrEeZaH-sletje![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat Bassie z'n neus niet opheeft... Het is nu gewoon een oud mannetje.
Heel m'n jeugddroom aan diggelen
Hoe zit het met een mooie titel achter onze namen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat Bassie z'n neus niet opheeft... Het is nu gewoon een oud mannetje.
Heel m'n jeugddroom aan diggelen
Persoon in het paars is Coen Swijnenberg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ken er 2 niet uit de banner, wie is de meest rechtse en wie is de persoon in het paarse shirt naast sander?
Helemaal rechts: Bart Arensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ken er 2 niet uit de banner, wie is de meest rechtse en wie is de persoon in het paarse shirt naast sander?
Jaaaquote:
In het paars is Coen Swijnenberg. Die andere weet ik zo ook niet, maar aangezien de foto's in volgorde van uitzenden staan, iemand uit de nacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Sorry, ik kan geen tagjes knutselen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe zit het met een mooie titel achter onze namen?
e hebben FOK! bekend gemaakt bij 3FM hè.. FOK! is nu al een paar keer op 3FM genoemt..![]()
Klopt inderdaad, was meerdere mensen reeds opgevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik ,tijdens Serious Request, regelmatig een Fok-scherm op de laptops, die op tafel stonden, zag?
Wat een kutzin
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik ,tijdens Serious Request, regelmatig een Fok-scherm op de laptops, die op tafel stonden, zag?
Wat een kutzin
shitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen tagjes knutselen...
De knieschijf van volgende weekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
Klinkt goed hoor! Ik voel een megahit aankomen van deze samenwerking...
Nee! Da's Coen Swijnenberg!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Hiphop dude?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Ome Willemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Jeugdheld Ome Willem moet nog!
Tante Til van de familie Knots.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Coen wist ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee! Da's Coen Swijnenberg!
Meneer Aartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tante Til van de familie Knots.
Meneer Aart van Sesamstraat.
Al het goeds komt uit Tilburg. (en omstreken)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ome Willem
Cee en ik blijven elkaar begrijpen![]()
Die was er laatst toch? Of was dat bij Coen en Sander?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Al het goeds komt uit Tilburg. (en omstreken)
Bart Arens. Doet dagelijks het programma vóór Giel. 4-6, 'Bart'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Coen wist ikDat luister ik altijd in de file.
Ik bedoelde die dude helemaal rechts.
is ook reeds 4 keer genoemd op de vorige pagina [edit]en hierboven door Domien[/edit]. Da's Bart Arens, te horen tussen 4 en 6 (dus vroege ochtend, net voor Giel).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Coen wist ikDat luister ik altijd in de file.
Ik bedoelde die dude helemaal rechts.
Jah, maar " bart arens" zegt mij niks. Dus vandaar de vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
is ook reeds 4 keer genoemd op de vorige pagina. Da's Bart Arens, te horen tussen 4 en 6 (dus vroege ochtend, net voor Giel).
Daar ben ik een keer 's nachts door gebeld, had ik bij Ekdom 3 weken eerder een plaatje aangevraagd en die ging hij toen voor me draaienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Bart Arens. Doet dagelijks het programma vóór Giel. 4-6, 'Bart'.
Daarom zit ie ook tussen 4 en 6quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Jah, maar " bart arens" zegt mij niks.
Nee joh, The Feeling - Love It When You Call!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef RealZeus het volgende:
Van Velzen- Baby get higher.
![]()
Wat een goed nummer is dat toch.
Net als The Feeling - Fill my little world. (en ja,dit is een hint,Domien,Michiel en Gerard.)![]()
![]()
Die heb ik 3 uur later ook nog wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heb je wel nog een hele dag.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die heb ik 3 uur later ook nog wel.![]()
Bijna een heel topic..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
damn.. hoop reacties gemist in 30 minuten tijd niet op Fok! te hebben gekeken..
Zie daar het grote voordeel van een cd-speler en een goede fonotheek.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, The Feeling - Love It When You Call!
Maar die staat volgens mij niet in Dalet...
Roel van Velzen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Wie zijn ze nu aan het bellen?? Heb ik ff gemist.
Naam zegt me zo 123 niets.. google is your best friendquote:
Gemistquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ha! Ekdom naast me!
...
Die lúcht!
Hoe weet je dat nou?? Hij heeft nauwelijks een zin gezegd..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik vond Ekdom achter de knoppies leuker
Niet? Dacht dat ze dat laatst wel eens deden, en dan dicht bij de microfoon of ergens tegenaan hielden zodat je dat storend geluidseffectje kreeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ze gooien hun koptelefoons helemaal niet af
Ik ben expert(TM).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?? Hij heeft nauwelijks een zin gezegd..![]()
Ze doen 'm af en daarna gelijk weer op. Hun eigen wel te verstaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat ze dat laatst wel eens deden, en dan dicht bij de microfoon of ergens tegenaan hielden zodat je dat storend geluidseffectje kreeg.
Klopt, maar daarna zetten ze 'm gelijk weer op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat ze dat laatst wel eens deden, en dan dicht bij de microfoon of ergens tegenaan hielden zodat je dat storend geluidseffectje kreeg.
Om de schijn van oneerlijkheid weg te nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Waarom wisselen ze eigenlijk van plaats??
Dan staan ze allebei evenlang het dichtst bij het kratje bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef B.A.Trix het volgende:
Waarom wisselen ze eigenlijk van plaats??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan staan ze allebei evenlang het dichtst bij het kratje bier.
Fout,het is een bruine ruggekruiper.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Als je mij had verteld dat het een vliegende zwerfduinkikker was, dat fragment had ik het ook geloofd.
Fokken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat zouden Domien en Gerard ondertussen aan het doen zijn??
Mevrouw Ekdom en mevrouw Veenstra bellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Jaháááá!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Bier en/of icetea drinken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Welkom terug TV!quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor The Automatic... en natuurlijk met de badeend
quote:What's that coming over the hill
Is it a badeend? Is it a badeend?
Ik heb hem gewoon nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd voor The Automatic... en natuurlijk met de badeend
Ik wilde net gaan kijken tot hoelaat dit nou precies duurt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Van mij mag dit programma tot 12 uur duren
Misschien wil Veenstra je zo ontmaagdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon nog nooit gehoord![]()
nog maar een uurtjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan kijken tot hoelaat dit nou precies duurt..
Ik sta klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wil Veenstra je zo ontmaagden
The Plutomatic, hè Gerard? ;-)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn de Peppersquote:
quote:
Chapeau chapeau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Heb ff lekker bakkie senseo gezet.. kan er nog een uurtje tegen.![]()
Latte Macchiato bij de hand. *slurp*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Heb ff lekker bakkie senseo gezet.. kan er nog een uurtje tegen.![]()
Bellen! en dan zeggen dat je van FOK! bent, dan draaien ze m meteenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Request-verzoekje: Time is running out van Muse
of de badeend-versie van The Automatic
Ze kunnen toch lezenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Bellen! en dan zeggen dat je van FOK! bent, dan draaien ze m meteen![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat is coming over the hill is it a BADEEND ?!! is it a BADEEND *piep* *piep*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Request-verzoekje: Time is running out van Muse
of de badeend-versie van The Automatic
Zijn peuken en aansteker afpakken,denk ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hey Gerard, wat zou ik moeten doen om jou te laten stoppen met roken?
Goede! Alleen ben ik zo weg...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
Underworld - born slippy is mijn requestals je ze ook hier kan vermelden
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
SunChaser @ 3FM (Ekstra Weekend): http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Hij staat al in de OP in de Wiki. Bij een volgend topic staat 'ie erin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mag er straks bij in de OP.
Gerard wilde Bob Ross uitnodigen.![]()
Idd leuk voor de in de OP.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:13 schreef Sirolf het volgende:
SunChaser @ 3FM (Ekstra Weekend): http://www.zshare.net/aud(...)k_sunchaser-mp3.html
Dan koopt 'ie weer nieuwe. Nee, maar ik bedoel het echt. Het is vooral voor die kleine Lennon dat ik me zo'n zorgen maak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zijn peuken en aansteker afpakken,denk ik.![]()
Wie zegt dat hij in het bijzijn van Lennon rookt.Gerard heeft toch een studio thuis,misschien zit hij daar wel te dampen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dan koopt 'ie weer nieuwe. Nee, maar ik bedoel het echt. Het is vooral voor die kleine Lennon dat ik me zo'n zorgen maak.
Aightquote:
quote:
het is briljant zeg ik jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
Zo jammer wat Gwen met m'n favoriete Sound of Music liedje heeft gedaan:(
Nee,het 3FM slowchattopic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
een 3FM reeks
Is dit een Serious Reques napraat topic?
Vind die liedjes altijd veel van hetzelfde..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Deze is zo cool: Gwen Stefani met Wind it up![]()
Dit is het 3FM topic... met Michiel, Gerard, Domienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
een 3FM reeks
Is dit een Serious Reques napraat topic?
Heel lang.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nieuw (voor mij)
En voor hoelang?
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nieuw (voor mij)
En voor hoelang?
Net zoals Sissi ( alle delen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Cee het volgende:
Nooit de Sound of Music gezien?Leugenaar! Het hoort bij je opvoeding!
een Domien ken ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is het 3FM topic... met Michiel, Gerard, Domien![]()
Is min of meer voortgekomen uit de Serious Request-actie
Ah, daar is het dus missgelopen met mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Cee het volgende:
Nooit de Sound of Music gezien?Leugenaar! Het hoort bij je opvoeding!
De een na rechtse is Domien, met het donker gestreepte shirt aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een Domien ken ik niet
Is dat één van die aan de rechterzijde? (van de foto, OP)
En als ze allemaal gaan posten ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ik
Ik denk dat Florent daar wel een stokkie voor steekt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als ze allemaal gaan posten ook.
(als ze echt Fok-verslaafd worden kan dat nog wat worden:hoor je op de radio:"Du bist gepwnd wie une n00b"![]()
![]()
![]()
Ah, 'we' worden genoemd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ik
Nee,die gaat ook Fokken en die zet Maikuuul in de 3FM nacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat Florent daar wel een stokkie voor steekt.
Weet waar je aan begint hè, je kan nu nog vluchten!!quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Maar dan kan ik dit topic even gebruiken om te klagen?
wie wil er nou een tagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
en we krijgen geen eens een titel van FOK! achter onze naam.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De een na rechtse is Domien, met het donker gestreepte shirt aan.
Wat voor winnaarspool?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb onlangs 2 dagen op rij in de winnaarspool gehangen bij Ekdom, tevergeefs
Drie maal is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb onlangs 2 dagen op rij in de winnaarspool gehangen bij Ekdom, tevergeefs
Wat heb je woensdagnacht nou gegeten?quote:
Ze laten een fragment horen, als je weet wie het is kun je bellen.quote:
Niets dus. Op het laatste moment misgegaan. Heel jammer! Heb nog steeds hongerrr!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat heb je woensdagnacht nou gegeten?
Ach, je hebt nu in ieder geval bier en icetea, dus het begin is er. Die lúcht!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niets dus. Op het laatste moment misgegaan. Heel jammer! Heb nog steeds hongerrr!
Het kan nu beter heten 'Domien haalt door' of zo.. die tijden zeg pfffquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Vanaf wanneer krijgen we Domien staat op op onze radio?
ik wil de eerste keer gelijk winnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Drie maal is scheepsrecht.
Nicole again!
Ja maar ik bedoel, Giel heeft zo vaak vakantie, die staat op het punt te van-Inkelen, zoals we dat noemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan nu beter heten 'Domien haalt door' of zo.. die tijden zeg pfff
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef B.A.Trix het volgende:
We moeten nog ff doorposten dan kan Roel zijn topic openen.![]()
Verklaar u nader..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
die staat op het punt te van-Inkelen,
Zal ik 'm dan maar even wat voller posten door op te merken dat de muziek van Panic! at the Disco lijkt op een heeeeeeeeeeeele lang aaneengesloten zin die wordt gezongen op dezelfde muziekband?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:45 schreef B.A.Trix het volgende:
We moeten nog ff doorposten dan kan Roel zijn topic openen.![]()
Van Inkel was een tijdje bij 538 en toen ie naar (ik meen) Veronica wilde was 'ie ook steeds vaker weg, later dook ie ineens aan de andere kant weer op.quote:
Jeroen van Inkel is meer wel op de radio dan niet. Tenminste dat was vroegah toen hij nog bij 538 zatquote:
Eigenlijk net zoiets als die loser van de Karwei Bouwmarkt-reclame dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar even wat voller posten door op te merken dat de muziek van Panic! at the Disco lijkt op een heeeeeeeeeeeele lang aaneengesloten zin die wordt gezongen op dezelfde muziekband?
ahaaaa okeequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Van Inkel was een tijdje bij 538 en toen ie naar (ik meen) Veronica wilde was 'ie ook steeds vaker weg, later dook ie ineens aan de andere kant weer op.
Michiel? Gerard? Iemand antwoord?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien, hoeveel biertjes worden daar nou op één avond gedronken??
O.a. bij de TMF Awards waren ze er. Ik ben toen maar naar NOVA gezapt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Dit nummer vond ik echt te gek maar ik heb Panic at the Disco eens een live-optreden zien/horen geven en dat was echt om te janken zo slecht
In aanloop naar hun volgende programma'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk zeker 2 pp en dan komt de afterparty nog
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Ben je even een avondje naar de bios. Direct bijna 2 volledige topics gemist. En het breaking news natuurlijk dat Ekdom ook een fokker is. Ik dacht al, die lucht.
Goed he!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef Toad het volgende:
Ben je even een avondje naar de bios. Direct bijna 2 volledige topics gemist. En het breaking news natuurlijk dat Ekdom ook een fokker is. Ik dacht al, die lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |