Aightquote:
quote:
het is briljant zeg ik jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
Zo jammer wat Gwen met m'n favoriete Sound of Music liedje heeft gedaan:(
Nee,het 3FM slowchattopic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
een 3FM reeks
Is dit een Serious Reques napraat topic?
Vind die liedjes altijd veel van hetzelfde..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Deze is zo cool: Gwen Stefani met Wind it up![]()
Dit is het 3FM topic... met Michiel, Gerard, Domienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:29 schreef D.Rose het volgende:
een 3FM reeks
Is dit een Serious Reques napraat topic?
Heel lang.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nieuw (voor mij)
En voor hoelang?
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's nieuw (voor mij)
En voor hoelang?
Net zoals Sissi ( alle delen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Cee het volgende:
Nooit de Sound of Music gezien?Leugenaar! Het hoort bij je opvoeding!
een Domien ken ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is het 3FM topic... met Michiel, Gerard, Domien![]()
Is min of meer voortgekomen uit de Serious Request-actie
Ah, daar is het dus missgelopen met mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef Cee het volgende:
Nooit de Sound of Music gezien?Leugenaar! Het hoort bij je opvoeding!
De een na rechtse is Domien, met het donker gestreepte shirt aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een Domien ken ik niet
Is dat één van die aan de rechterzijde? (van de foto, OP)
En als ze allemaal gaan posten ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ik
Ik denk dat Florent daar wel een stokkie voor steekt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als ze allemaal gaan posten ook.
(als ze echt Fok-verslaafd worden kan dat nog wat worden:hoor je op de radio:"Du bist gepwnd wie une n00b"![]()
![]()
![]()
Ah, 'we' worden genoemd?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Als de jocks de url blijven noemen duurt dat wel even denk ik
Nee,die gaat ook Fokken en die zet Maikuuul in de 3FM nacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat Florent daar wel een stokkie voor steekt.
Weet waar je aan begint hè, je kan nu nog vluchten!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |