30 secquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je een topic even veel te vroeg opent.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je een topic even veel te vroeg opent.
Als we doorposten, is de TT die ik had klaarstaan nog wel van toepassingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef B.A.Trix het volgende:
Irritant als iemand een topic te vroeg opent.![]()
Ja chillquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:15 schreef Cee het volgende:
Tiener Vieszak baby!
Ja we zijn dan ook gewend dat jij de topics opent..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als we doorposten, is de TT die ik had klaarstaan nog wel van toepassing.
Weet ik. Ik hou van letterlijke vertalingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dirtbag = vuilniszak
Tienervuilniszak en dat noemen ook wel een BrEeZaH-sletje![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat Bassie z'n neus niet opheeft... Het is nu gewoon een oud mannetje.
Heel m'n jeugddroom aan diggelen
Hoe zit het met een mooie titel achter onze namen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Op zich wel jammer dat Bassie z'n neus niet opheeft... Het is nu gewoon een oud mannetje.
Heel m'n jeugddroom aan diggelen
Persoon in het paars is Coen Swijnenberg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ken er 2 niet uit de banner, wie is de meest rechtse en wie is de persoon in het paarse shirt naast sander?
Helemaal rechts: Bart Arensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ken er 2 niet uit de banner, wie is de meest rechtse en wie is de persoon in het paarse shirt naast sander?
Jaaaquote:
In het paars is Coen Swijnenberg. Die andere weet ik zo ook niet, maar aangezien de foto's in volgorde van uitzenden staan, iemand uit de nacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Sorry, ik kan geen tagjes knutselen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe zit het met een mooie titel achter onze namen?
e hebben FOK! bekend gemaakt bij 3FM hè.. FOK! is nu al een paar keer op 3FM genoemt..![]()
Klopt inderdaad, was meerdere mensen reeds opgevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik ,tijdens Serious Request, regelmatig een Fok-scherm op de laptops, die op tafel stonden, zag?
Wat een kutzin
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik ,tijdens Serious Request, regelmatig een Fok-scherm op de laptops, die op tafel stonden, zag?
Wat een kutzin
shitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik kan geen tagjes knutselen...
De knieschijf van volgende weekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
Klinkt goed hoor! Ik voel een megahit aankomen van deze samenwerking...
Nee! Da's Coen Swijnenberg!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Hiphop dude?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Knut het volgende:
Paarse shirt, dat is die hiphop dude zeker ?
Dan schakel ik altijd over op CD als ik in de auto zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |